Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Köszi az érdeklődést. A karcagi motoros találkozón, után még motoroztunk 1000 Km-et.
Mivel tudtam, hogy olyan 1.5 hétig nem leszünk itthon, hát be adtam a számító gépemet szervizbe. Gondoltam mire hazaérek rendbeteszik.
Hát nem így lett. Csak most kaptam vissza a gépet. S most szorgalmasan olvasgatom a kimaradt hozzászólásokat.
Egyébként karcagon megcsináltattam azt a motoros tetoválást amin egy évet gondolkoztam. Nem vagyok egy hirtelen ember. Remélem azért ezt sem kapkodtam el!
Ha itt jártál Tarjánban összefuthattunk volna.
91-96 között én is fuvaroztam berendezést meg világosítást,de főleg Mafilm produkciókhoz.Emlékezetes arany évek volta azok. Aztán a világosítóbrigádok rájöttek,hogy érdemes beruházni saját tgk.-ra. A tv-s produkciók is nagyon jók voltak. Reklámfilmek, videoklippek cimboratábor... régi szép idők.
TV.
Szia
Én éppen bontott, vagy hasonló csavarokat keresek.
Bár a fotón egy nagyobb virgács látható.
Én 535-öshöz való eredeti csavart keresek. Mégpedig a hengerfej tetején lévő krómos takarót lefogó, nagy fejű. és inbuszkulcsos csavart.
Sajnos nekem egy eltört belőlük. Egyet meg elhagytam.
Szóval ezt a dísz csavart keresem.
Jó melóhely.
Üdv.Érdeklődnék,hogy a feszültség szabályozok minden viragoba egyforma vagy köbcenti szerint más más.Ha valaki tudna 750 -hez valót azt megvenném tartalékba.
Túra

Nagy unalmamban csináltam nektek egy útvonalat. 165 km, 3 óra. Szerintem szép helyek. Egyszer én is végigcsinálom.
Hallottam járni a vasadat, fényévekkel csendesebb az enyémnél... én sem idegeskedek az enyém miatt, szerintem te se tedd...
Én csak jót akartam. De te megreformálhatatlan vagy
Igen, igen... Már megint kezded fiam, széjjelültetlek!
Tévedésben vagy. A megoldás neve Motul fullsyntetik superhyper motoroil.
Most ha itt lenne még a pizza árus gépjármű mérnök barátunk, Ő biztosan meg tudná kapásból mondani a ciripelés( tücsök ment a hengerbe) és a kuplung kosár kopogásának ( valaki be akar jönni) az okát.
Elüldöztük, most meg ... ugy kell nekünk.
ez is igaz, ezentúl valszeg időnként én is lecserélem.
Én úgy szoktam,hogy veszek újakat és mielőtt nagyon begyógyulna cserélem. Az a 30-40 ft megéri és így megmarad a sok sok csavarlazító!
Kalmi, te milyen sztahanovista vagy hogy szombaton dolgozol?
Jó reggelt mindenkinek. Tegnap azt hittem le van tiltva a kommentelés,mert több mint 24-óra óta nem volt hozzászólás. Brumeszkosszal kicsit politizáltunk,azt hittem ez kiverte a biztosítékot a moderálóknál,ha van itt ilyen. Örömmel látom,hogy minden ok. ma pedig gurulni kéne ahogy Tormy mondja!
a hátsó henger két csavarjával mi is szívtunk, mert el volt rohadva, és letört, de szerencsére nem tőből. Jó sok csavarlazítóval befújtuk, és hagytuk pár órát, és újra meg újra fújtuk közben. Így kijött mind a kettő. Sajnos nem sikerült ebben a méretben saválló csavarokat venni, mert az lett volna az igazi, de azért kapott két új ötvözet csavart.
A blokkot ki fogom venni a helyéről mert fekete lesz. Még azt nem tudom a hátsó henger kipufogójának a két rozsdás imbusz csavarát mivel és hogyan fogom meglazítani. Ahogy nézem ez minden 535 ösön rozsdál.
Szia! Az enyém is inkább mély kopogó hangot ad mint magas ciripelőt, az máshonnan jön, az lehet szelephimba. Ha rájövök mi a baja akkor ugyis megcsinálod Te is.
Ma reggel 6 kor motoral jöttem melózni. Nem volt meleg. :)

Amúgy nekem a kuplungkosár nem is zörög vagy ciripel, hanem inkább a kotyogós szót tudnám ráhúzni leginkább. Mióta Brumeszkosz ezen lovagol, én is jobban figyelem, de nem fogom szétszedni.
Szombat - jó idő=gurulás.
Közös gurulás?
Ötletek?
Mi valamerre biztos elindulunk (még nem találtam ki).

tormy
Mi ez a nagy csend?
Tankcserével orvosolható a legbiztosabban...

Mennyiért adják, és milyen az állapota?