Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A V2 elrendezés és a chopper sajátosság összefüggését vizsgálva meg érdemes megnézni egy VTR1000RC, vagy egy 996 os Ducatit. Ezek sem csopperek, de ha valaha még egyszer sportgépre űlnék, csak V2 lenne, mert a sor4 uncsi.
Örülök, hogy tudod helyettem.

Alapból a hagyományos soft chopper és cruiser vonulat nekem nagyon nem jön be. Valahol a bobber és a cafe racer irány között vergődöm. Az 535-ből mindkét irányba tökéletesen el lehet mozdulni, vagy akár vegyíteni is lehet. Remélem senkit nem zavar, hogy én nem feltétlenül magáért a "gyári" virago szeretetért vagyok jelen.
Nem a V2 az tipikus chopper filing.Te nem azért vettél choppert mert tetszenek a chopperek hanem azért mert még ilyen motorod nem volt.
Meghozta a postás az üveggyertya szettet, megyek megnézem mi a helyzet a motorban!
Rossz berögződés.

V2 szerintem mindenhez jó, és cafe racerben meg különleges is.
Hát nekem ez a stílus nem jön be.Valahogy nem passzol a V2-es blokkhoz.Inkább a soroshoz.
3 litert vettem, van még.
Emiatt ne vegyel uj flakont nem annyira fontos. De ha van nyitott flakonod akkor igen.
Tedd maxra... a te mocid amúgy is előre van döntve. Többnek látszik mint ami benne van.
Ennyi ment bele. Most ha függőleges a motor, akkor a minimum és a maximum csík között van pont félúton az olajszint. Öntsem maxra?
Az a 2,3 az lehet kicsit kevés... az enyémbe 2,6-2,8 szokott menni...
Hát ez túl szép ahhoz,hogy igaz legyen.De ha igaz akkor gyorsan vidd haza még akkor is ha sok benne a kilométer.Az enyémben is 63000 volt mikor megvettem és szépen működik pedig már 82000 van benne.
Tegnap bekerült a 2,3 liter repsol 15w50-es ásványi és az új szűrő.
A váltó finomabb, a kuplungzörgés halkabb lett!
Ma megjárattuk a párommal, lementünk vele Örkény környékére. Oda vissza 120 km, de a feleségemnek megfájdult a térde, mert nem egy rövid lábú menyecske. Sajna a hátsó lábtartó túl közel van az üléshez.
Mondtam neki korábban, hogy ezzel nem fogunk napi 300 km -eket lenyomni mint régen az X9-essel. :)
Jaja én is ezért mondtam, hogy megnézni mindenképpen meg kell.
Szaddi: ha ez olyan, amilyennek kinéz, én nem hagynám ott...
köszi!még meggondolom....mert hát sajnálom az enyémet eladni, illetve inkább becserélni erre.még kicsit rágódom rajta.
jövő héten úgyis Pesten melózok...szal lehet hogy megnézem.És ha úgy van h megtudok vele egyezni,akkor szólok, hogy vizsgáld meg te is
Ok. Részemről befe.
Általános megállapítás volt, a te általános megállapításodra. Semmi köze a jelen kérdéshez.

Nem akarlak meggyőzni, meggyőzött téged a GSX eléggé. No meg nem vagyok prédikátor sem.
Nem kell átverésre számítani... alacsony ár, biztos eladás, ez Csontiék "mottója". Nem drágán adják a portékát, hanem általában mérsékelt áron, ami a legtöbbször reálisnak mondható. Nem állítom, hogy angyalok, de van náluk sokkal rosszabb a piacon... tény, nekem nem szimpatikus a csóka.

http://www.csonticar.hu/
Kalmi79,Blackiex. Engem akartok meggyőzni a japán motorok kiválóságáról? 20-éve megvan a Katanám.
@Robág. Természetesen.
@Blackiex. Ki volt az aki nem érvelt?
Egy megnézést mindenképpen megér, ha gondolod elmegyek veled mivel nekem pontosan ilyen volt, még színre is, és közel van hozzám.
Nomeg ugye én darabokba szedtem az enyémet és felújítottam, szóval kb. mindent tudok róla :)
Enyémben is 70 volt és mégis kiváló állapotban volt.
97 -es motort nem kilométeróraállás alapján vásárolunk hanem állapotra, úgy is vissza van tekerve ezt lehet boritékolni.