Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 750-essel kapcsolatban vannak tapasztalatok. Nyomatékosabb, fogyasztás minimálisan, de csökken, ellenben hamarabb kifullad a motor, 7-8000 felett nem húz.

Kisvirgácson nem tudom, jó dolog-e a pörgős természetnek odavágni. Én hagynám így.
A fogyasztás tekintetében inkább a motor egyéb paraméterei a befolyásoló tényezők. Ha kisebb áramlási ellenállást jelentene egy karbi, az persze jó, de a tolattyú miatt az átömlési keresztmetszet, az nem biztos, hogy növekszik. Innentől már csak a fúvóka rendszer a meghatározó. De csodát azzal sem lehet művelni.
Nem hinném, hogy megcsinálom, ennyire nem akarok belenyúlni a vasba, nincs a dupla karbival baj, csak kérdeztem. Egyébként nem gondolom, hogy akkora szívás lenne. Be kell rendesen fúvókázni, és működik. Arra lennék kivi, hogy a fogyasztásra milyen hatással lenne, meg a menetteljesítményre.
előnyét nem látom... iszonyat szívás lehet vele, szerintem pöpec kis rendszer van a vason így is... Ha esetleg oldalra szeretnéd kihozni a dolgot és direktszűrőt tennél fel, akkor meg a másik oldalon a "króm csepp" lesz nagyon buta dolog... bár ha már a blokkot befeketíted, akkor azt is le lehet festeni...
Köszi.
A szinkronizálások elhagyása mellett van még előnye? Mi lehet a hátránya?
38-40. Attól függ, milyen szívótorkot tudsz csináltatni.
Valaki csinált már, vagy ismer olyat, aki átalakított 535-öst szimpla karburátorosra? Mekkora torokátmérőjű kéne rá? 40mm-es?
A kosár belső átmérőjét 24.9 mm re mértem. Belső átméröt mérő mikrométerem nincs csak külsőt tudok mérni.
Már van kettő kosaram is kompletten mind kettönek megmértem a belső átmérőjét teljesen egyformák, tolómérővel mérve. Csak a régit kell lekapni és azt is megmérni és adott a további teendő.
Kéne egy gyári méret de azt még a neked küldött CD-n sem találtam. Megnézhetnéd nekem hátha ott van csak én nem vettem észre.
Megnéztem a cuccaim között van egy,ha érdekel az adatlapon ott az email és írj.
Szervusztok !
Hol találok 535-ös szabadonfutó szerelésről leírást ? A héten elvileg megérkeznek a görgők , és találtam műhelyt ,ahol rendbe teszik a bemélyedéseket /ha vannak / .
Az a benzinpumpa reléje. Nézzek utána az EBAY-on. Párnap alatt megjön, Debreceni vagyok.
jónapot.yamaha xv 750 virago 1996oshoz kellene nekem egy elektronikai alkatrész.ez egy kis relé ha jol gondolom.4 águ kis fekete doboz.az egyik az áram,másik az önindító a 3.4. meg egy nagyobb fekete dobozba megy amibe még vagy 20 vezeték megy.
25G-01
omron
1726D6
ez van ráírva... ilyen kellene nekem ha valaki debrecen körül tud az legyenszíves jelezze nekem.előre is köszönöm.
Szerintem ez korrekt. Ha a váz nem sérült, ebből az összegből röhögve megcsinálod, úgy, hogy még marad is a pénzből. Esetleg próbáld meg eladni magad a roncsot mondjuk 200 ért vagy akár többért, és tedd hozzá a 315 öt, és vegyél egy másikat.
Na ma végre kaptam egy előzetes tájékoztatást. A motorom értéke
-400,000HUF
a roncsért 85,000Ft
azaz 315,000 kapok ha roncs marad.
Az nem kérdés, hogy a roncsot nem adom ennyiért hiszen ha akarom én sokkal többért el tudom adni.

Jelenleg ott tartok, hogy 100-150eft a javításra az alkatrész költség.
Motort sajnos szét kell szednem darabokra, hogy megállapítsam sérült-e a váz, kifli, lengővilla.
Donort eddig nem találtam mert akkor 200 körül még az is beleférne, de "sajnos" az itthoni és a német árak is jelentősen emelkedtek az elmúlt egy évbe.
Ma néztem a Tv2 tények nevű "hírműsort" és egy XV motor tört össze és számomra érdekes módon majdnem ugyan úgy mint ahogy engem törtek össze. Szemből egyből fordult és fordulás közbe törte össze.
Úgy látom nem csak Pesten fordulnak idiótán az emberek...
Nincs persely.
A kosár belső furatába lehet tenni bronzból, ha esetleg kikopott volna a kosár saját anyagából kiképzett siklócsapágyazás! De előbb meg kel állapítani, hogy valóban ez e a baj!
Na megyek alszok.
Igen most már látom én gondoltam fordítva a működését, de akkor még marad az eredeti kérdés ...hol van a persely?
Ok, de azért gondold át addig, hogy a fenébe működhetne fordítva? A főtengyel forog, ott a végén a kis fogaskerék, ami közvetlen kapcsolatban van a kuplung kosárral. Ahogy forog a főtengely, úgy forog a kosár. A kosár csak akkor áll meg, ha leállítod a motort.
Ha haza érsz nézd meg a cd-t és Skyp-en megdumáljuk.
Na várjál csak, ez pont fordítva működik.
Na ez az a belső szerkezet nem áll meg ha jár a motor és ennek van fogazása ami a főtengelyre csatlakozik állandóan.
lesz!