Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is kotyog a kuplung, de komolyan mondom, hogy nem érdekel, és nem fogok vele télen semmit se csinálni, mert ezt el kell tudni fogadni. Semmi baja a motorodnak, mint mondtam a régi konstrukciós japán gépek nagy százaléka csinálja ezt a hangot.
Ha nem bírod elviselni, két dolgot tehetsz:

1. Veszel egy modern konstrukciójú hondát!
2. A kuplungkosár bronzperselyét egy újra cserélteted, ami szorosabb illesztéssel megy fel a nyelestengelyre. Ha eleve nincs a kosárban persely, akkor is csináltatni kell bele.
Jön a tél és indul a generál szervice, a kuplung kosarat is megakarom sexuálni. Te csnáltál már ilyet, hogyan kell meg állapítani azt ,hogy kotyog e. Ne mond azt , tegyek elé naposcsibét és ha elkezd kotyogni akkor kotlós és csere.
Megvettem azt amit Te linkeltél be, várom a postást.
Egyébként az önálló üveggyertya magában 18 font. A komplett szett 23.
5 font a különbség, az 1700 Ft. Nem hinném, hogy ennyi spórolásért nem a kit-et választanám
hát a toldóvezeték nélkül nehezen fog működni. Valahogy rá kell csatlakoztatnod a pipából jövő delejt!
Lehet hogy kellenek a kiegészitők?
Szia! Itt a Sportmotoron hirdetnek 250-es Virágót bontasra ,vannak 535-os alkatrészek is a képeken. Lehet ,hogy van neki .Üdv
Igen, de ez csak maga az üveggyertya. Nincs hozzá semmi más. Azért a toldóvezeték minimum fontos lenne, de én a műanyag árnyékoló toldatot is használtam, mert alig látszik az égés színe, pedig a nap sem sütött délelőtt. Szóval, nem hinném, hogy jobb ez mint egy komplett szett.
Hali srácok. Most szombaton, dél előtt Airsoftozom, de délután túrázok egy kicsit egy barátommal. (Honda CBF 125) 80-90 lesz az átlag tempónk. Szokásos... Az Árpád hídnál fogunk találkozni a pesti oldalon! Az utunk először Szentendre Lajos forrás, (Itt van egy forrás és megnézzük igazából csak ennyi! :) Aztán elmegyünk onnan Dobogókőre! És a visszafelé az útvonal ugyan ez, és valahol a 3. kerületben megállunk útközben egy benzinkúton elköszönünk egymástól és megyünk haza. És Én még Október 6.-án kinézek a Citadella találkozóra! :)
http://www.ebay.com/itm/230702...

Sztem ez volt a legolcsóbb, azok közül amit találtam. 10.500 Ft volt szállítással együtt. 5 nap alatt ért ide.
Az Ebay-ost.
Az ebay-est ahol vettem, vagy a leírásos gyári linket?
Szia! Küld már el légyszi azt a colortune- s linket én is megsasolnám!
Attól függ milyen a kapcsolód jelenleg. Az enyém parkolólámpát is tud kapcsolni, ami azt jelenti, hogy nem két vezetékes, de van állítólag olyan 535-ös is ami két vezetékes.
Szevasztok!
Meghalt a gyújtás kapcsolóm, kérdeztem Istvánt de csak 750-es kapcsolót tud adni. A kérdés hogy jó e az enyémbe.Mindkettőből négy kábel indul piros,barna,kék,kékpiros.
Rendben van.
Talán vasárnap beleférhet, de nem biztos. Szombat este csörögj rám, és megbeszéljük.
Üdv. Az a kérdésem hogy a karbi szinkront most a hétvégén szombaton meg tudnád e ejteni.
Berkes ur!Ehez mit szólsz?
http://www.ebay.com/itm/XV750-...
Ügyes kis cucc. Ma elmentem egy parkolóba, a szerszámokkal, szinkronteszterrel, és a colortune-al. Először az első hengernél néztem meg hogy működik. Ha befele tekertem a csavart, a égés színe kifehéredett, majd teljesen leállt. Ha kifelé tekertem, 3-4 fordulatnál elkezdett sötétedni, majd 4 fordulatnál kijjebb tekerve narancsra váltott. A hátsó hengernél is teljesen el lehetett szegényíteni a keveréket betekeréssel, egészen az adott henger leállásáig, viszont akármennyit tekertem kifele, 5-6 fordulatnál sem lehetett túldúsítani, azaz narancsos égést előidézni. Fordulaton minden henger világoskéken égett, Csak akkor váltott narancsra, ha hirtelen gázt adtam, de akkor is csak pár ütemig...állítólag ez normális. Nem tartottam viszont ennek ellenére normálisnak azt, hogy motorféken még mindig durrogott, és egy hosszabb menet alkalmával minden ruhámnak kicsit büdös benzin szaga volt, valamint a kipufogó vége is kicsit kormos volt, és a gép 6 liter körül fogyasztott.
Kiszedtem a síber tűket, és megnéztem mi van rájuk írva. Volt egy 5DZ13 és egy 5DZ14 jelű. Nem tudom korábban miért emlékeztem másra. Mindenesetre a múltkor úgy gondoltam hogy a hátsó henger kapjon kicsit többet, ezért oda azt a tűt raktam, aminek a lecsapott része hosszabb. Illetve csak akartam, mert mint kiderült fordítva lett berakva. Most kiszedtem és ténylegesen a több benyát adó tűt raktam hátra és a kevesebbet adót előre. ezzel párhuzamosan, mind két zéger gyűrűt középsőről a legfelső pozícióba raktam, hogy szegényítsem a keveréket. Miután ez megtörtént, megint ellenőriztem colortune-al az emelt fordulat közbeni égést, és látszólag nem világosodott, hanem ugyanolyan világoskék maradt.
Ezután csináltam még egy szinkront és elmentem egy próbakörre.

A gép egyetlenegyszer sem durrog motorféken, pedig korábban durrogott kicsiket és hosszabb motorfék után egy bazi nagyot durrant. Most semmi. A lámpánál állva nem érzek szúrós benzinszagot, az alapjárat szép egyenletes. És a szegényítés ellenére nem érzek teljesítménycsökkenést sem. A gyorsulás ugyanolyan jó.

Hogy a megoldást a tűk lentebb engedése vagy a felcserélésük hozta, nem tudom, mert egy fázisban történt mind a két módosítás, de most tényleg nagyon szuper lett.

A 99-es virgácsokhoz a manual egyébként: 5DZ17-et és 5DZ18-at ír. Hogy nekem miért van benne 13 és 14 azt nem tudom.

Egyetlen apró észrevétel, hogy mikor állok és megy a gép alapjáraton, ha egy pindurka gázt odarántok neki (nem nagyot, csak egy két böffenésnyit) akkor az alapjárat utána 1-2 másodpercre kb 100-200 fordulattal lejjebb esik, majd visszaáll. Alig észrevehető, de ezt figyeltem meg. Amúgy ez csak akkor zavaró, ha az alapjárat amúgy is le van tekerve elég alacsonyra, mert akkor egy ilyen kis "böffintés" után le tud állni a motor a leesett fordulat miatt.
RC51 .
Na mit mutat a colortune?
Sziasztok srácok! Nem hinném ,hogy lesz nagy túra ebben a szezonban már. Nagyon sok gond, meg kavarodás jött be az életembe amiket muszáj elintéznem. De Október 6.-án kinézek a Citadella felvonulásra! Valakinek van kedve jönni? Lehet jön faterom is. :)