Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. Meg köszönném ha valaki megtudná mondani vagyis írni hogy honnan tudnák beszerezni 2db-eredeti 135-ös fúvókát? Az enyém ugyan számozás szerint 135-ös, de fúvóka mérővel le lett mérve ami 141-es méretet mutatott. Csupán csak azért cserélném ki hogy meg győződjek a fogyasztásról és a teljesítményről.
Más:
Hamarosan első fékbetétet kell vennem.
Milyet érdemes? (Ami nem eszi a tárcsát)
És honnan érdemes rendelni?
Igen én is ezt mondtam.
De mióta kicseréltem azóta nem volt indítási problémám. Igaz azóta kevesebbet is motorozom. Ezért várok még a következtetésre jövő nyár közepéig.
Az aksit kizártam. Mivel nem indult. Jó sokat köszörültem. Aztán rámértünk. 13.5 W volt. S utána meg pöc, röf.
Még szerencse hogy nem kell melegíteni a blokkot,hogy kijöjön a csapágy.
Sziasztok! Régebbi 2010 es kommentekben volt szó karburátor membránról.Egyik ismerősöm keres xv400-as hoz(535 ugyanaz).Tippet, vagy esetleg címet tudtok,hol lehet beszerezni ? Hálás köszönet a segitségért!
A régi kulcsomnak sincs baja. Nem kell egyengetni.
Én csak azt akartam mondani, hogy ez nem a magyar kormány akarja így. Ezt diktálják nekik. Én emlékszem az előző kormányra is azok sem voltak jobbak. Sőt. Most legalább haragszik ránk az IFM. S ez azt jelenti hogy a vezetőink legalább nem nyalják a seggüket.
gy gond van csak a következő választáson már nem lesz kire szavazni. Már nincs remény. Tök felesleges lesz bevezetni a regisztrációt. Anélkül sem fog senki elmenni. Mondjuk én inkább attól félek, hogy kétségbe esésükben az emberek valami szélsőséges pártot fognak hatalomhoz juttatni. S akkor a nagy sötétben majd egymást fogjuk fejbe verni. Mondjuk már elég régen próbálnak nálunk is polgár háborút szítani. Nekik az lenne az igazi üzlet. Csak hát a szerencsére a birkákat nehéz felidegesíteni.
Szia!

Hát ez ellentmond a józan észnek, de valaki azt írta itt, hogy a dongó sem repülhetne az aerodinamika törvényei szerint mégis repűl.. Na máskérdés pont a héten láttam egy kisfilmet a spermium tv-n arról ,hogy mégis mért tud a posz méh allias dongó repűlni.Ezt most nem írom le mert hosszú.
Szerény véleményem szerint a kulcs az hülyeség, van aki arról panaszkodott itt ,hogy kiesik a gyujtás kulcs menet közben annyira ki van kopva és mégis megy a vasa. Cserélj akksit vagy ellenőrizd a folyadék szintet és tölsd fel. Akkor mennie kell.
Szerintem aksi lesz a bűnös ha betudtad tolni mikor nem indult.
Az önindító valóban sok áramot fogyaszt és lehet nem maradt a gyertyáknak elég nafta.
Én. Kb. placebo hatás, a zárbetét a kulcs görbeségétől függetlenül mindig ugyanúgy fordul.
Fogóval egyengesd ki a másik kulcsodat.
A Vezérlő elektronika rendben. Meg eszed a sapkádat ha megtudod, hogy mi lehetett a baj.
Még itthon felhívtam egy motor elektromos szerelőt. Ő egyből mondta, hogy ennél a típusnál stabil az elektronika. nem lehet rossz.
Ő inkább az aksira gyanakszik. Ha leeset egy bizonyos szintig a feszültség akkor előfordulhat, hogy tekerésre még van áram, de szikrához már nem elég.
No mindegy elmentünk a Karcagi motoros bulira. Semmi gond. Aztán ott is szombaton indítanám. Nem indul, csak teker. Hozzá teszem, még télen is szívatót nélkül pöcre indul. Csak hidegben fel kell húznom a szívatót egy kis időre, hogy legyen alapjárat.
