Ha valaki csatlakozna, 16:45 kor indulunk a Hungária Körúti Mc Donaldstól, ami egy OMV kút társaságában található az Erzsébet Királyné útja és a Kacsóh Pongrác felüljáró közötti részen, az Árpád híd irányában.
Még egy utolsó adalék részemről a tegnaphoz: Este ahogy illik csináltunk egy kis brassóit,meg benyeltünk némi nyakolajat is, átjött a most kimaradó viragos cimborám. Rájöttem,hogy a tegnapi napig nem motoroztam a tesómmal együtt soha. Régebben XT600-as volt a vasa utána Thunderace1000-es, most meg R1(konzekvensen Yamahás) Az egyik terepjáró, a többi utazója több mint a végsebességem,ezért mindig külön utakon jártunk. A virago fórum kellett hozzá,hogy összejöjjön. Örülök.
@Hogen: Egyáltalán nem tartottál fel senkit, csak a Kalmi79 formák beleviszik az embert a kanyarvadászatba zzHóhéRzz piszkosul ügyelt arra,hogy senki ne maradjon le.
Az első tulaja (a sógorom) most próbál Omron nyitóelektronikát szerezni hozzá Kanadában. Sajnos ki van öntve az egész valami műgyantával, ezért az itthoni villamossági tudorok szerint nem szétszedhető. Így kézzel mozgatható, de praktikusan nyitva tartom. Örülök ha tetszik,bár nem valami csilivili gép inkább használati tárgy.
Örülök, hogy jól összejött a banda, nekem tegnap lett kész a vásárlás utáni átnézés, karbantartás.Olajak lecserélve, kipufogó átnézve, tömítések, teló, szimmeringek.
Remélem, később én is csatlakozhatok, 'bár elég messze lakom tőletek.
Üdv. Zoli
Üdv. Alapjába véve nagyon jól éreztem magam. Örülök hogy meg ismerhettem azokat akikkel még nem találkoztam. Nekem ez volt az első ijen motoros túrám, mivel nincs még gyakorlatom a motor döntögetésben mármint a kanyarokban ezért bátortalan voltam a kanyarokban. Elnézést kérek azoktól akik esetleg miattam nemtudtak olyan sebességgel menni ahogy szerettek volna. Meg ígérem azon leszek hogy minél többet gyakoroljak ijen utakon. De hamár itt vagyok szeretnék tanácsot kérni. Ahogy Esztergomból jöttünk hazafelé először gyenge majd egyre hangosabb ciripelő hangot hallatott a kuplung. Onnan tudom hogy az mert amikor behúztam a kart elmúlt, kiengedés után vissza jött a hang. A fórumot olvasgatva nem találtam olyan hozzászólást amiben konkrétumot írna valaki a jelenségről,lehet hogy figyelmetlen voltam azért nem találtam.Mit kell ijenkor kicserélni? Mellesleg megjegyzem nagyon idegesít ez a hang.
Köszi, mi is megérkeztünk.
A szentendrei lámpa aszfaltszenzoros ám, mi hogen-el szépen előrébb gurultunk, ahogy ráálltak a kocsik átváltott a lámpa.
Pedig párszor már szívtam meg ilyen lámpával.
Kellemesen elfáradtunk, jó kis túra volt, nekünk 250 km-re kerekedett mára.
Én most értem haza ,mert még megnéztük a Lajosforrást.
Először is köszönöm aki eljött!
Jó kis gurulás volt, ahoz képest ,hogy nem szerveztünk semmit.
Egymásra találtunk, és gurultunk. Mivel ez megint egy szinte ismeretlen csapat volt, egymás számára... Azért egész jól ment az együtt gurulás. De fel kell ,hogy hozzam az utobbi Virgács Túrát... Újra meg kell dicsérnem a Virgács csapatot! Most láthattam újra egy társaságot akik először motoroztak együtt, köztük én is. Hát Virgács srácok... Nagyon sokat fejlődtünk! Le a kalappal magunk előtt! ;)
Szerintem ezt nekem akartad írni... Aztán bocsi ha nem. Hááát őszinte leszek fingom sincs... de ez előtti hozzászólásomba leírtam mi a baja. De köszönöm a segítséget!
