A V2 elrendezés és a chopper sajátosság összefüggését vizsgálva meg érdemes megnézni egy VTR1000RC, vagy egy 996 os Ducatit. Ezek sem csopperek, de ha valaha még egyszer sportgépre űlnék, csak V2 lenne, mert a sor4 uncsi.
Alapból a hagyományos soft chopper és cruiser vonulat nekem nagyon nem jön be. Valahol a bobber és a cafe racer irány között vergődöm. Az 535-ből mindkét irányba tökéletesen el lehet mozdulni, vagy akár vegyíteni is lehet. Remélem senkit nem zavar, hogy én nem feltétlenül magáért a "gyári" virago szeretetért vagyok jelen.
Hát ez túl szép ahhoz,hogy igaz legyen.De ha igaz akkor gyorsan vidd haza még akkor is ha sok benne a kilométer.Az enyémben is 63000 volt mikor megvettem és szépen működik pedig már 82000 van benne.
Tegnap bekerült a 2,3 liter repsol 15w50-es ásványi és az új szűrő.
A váltó finomabb, a kuplungzörgés halkabb lett!
Ma megjárattuk a párommal, lementünk vele Örkény környékére. Oda vissza 120 km, de a feleségemnek megfájdult a térde, mert nem egy rövid lábú menyecske. Sajna a hátsó lábtartó túl közel van az üléshez.
Mondtam neki korábban, hogy ezzel nem fogunk napi 300 km -eket lenyomni mint régen az X9-essel. :)
köszi!még meggondolom....mert hát sajnálom az enyémet eladni, illetve inkább becserélni erre.még kicsit rágódom rajta.
jövő héten úgyis Pesten melózok...szal lehet hogy megnézem.És ha úgy van h megtudok vele egyezni,akkor szólok, hogy vizsgáld meg te is
Nem kell átverésre számítani... alacsony ár, biztos eladás, ez Csontiék "mottója". Nem drágán adják a portékát, hanem általában mérsékelt áron, ami a legtöbbször reálisnak mondható. Nem állítom, hogy angyalok, de van náluk sokkal rosszabb a piacon... tény, nekem nem szimpatikus a csóka.
Egy megnézést mindenképpen megér, ha gondolod elmegyek veled mivel nekem pontosan ilyen volt, még színre is, és közel van hozzám.
Nomeg ugye én darabokba szedtem az enyémet és felújítottam, szóval kb. mindent tudok róla :)
Enyémben is 70 volt és mégis kiváló állapotban volt.
97 -es motort nem kilométeróraállás alapján vásárolunk hanem állapotra, úgy is vissza van tekerve ezt lehet boritékolni.
Alapból a hagyományos soft chopper és cruiser vonulat nekem nagyon nem jön be. Valahol a bobber és a cafe racer irány között vergődöm. Az 535-ből mindkét irányba tökéletesen el lehet mozdulni, vagy akár vegyíteni is lehet. Remélem senkit nem zavar, hogy én nem feltétlenül magáért a "gyári" virago szeretetért vagyok jelen.
V2 szerintem mindenhez jó, és cafe racerben meg különleges is.
http://img43.imageshack.us/img...
http://thekneeslid
er.com/image...
A váltó finomabb, a kuplungzörgés halkabb lett!
Ma megjárattuk a párommal, lementünk vele Örkény környékére. Oda vissza 120 km, de a feleségemnek megfájdult a térde, mert nem egy rövid lábú menyecske. Sajna a hátsó lábtartó túl közel van az üléshez.
Mondtam neki korábban, hogy ezzel nem fogunk napi 300 km -eket lenyomni mint régen az X9-essel. :)
jövő héten úgyis Pesten melózok...szal lehet hogy megnézem.És ha úgy van h megtudok vele egyezni,akkor szólok, hogy vizsgáld meg te is
Nem akarlak meggyőzni, meggyőzött téged a GSX eléggé. No meg nem vagyok prédikátor sem.
http://www.csonticar.hu/
Nomeg ugye én darabokba szedtem az enyémet és felújítottam, szóval kb. mindent tudok róla :)
97 -es motort nem kilométeróraállás alapján vásárolunk hanem állapotra, úgy is vissza van tekerve ezt lehet boritékolni.