No szóval szombaton megint nem indult. Itt már nem kínoztam. hanem ki toltam a strandról, és betoltam. Tolásra megint csak pöcre indult. Egyet nem fordult a motor. No gondoltam megjáratom. elmentem tankolni. Szégyen szemre a kúton is bekellet tolnom. Egész nap nem indult önindítóval. Vasárnap felmálháztunk. No gondoltam, ha ma sem indul szép lesz így, ennyi cuccal tologatni. Erre pöcre indult.
No kikövetkeztettük, hogy szombatista, zsidó lett a motorom. El is neveztük samu bácsinak. Aki szombatonként nem akar indulni.
Kedden Tiszaőrsről elmentünk Sopronba. Majd Sopronból Csütörtök reggel indultunk volna hazafelé, s megint nem indult.
No ez már nem stimmelt, mert csütörtök volt. Az egyik vígkendház szomszéd segített megtolni. mivel jól fel voltunk málházva. Mondta, hogy ő egy műszaki szaki, és ő is az aksira tippel mivel az éjszaka elég hideg volt. Így meg gyengülhetett az aksi. Győrben megálltunk, és ott már megint indult önindítóval.
Hazajöttünk Salgótarjánba, résztvettünk egy ember ültetésen. Aztán irány vissza Tiszaőrs. Másnap motor tisztogatás, s az oldaltáskákat pakoltam hátrébb. Mivel Bea panaszkodott, hogy kényelmetlen miatta a lábának a hosszú úton.
Aztán indítanám a motort, és semmi. No persze szombat van. Áthívtam a szomszédból egy villany szerelőt egy multiméterre. Rámértünk az aksira. 13.5 V volt. Mondsom neki, hogy akkor nem értem miért nem akar indulni. Demostrálandó, rányúltam az indító gombra. Erre nem be indult. Kicsit sem nézet a szomszéd hülyének.
Tökéletes volt a tanácstalanság.
Majd hétfőn melóba, azt mondja az egyik koléga, hogy egyik haverjának a Yamahája is ezt csinálta. Csak az egy robogó volt.
Annál a gyujtás kulcsot kellet kicserélni a tartalékra. Mivel egy picit el lehetett hajolva. Gondoltam ez hülyeség. De azért kipróbáltam. Most a tartalék kulcsot használom. S azóta nem volt indítási problémám.
Még nem merném azt állítani, hogy ez a probléma megoldása, de pár ezer Km után igen. Majd meglátom. Minden esetre egyenlőre jól működik a tartalék kulccsal.
Hát ki érti ezt?
Szia!
A kuplung kosár probléma kapcsán erre a nyeles tengely csapágyra gondoltál, mert ez nagy szopás ennek a cseréje. Mint a képen is látszik a másik vagyis a szabadon futó oldaláról lehet kivenni és ahoz szét kell húzni a blokkot.
Akkor nem ússzátok meg a porlasztóba nyúlást...
Igazából nem az én bajom a fogyasztás hiszen nem én tankolom,de mégis mert valami nem gömbölyű vele, a haver meg benyögte,hogy kinőtte. Mielőtt eladó lesz meg kell csinálni mert a túlfogyasztás valami későbbi nagyobb baj előjele lehet. Úgyis az én gondom lesz a nagyobb beszerzése meg ennek az elpasszolása.
Nyugi. A cimborám 81-es hétötvenese hét liter körül eszik. Már úton van az új membrán hozzá, már csak beállítás kérdése és leviszem 5-re.
@Zsoccca: Én nem gyűlölöm őket bár nem a 2/3 vagyok aki rájuk szavazott,csak egy gondolatot vetettem fel ami az én munkámat érinti. Én sem tartom helyesnek,hogy 3000ft ért keresztül hajt rajtunk a RO-BG-TR-MKstb tranzit,de a tervezett autópályadíj több mint A-ban. Ott 2,5-3euro/km a fuvardíj nálunk 0,7-0,8. A szállítás megdrágulása mindenkit negatívan fog érinteni.
