Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Imádom a rendőrséget....
Mai nap bementem érdeklődni a Hungária krt. a közlekedési osztályra.
Itt közölték az ügyemet szep. 16-án átküldtél a kerületi alosztályra.
XIII. őrsön. Közlik: "Nálunk nincs is közlekedési alosztály.."
telefonálgatás... Azt tudtam meg, hogy mivel személyi sérülés volt ezért átadták az ügyet a Hungárián a közlekedésiekhez. Ők szep. 10-én küldték el az anyagot... Ezek után vissza Hungária krt... Itt újabb telefonálgatás. Mire kiderült mégis a kerületi foglalkozik vele. Sikerült kideríteni OMSZ jegyzőkönyvre várnak.
Egyszóval IMÁDOM ezt a gyors és pontos ügyintézést....
Nekem más a helyzet, nem gyári a kipufogó, és lehet az a baj. Egyébként egyszer már be lett állítva üveg gyertyával a karbi most majd beállítom én is magamnak.
Valóban jártam de nem vettem csak érdeklődtem ( Blackiex kért meg rá ). Szerintem egy probát megérhet mert pár ezer forintért adták ha jól emlékszem.
Vagyok mindig csak ritkán szólok hozzá.
Üdv. Gyula
debreczi71 járt a Futár boltban ,talán vett is membránt .
Jó lenne tőle megkérdezni mik a tapasztalatai . Mostanában nem látni a fórumban .
Motorradbay.de.
Igen ezekről van szó.Akkor hali mennem kell dolgozni majd este fellépek.
A legfőbb hiba hogy kilyukad,de az enyém elkopott.Vagy is fény felé fordítva itt-ott átszűrődik a fény , és már ott is a farslevegő, ami megszívat.Viszont ha megkeményedik az sem jó, mert akkor vagy működik vagy nem ,mikor milyen kedve van.
Ebben a javítókittben benne van minden, ami egy teljes felújításhoz kell. 140 dollár a két karbihoz való szett, szállítással együtt. Ebben még a kis oldalmembránok is benne vannak, csak a nagy fő membránok nincsenek benne a tolattyúkkal, de nekem azok rendben vannak.

