Sziasztok!
Van egy motor amit megvételre kínálnak, de sokat áll és csupa rozsda a tankja belül. Ez mennyire gáz? Macerás a helyrehozatala?
Köszi előre is!
Srácok akit érdekel lehet figyelemmel kisérni, mst 1 EURo-ról indul kinek mennyit ér meg. Nem lehet Pay-Pal-lal fizetni de bankszámláról lehet utalni ami kb 1500ft pluszköltség.
ebay.de/itm/Steuergerat-Yamaha-xv-535-virago-Bj-1998-/
150916859902?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item23235887fe
Mintha itt a fórumon láttam volna egy linket és bele is néztem ,valaki feltette és talán még magyarnyelvű is volt de erre nem esküszöm.. De arra emlékszem hogy volt mert bele is olvasgattam és leírta a kezelőszerveket, Km ora digitális napi számláló nullázását meg ilyesmit.Probáld meg visszakeresni, tuti hogy van itt ilyen link.
Ha jövő nyáron behozzák a használatarányos autópálya díjfizetést, a mai 240-250ft./km.-hez hozzájön még 80+ÁFA. Gondold el hogy fogja ez érinteni minden olyan holminak az árát amit szállítani kell? Akkor néhányan majd azok is gyűlölni fogják akik ma isszák a szavait.
Tudom, hogy azzal, hogy lecseréltem a virgácsot dragra, úgymond "tipus idegenné" váltam, de egyszerűen nem tudok hová fordulni...a dragstar fórum elég felszínes, még a keresőben sem találok olyan, vagy hasonló témát, amire szükségem lenne. Ha talál valaki valahol MAGYAR nyelvű kezelési utasítást, írja meg ! 1999-es 1100-as Dragstarhoz kellene....Hálás köszönet mindenkinek, aki időt szakít rá!
Az a helyzet,hogy nagyon csábító motorral intézni a dolgokat a fővárosban,mert 20-30,perc alatt el lehet jutni mindenhova ahová kocsival 1,5óra. Ez a hajtás benzinbe kerül.
Biztosan közrejátszik,de nekem úgy tűnik inkább a budapesti csúcsforgalom etet meg többet mert Kalmi tényleg rendesen húzta hegymenetben is és mégis nagyon jó volt a fogyasztása a guruláson.
Van egy motor amit megvételre kínálnak, de sokat áll és csupa rozsda a tankja belül. Ez mennyire gáz? Macerás a helyrehozatala?
Köszi előre is!