Hogen! Ha valóban 19 ezer van a gépedben, ahogy az órád mutatja, akkor erre a csapszeg problémára nem sok esélyt látok. Ne hagyd, hogy minden hülyeségre rávegyenek sok sok pénzért....
Sziasztok!Abból az aluöntvényből esztergáltam le SK.ami a blokkra fekszik fel.Ezáltal az egész feszítő beljebb megy.Én azt javaslom hogy vedd le a két henger felső lánckerék fedelét ott megtudod nézni hogy a lánc kellően feszes vagy sem.Kézzel megpróbálod mozgatni a láncot.A vezérműtengely terheletlen állapotba legyen!Nem nagy munka.
Tudod az a helyzet hogyha elviszem a szerelőhöz én megbízom benne,és ha azt mondja megcsinálta akkor elhiszem hogy megcsinálta.Ez a szerelő csinálta a teló szimering cserét műszaki vizsgát, most ezt a javítást is azt hiszem ezek után csak ő hozzá fogom vinni. Az az igazság hogy eddig mindig máshova vittem ha valamit javítani kellett.
Na itt valami nem igaz! Vagy az hogy most volt rossz a hézag , vagy az hogy akkor megcsinálták rendesen.Ezért csinálom én magamnak amit lehet, az a biztos.
Szia! Mind a kettő a szivó és kipufogó is több volt a meg engedettnél? Én amugy saját kezüleg állítottam be nagyon odafigyelve és még is ciripel, de nem is volt rossz az enyém bőven benne volt a türésben.
Üdv brumeszkosz. Délkörűl felhívott a szerelő és azt mondta hogy a kuplungból jön egy pici hang de azzal nem kell foglalkozni. A vezérműlánc feszítő mivel csak 12mm-t csúszik ki feszítés közben így azis jó. Hanem a hásó henger szelephézag kb-3 szorosa volt a megengedettnél, ez a hiba is orvosolva. De hallani még csapszeg zörgést is a hátsó hengerből ezt nem orvosolta,majd jövőre.
Szia!
Nekem még 7mm tud feszíteni a feszítő és mégis ciripel. Ez azt jelenti,hogy még 7mm tudom kifelé tolni a racsnis részt mielőtt elérné a végállását. Most nem értem, pontosan azt írod hogy a feszítő felfekvő felületéből esztergáltattál 2 mm , de hát akkor még rövidebb lett és még kevesebbet feszít?
Sziasztok!Aki a hengerfej felől hall egy csettegés szerű, megnőtt szelephézagkor hallható zajt és mégsem az mert leellenőrizte a hézagot, akkor a vezérmű lánc feszességét kell leellenőrizni.Nekem a feszítő már nem tudott kijjebb jönni.Vettem két láncot de nem tudtam kicserélni. szerintem a 750- esen nem lehet a hengerfej leszerelése nélkül kicserélni.Bár RC 51 a kérdésre azt írta hogy igen.Nekem ennyi elég volt ahhoz hogy még egyszer nekilássak.De mégsem!A lényeg hogy leesztergáltam a feszítő felfekvő felületéből 2 milimétert.A lánc feszes lett. A zavaró zaj megszűnt!Bejártam Horvátországot, itthon is sokat motoroztam, de a lánccserét azért télen meg kell csinálni.
De igen. Ha valaki úgy ír neked ,hogy arra kattint ,hogy "válasz erre" akkor kapsz egy emailt ,hogy írtak neked. De gondolom az Adatlapodnál ezt be lehet állítani ,hogy kapj vagy ne kapj...
Sziasztok,
Ilyesmin gondolkodott már valaki?
Vagy láttatok már egy embert, aki látott egy embert, aki alakított már át karburátoros motort injektorosra? EFI
Elmentünk haverral túrázni földes útra. 25km-et mentünk ilyen környezetben! Hát nem mondom néztek rendesen az endurósok, hogy ezek meg mit keresnek itt? Voltak komoly helyek ahol megálltunk és először begyalogoltunk ,hogy ez menni fog e nekünk..
Nekem még 7mm tud feszíteni a feszítő és mégis ciripel. Ez azt jelenti,hogy még 7mm tudom kifelé tolni a racsnis részt mielőtt elérné a végállását. Most nem értem, pontosan azt írod hogy a feszítő felfekvő felületéből esztergáltattál 2 mm , de hát akkor még rövidebb lett és még kevesebbet feszít?
Ilyesmin gondolkodott már valaki?
Vagy láttatok már egy embert, aki látott egy embert, aki alakított már át karburátoros motort injektorosra?
EFI
KI
Igen. Az.
km óra feketeszánlapos mérföldes?