Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogen! Ha valóban 19 ezer van a gépedben, ahogy az órád mutatja, akkor erre a csapszeg problémára nem sok esélyt látok. Ne hagyd, hogy minden hülyeségre rávegyenek sok sok pénzért....
Most nézem a képet aZ 535-ön nincs olyan dekni mint az enyémen.De valahogy csak hozzáférhető a lánc.
A terheletlen állapot azt jelenti üresben legyen a váltó?
Sziasztok!Abból az aluöntvényből esztergáltam le SK.ami a blokkra fekszik fel.Ezáltal az egész feszítő beljebb megy.Én azt javaslom hogy vedd le a két henger felső lánckerék fedelét ott megtudod nézni hogy a lánc kellően feszes vagy sem.Kézzel megpróbálod mozgatni a láncot.A vezérműtengely terheletlen állapotba legyen!Nem nagy munka.
Na, Te legalább találtál egy megbízható szerelőt.
Tudod az a helyzet hogyha elviszem a szerelőhöz én megbízom benne,és ha azt mondja megcsinálta akkor elhiszem hogy megcsinálta.Ez a szerelő csinálta a teló szimering cserét műszaki vizsgát, most ezt a javítást is azt hiszem ezek után csak ő hozzá fogom vinni. Az az igazság hogy eddig mindig máshova vittem ha valamit javítani kellett.
Na itt valami nem igaz! Vagy az hogy most volt rossz a hézag , vagy az hogy akkor megcsinálták rendesen.Ezért csinálom én magamnak amit lehet, az a biztos.
Kb-3vagy 4-hónapja csináltattam, és kb 600-km-t mentem vele.
Nem nagy ügy pedig de egy kis kézügyesség kell hozzá.
Miért mennyit mentél vele az utólsó állítás ota? Én vagy 14 ezret és még benne volt a türésben.
Lehet hogy én is megtudnám csinálni, de mivel még soha nem csinálta ijet így nem merek neki álni.
A hátsó hengernél igen.Csak azt nem értem hogy ijen gyorsan hogy tud elálítódni?
Üdv. Az 535-ösnél az a felfekvő felület kb 5mm namost ha le vennénk belőle 2mm-t hát elég necces lenne a meghúzása. Vagy nem jól gondolom?
Szia! Mind a kettő a szivó és kipufogó is több volt a meg engedettnél? Én amugy saját kezüleg állítottam be nagyon odafigyelve és még is ciripel, de nem is volt rossz az enyém bőven benne volt a türésben.
Üdv brumeszkosz. Délkörűl felhívott a szerelő és azt mondta hogy a kuplungból jön egy pici hang de azzal nem kell foglalkozni. A vezérműlánc feszítő mivel csak 12mm-t csúszik ki feszítés közben így azis jó. Hanem a hásó henger szelephézag kb-3 szorosa volt a megengedettnél, ez a hiba is orvosolva. De hallani még csapszeg zörgést is a hátsó hengerből ezt nem orvosolta,majd jövőre.
Szia!
Nekem még 7mm tud feszíteni a feszítő és mégis ciripel. Ez azt jelenti,hogy még 7mm tudom kifelé tolni a racsnis részt mielőtt elérné a végállását. Most nem értem, pontosan azt írod hogy a feszítő felfekvő felületéből esztergáltattál 2 mm , de hát akkor még rövidebb lett és még kevesebbet feszít?
Sziasztok!Aki a hengerfej felől hall egy csettegés szerű, megnőtt szelephézagkor hallható zajt és mégsem az mert leellenőrizte a hézagot, akkor a vezérmű lánc feszességét kell leellenőrizni.Nekem a feszítő már nem tudott kijjebb jönni.Vettem két láncot de nem tudtam kicserélni. szerintem a 750- esen nem lehet a hengerfej leszerelése nélkül kicserélni.Bár RC 51 a kérdésre azt írta hogy igen.Nekem ennyi elég volt ahhoz hogy még egyszer nekilássak.De mégsem!A lényeg hogy leesztergáltam a feszítő felfekvő felületéből 2 milimétert.A lánc feszes lett. A zavaró zaj megszűnt!Bejártam Horvátországot, itthon is sokat motoroztam, de a lánccserét azért télen meg kell csinálni.
De igen. Ha valaki úgy ír neked ,hogy arra kattint ,hogy "válasz erre" akkor kapsz egy emailt ,hogy írtak neked. De gondolom az Adatlapodnál ezt be lehet állítani ,hogy kapj vagy ne kapj...
off: Nem lehet itt valahol email értesítést kapni, ha forgalom van a topicban?
Sziasztok,
Ilyesmin gondolkodott már valaki?
Vagy láttatok már egy embert, aki látott egy embert, aki alakított már át karburátoros motort injektorosra?
EFI

KI
Elmentünk haverral túrázni földes útra. 25km-et mentünk ilyen környezetben! Hát nem mondom néztek rendesen az endurósok, hogy ezek meg mit keresnek itt? Voltak komoly helyek ahol megálltunk és először begyalogoltunk ,hogy ez menni fog e nekünk..
ja! Bocs, azt hittem tőlem kérded.
szia Domi!
Igen. Az.
Amúgy mentem ma 260 km-t. Budapest-Balassagyarmat-Salgótarján, oda vissza. M2-es-en, aztán 2 es úton, utána meg a 22-esen. Szép környék!
Szia.
km óra feketeszánlapos mérföldes?