http://www.ebay.com/itm/YAMAHA...
A nagy, fő membránom tökéletes, semmi lyuk rajta. Az oldalsó kicsikkel nem tudom mi a helyzet.
Még egy gyors hozzászólás.Brumeszkosz nekem rendelt membránt azóta tuti a gép.Az utángyártott 13E/db ,az első 500Km a második 600KM és kuka.A rendelt membrán már 2500KM és szuper, a szinkron is ment gyorsan,nem volt kínlódás.Ja az egyik már akkor lyukas volt mikor megjött.
Ezeket még nem néztem meg, köszi a tippet. Mi szokott lenni velük? Azok is kilyukadnak?
Ja és ha visszaengedett gáznál durrog , azért a karbi oldalán lévő kis membrán 80%-ban a felelős. Annak az a feladata hogy motorféken rádúsítson a keverékre, én cseréltem és nem durrog , és jó lett a co-is,meg a beálítás is.
Üdv! Sajnos sürget az idő , mindig a munka.De eszt nézd meg ,érdekes.http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ahány motor, annyiféle beállítás.
Ezt nem akarom elhinni. Ha feltekered dúsba a keveréket (sárga), és onnan szegényíted vissza kékre, még a sárga el nem tünik, nekem eddig mindig sikerült. Ès nem kellett enyit kinlódnom, mint amit te itt felvázoltál...(Továbbá az egész procedura, csak akkor eredményes, ha a karbi tömör, és fúvókák eredeti mértüek, a szelephézag értéken belül van.Utána meg jót tesz egy újabb karbiszinkron az egész tetejére.)
nincs azzal baj, sokminent kimutat, de igazi finomhangolásra nem biztos, hogy ez a legjobb eszköz. Ha a tied is durrog motorféken, akkor el kéne kezdeni kijebb tekerni a csvarokat negyed fordulatonként. Nekem most teljesen eltűnt a durrogás. Ha félsz, hogy teljesen elállítod és rosszabb lesz mint volt, akkor először nézd meg hány fordulatra vannak nyitva a csavarjaid a bezárt állapothoz képest, és ha nem találsz jobb verziót, akkor az alapján bármikor vissza állíthatod.
Na jó hogy mondod, tegnap előtt rendeltem meg az üveg gyertyát.
Itt a fórumon kért meg egy srác, vegyek neki membránt amit meg is tettem. Vett ö is valami gagyit jó pár ezerért és vagy 500 km után beszart, aztán berakta a németből vásárolt gyárit. Ö sem és én sem ajánlom senkinek az ilyen " olcsó" dolgokat.
kalmarka2003-nak
Egy régebbi hozzászólás :
"
Voltam a Futár motoros boltba , minden úgy van ahogy írták neked Blackiex. Tudnak szerezni membránt kompletten csak a méretet kell ( külső belső) megadni vagy van lehetőség a régit bevinni és csak a membránt cserélni. 2-4 ezer forint a komplett és azt állítja a srác , hogy nem roszabb mint a gyári.535-höz is van azt már vittek is tőle."
Ma 2 órán keresztül játszadoztam a karbi két alapjárati keverékképző csavarjával. Mindenhol jártam zuglóban, mert 2 utcasarkonként megálltam és mindig finoman állítottam.
A múltkor az üveggyertyával azt hittem a végére értem a beállítási procedúrának, de rá kellett jönnöm, hogy nem így van.
A helyzet az, hogy az üveggyertyával eléggé nehéz különbséget tenni az enyhén szegény, a pont jó és az enyhén dús keverék között, ugyanis e három állapot színe közt szerintem nincsen vagy szemmel alig látható különbség van. A múltkori beállítás után még mindig maradt minimális korom a gyertya körkörös részén, a motornak alapjáraton még mindig egy kicsit szúrós szaga volt, reggel csont hidegen szivató nélkül minimális gázzal is indult és a kicsi kis gázfröccsök utáni pár mp-es fordulatcsökkenés mind arra utalt, hogy alapjárat környékén még mindig sokat kap a gép, bár az üveggyertya alapjáraton világoskék égést mutatott. A fogyasztás jónak mondható, hisz 5-6 liter közt városban ideális. Ebből arra következtettem, hogy magasabb fordulaton minden rendben.
Ezért hát elkezdtem fülre belőni a rendszert. Mindkét csavart kitekertem 6 fordulatot, és mentem vele Mindig a motorféken való durrogási hajlamot figyeltem, ami a benzinben szegény keverék fő ismérve. Mentem 2 sarkot, természetesen nem durrogott, sőt kormolt és rohadt büdös volt. Fél fordulatonként tekertem beljebb a csavarokat. 2 óra elteltével negyed fordulaton belül sikerült lokalizálnom mindkét karbi azon pontját, ahol a legapróbb durrogás is előjött. Ez a két karbinál tök máshol van, több fordulat különbséggel. Ezektől a pontoktól van most mindkét csavar negyed fordulatot kitekerve, azaz dúsítva, így pont nincs durrogás semelyik hengerben sem.
Az eredmény pedig, hogy a büdösség óriási mértékben csökkent, és alapjáraton pici gázfröcsi után sincs pár mp-re lejjebb eső alapjárat, magyarán nem küldi tele benyával a hengereket, A reggeli hidegindítást majd holnap kipróbálom.
Egy szó mint száz, az üveggyertya által mutatott égés színe nem feltétlenül elég pontos a tökéletes alapjárati keverék meghatározásához. A citrom vagy narancssárga szín, már brutálisan túldúsult keveréket mutat, a kékes színnek meg többszáz féle árnyalata van, így az optimum meghatározása nem lehetséges, vagy nagyon nehéz.
Hogy "a durrogásra való hajlamra hangolás" jó megoldás e, még nem tudom, de talán....

Blackie! Ez a kis sztori nagyjából összefüggésben van a mailemmel, amit küldtem délután!
Szerintem annál azért sokkal jobb egy japán 500-600 ccm-es egyhengeres gépről származó mono 38-as karbi.
Német Ebay-on. 70 EUR plusz 17 a posta
Sziasztok gondolat az én fejemben is megfordult , trabant karbira gondoltam valószínű pannóniás alapjáratot lehetne elérni viszont gyenge gyorsulás tatás motorozás lenne az eredmény.
sziasztok! Yamaha Virago 535 karbi membrán van-é vkinek? hol lehet nem 50 ezer ftért beszerezni? köszi a választ előre is
Dávid
blackiex!

Írtam neked egy mailt!