Na hazaértem, ma lenyomtam a haverral a múltkori túrát. Rohadtul nem értem a történetet. M0 óvatos 100 Szentendre Esztergom hegymenetben döntögetés Visegrádon 128km után tankolás. Először egy RSV Aprillia tulaj öregbítette a motorosok hírét fizetés nélküli távozással-5600 a személyzetnek. A komám virgácsa 7,6litert nyelt be.5,9375/100km. Budapestet kikerültük nem volt dugó sehol. Egyszerűen nem értem. Kalmi ugyanitt 4,5/100km. Brumeszkosz utassal oldaltáskával 4,5. Teli van a tököm a viragoval. Egy grammot nem füstöl szépen megy csak zabál a dög.
Szia!
Inkább a vezérlő elektronikádról írjál, az jobban érdekel mi lett vele végűl?
A pesti forgalomban én már régen nem számolgatom a fogyasztást, az autó is, meg a Virgács is zabál, mint az ökör, csúcsidőben. Egy jó kis Hungária dugó rendesen felborítja a 100km/liter egyenletet...
Javasolhatom a a Verőce- Kóspallag- Márianosztra- Szob útvonalat is a hegyeken át teli kanyarokkal! Kevés lakott terület és ősszel csodaszép színekkel! Persze ha valakit érdekel! Az út is elmegy de sok a kanyar! Meg lehet érezni hogy hol vannak az ember és a gépe korlátai!
Utoljára simson swalbi blokkal játszottam így 30 éve! Nekem is kevés volt a két kezem!
Érdekes, hogy az emberek mindig a hatalmon lévő kormányt gyűlölik.
Csak azt felejtik el, hogy az ország 2/3 tette őket oda.
Egyébként meg bele kén abba gondolni hogy, ha mi lennénk a helyükben mi mit tudnánk tenni?
Sajnos gazdaságilag leigázott ország vagyunk. Nincs szabad kormányunk. Aki bele ül abba a székbe szépen rákapcsolják a marionet vezérlő madzagjait. Ha bármit is bevezetnek azt Bruszel vezeti be. Csak azért van nekünk külön magyar kormányunk, hogy ezáltal meg tudjanak osztani bennünket. És ha valamiért elégedetlenek vagyunk akkor egymás torkának menjünk és ne őnekik.
Egyedül a Diósjenő és Kemece közötti útvonaltól féltem, hogy milyen lehet az út, de a google mapsen a fotókból kiderült, hogy aggodalomra nincs ok!
Hát sajnos lehet, hogy a vicc, nem is olyan vicc.
Igen tanulom a németet, és sajnos az oka is az amit Robin62 írt.
Ugyan is jelenleg még megélünk. Nem panaszkodhatunk. De elvesztettük a jövőképünket. Nem mindig fogok tudni ennyit dolgozni. S Félretenni a minibál bérből nem tudok. Nyugdíra, meg szerintem nagyon minimálisra számíthatok. Szóval ezért tanulom az a hottentotta nyelvet. Pedig nagyon bírom ezt a környéket.
De ha netán nem sikerül megtanulnom, és így itthon kell maradnom akkor is meg van a megoldásom.

Mégpedig. Ha elérem a nyugdíj korhatárt, és nem jövök ki a pénzemből, hát akkor egyszerűen bankot rabolok.
Két dolog történhet.
1, Ha sikerül. Meg lesz a nyugdíj alap.
2, Ha nem sikerül, akkor meg biztosítva lesz a szállás kaja, és fűtés. S öregnek, meg csúnyának is elégé az leszek már ahhoz, hogy odabent békén hadjanak a többiek. És öreg koromban se keljen folyékonyan finganom.
Köszi, az a vicc hogy Diósjenő az tuti benne volt nekem is, mert van ott egy pecató amit már régóta meg akarok nézni.
A Börzsönyben sem motoroztam még, remélem azért aszfaltos utak lesznek. A szlovákokat szerintem kihagyjuk, de nagyjából ez lesz a túra. Kb 14 órakor indulunk, aki csatlakozni akar csörögjön.

tormy