Az amerikai áltankos modellben nincs benzincsap ( service manual ) .Amikor kigyullad a piros lámpa, akkor az egyetlen - űlés alatti - tankban már csak a tartaléknak megfelelő üzemanyag van. A lámpa jelzi a vezetőnek, hogy tankolni kell. Ha nem váltasz RES állásba, le fog állni, mert úgy van megoldva, hogy ilyenkor - amikor a tankban az üzemanyag szint egy adott érték alá csökken - az AC pumpától elveszi az áramot. Ha RES-be kapcsolsz, akkor az AC egy másik körön keresztül újra áramot kap. Nekem is ilyen volt a vas...motorkód GV"
A RES állás jelenti a tartalékot az On az üzemi állapotot a FUEL pedig az üzemanyagot jelenti tehát üzemanyag kapcsolónak is lehet fordítani.. A teszt kicsit kockázatos abból a szempontból hogy nem működik mert akkor tolhatod a következő kútig. ON -állásban addig mész vele míg lenem áll alattad, akkor átkapcsolod RES-be ás indítozás után mész tovább, ha nem jó a kapcsoló akkor vagy tolod a benzinkútig vagy előveszed a táskádból a kannát és utántöltöd.
Igen. On állásban normál helyről, RES állásban tartalék helyről jön a nafta. Kipróbálni úgy tudod, hogy mész ON álláson és ha ledadog a gép, átkapcsolod RES-re. Ha újra elindul és megy tovább, akkor működik. Ha nem, akkor kifogyott a benya. Javaslom, hogy a próba idejére vigyél magaddal 1 liter benyát egy flakonban.
Skacok, Október 6.án Citadella... Valaki jön?
Katana750: azt nem mondtad, hogy a bukólámpás Katanád van, bakker! Az ritka, mint a fehér holló, ritkább, mint az én vasam! :)
Gratula hozzá!
Örülök, hogy jól összejött a banda, nekem tegnap lett kész a vásárlás utáni átnézés, karbantartás.Olajak lecserélve, kipufogó átnézve, tömítések, teló, szimmeringek.
Remélem, később én is csatlakozhatok, 'bár elég messze lakom tőletek.
Üdv. Zoli
O O O O
reflektor üressebfok index olajnyomás
A szentendrei lámpa aszfaltszenzoros ám, mi hogen-el szépen előrébb gurultunk, ahogy ráálltak a kocsik átváltott a lámpa.
Pedig párszor már szívtam meg ilyen lámpával.
Kellemesen elfáradtunk, jó kis túra volt, nekünk 250 km-re kerekedett mára.
üdv.:
tormy
Először is köszönöm aki eljött!
Jó kis gurulás volt, ahoz képest ,hogy nem szerveztünk semmit.
Egymásra találtunk, és gurultunk. Mivel ez megint egy szinte ismeretlen csapat volt, egymás számára... Azért egész jól ment az együtt gurulás. De fel kell ,hogy hozzam az utobbi Virgács Túrát... Újra meg kell dicsérnem a Virgács csapatot! Most láthattam újra egy társaságot akik először motoroztak együtt, köztük én is. Hát Virgács srácok... Nagyon sokat fejlődtünk! Le a kalappal magunk előtt! ;)
Az amerikai áltankos modellben nincs benzincsap ( service manual ) .Amikor kigyullad a piros lámpa, akkor az egyetlen - űlés alatti - tankban már csak a tartaléknak megfelelő üzemanyag van. A lámpa jelzi a vezetőnek, hogy tankolni kell. Ha nem váltasz RES állásba, le fog állni, mert úgy van megoldva, hogy ilyenkor - amikor a tankban az üzemanyag szint egy adott érték alá csökken - az AC pumpától elveszi az áramot. Ha RES-be kapcsolsz, akkor az AC egy másik körön keresztül újra áramot kap. Nekem is ilyen volt a vas...motorkód GV"