Ha elolvasod a leirását akkor látod tárcsafék elől tárcsafék hátul írja az okoska de Te tudod,hogy a Yamahán nincs tárcsafék hátul.
Innentől kezdve nincs miről beszélni, valami nagy átbaszás van itt!
na jó én ezt nem értem...lényeg h YAMAHA XV 750 SE THE RATMOBIL a használtauto.hu-n lehet h lecserélném erre az enyémet(kell már egy kicsit nagyobb) csak nem tudom h megbízható-e ez a gép..mert ugye az enyém eléggé szép és megbízható lett..meg egyedibb
Speciel motorikusan nem volt gond a piaggiommal, de a magyar x9fórumon mindenki hülyére szidta. Nem dícsérték a saját gépeiket, hanem szidták! Azok közül még az enyém egy problémamentesebb darabnak számított.
Visszatérve.. értem, amit arról mondanak, hogy olasz motor = feeling. De ennek semmi köze egy ducati-hoz, vagy egy apriliához. A dolog arról szól, hogy szerintem a soros 4-es motorok dög unalmasak. Legyen akármilyen. A V2 vagy sor2 az az elrendezés ami értelmet ad a motorozásnak. Engem ez hoz lázba. Régen oda voltam az egyhengeresekért is, de manapság már nem annyira. Szóval az olaszok nagy része V2, ami jó dolog, de szerintem véletlenül sem attól, hogy olasz. Sok monstert láttam már...legtöbbjükből csöpög az olaj, rohadt hangos a blokk. A 900 as sorozat szárazkuplungja már rémisztő. Persze, én is odavagyok a monsterekért. Mielőtt megvettem az 535-öt...volt jópár monster amit szívesen megvettem volna, de eszembe jutott a négy év fostalicskázás az olasszal, és egyből azt mondtam: NEM.
Ha feelingről van szó, a japók is tudnak. Gurulj egy kört egy Yamaha TRX850-nel. Nekem volt! Egyik legfeelingesebb gép a világon.
Ez a motor konkrétan az enyém volt. Én csináltam a teljes felújítását. Váz-kerekek szinterezése, fényezés, hasidom felszerelése a blokkjában ki lett cserélve a szelepszárszimering és a vezérlánc, mert ette az olajat. Nagyon szerettem.
Persze. Minden vezeték a lehető legvékonyabb, a saruk oxidálódnak, a műanyag idomok fülei gyengék, hajlanak, az idomok illesztési hézagai enyhén szólva viccesek. A szinter réteg sokkal hamarabb kopik, mattul mint a japánokon.
Had szóljak hozzá én is egy kicsit, mivel számtalan motorom volt... negyrészük japán, de volt 3 olasz gép is.
A japán gépek szerelhetősége, logikussága, alkatrészeik kidolgozása sok dimenzióval az olaszoké felett áll. A legidiótább motorom a piaggio X9 EVO 500 ABS, amit szalonból vásároltam 0 km-esen. 4 évesen adtam el most augusztusban 15.000 km-el.
Nézzük csak:
-sosem indult hidegen gázfröccs nélkül (injektorostól azért elvárható)
- állandóan olajban úszott a légszűrőházam (nem töltöttem túl az olajat)
- a kormánycsapágyam 10.000 km után cserés lett
- a gyári sisakbeszélő rendszer aljzatai 1 hónap után kontakthibásak voltak
- A világítás sarui, vezetékei 1 év után mindenhol kontakthibásak voltak (wd40 kezelés kellett mindenhova, évente ismételve)
-A kuplungomban (variátor) 2,5 év után előjött egy kerregő hang (néha csinálta, nem mindig, szét lett szedve többször is , semmi nem látszódott rajta)
- A kormányon a kapcsolókat úgy oldották meg a digók, hogy nem zárt házasak voltak (a kontakt felületek a szabad levegővel esetenként vízzel érintkezhettek, ezért valamikor csak néha, valamikor sose akart menni az önindító, duda, elakadásjelző gomb) itt is a wd40 es kezelések segítettek pár havonta.
- vegyük még hozzá ehhez, hogy a blokkhoz egyáltalán nem lehetett a váztól hozzáférni, a szelepállításhoz ki kellett (volna) venni a blokkot!
- fűszerezzük a hanyagul öntött és illeszkedő valamint csúnyán fényezett műanyag idomzatokkal....
mind ezt 1.560.000 Forintért.
Hát a kurva anyjukat az olaszoknak és a járműveiknek!
Fostaligák.
Ebbe szépen belebonyolódtunk. Remélem téged nem zavar! A design meg a liszensz két különböző dolog,remélem egyetértünk! Marinéni pitéje úgyszintén. A versenysport eredmények itt már nem. Rengeteg technikai újítás a versenypályáról került be a sorozatgyártásba. Arról,hogy ugyanaz e egy kínai v. egy olasz liszenszmotor inkább nem vitáznék tisztelettel.
Nézd, Katana. Teljesen mindegy, hogy ki az utángyártó. A kérdésed arra vonatkozott, hogy ha Honda design a blokk, akkor miért nem bíznék benne. A válaszom az, hogy azért nem bíznék benne, mert nem azok rakják össze és nem azoktól a beszállítóktól származó alkatrészekből, akik az eredetit.
Nem tudom, mi a ledegradáló ebben, hiszen a dolog mindkét esetben hasonló. Megvettek egy műszaki dokumentációt itt is és ott is, nekiálltak saját maguk gyártani ez alapján itt is és ott is. A Benelli annyival tett többet, hogy két henger pluszba felpakolt a blokk oldalára.
A motorsportban elért eredmények szerintem nem mérvadók: a teljesítmény csak egy dolog. Azt rövid távon könnyű növelni. Ami nem mindegy, az az, hogy egy széria motornál 50-60 ezer km után kell belemászni a blokkba, vagy 150 ezernél.
Mari néni pitéje akkor a legfinomabb, amikor ő maga süti. Ha valaki elkéri a receptet, nem feltétlen sikerül ugyanolyanra megsütnie.
Innentől kezdve nincs miről beszélni, valami nagy átbaszás van itt!
097419
097419
Valaki tud valamit erről a mociról? : http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_750_se_the_ratmobil-6
097419
http://www.ebay.de/itm/Polrad-...
Hasonló különlegességek: XS triples, CX, és persze az XV.
Ha feelingről van szó, a japók is tudnak. Gurulj egy kört egy Yamaha TRX850-nel. Nekem volt! Egyik legfeelingesebb gép a világon.
http://nepitelet.hu/motorok/ya...
Ez a motor konkrétan az enyém volt. Én csináltam a teljes felújítását. Váz-kerekek szinterezése, fényezés, hasidom felszerelése a blokkjában ki lett cserélve a szelepszárszimering és a vezérlánc, mert ette az olajat. Nagyon szerettem.
A japán gépek szerelhetősége, logikussága, alkatrészeik kidolgozása sok dimenzióval az olaszoké felett áll. A legidiótább motorom a piaggio X9 EVO 500 ABS, amit szalonból vásároltam 0 km-esen. 4 évesen adtam el most augusztusban 15.000 km-el.
Nézzük csak:
-sosem indult hidegen gázfröccs nélkül (injektorostól azért elvárható)
- állandóan olajban úszott a légszűrőházam (nem töltöttem túl az olajat)
- a kormánycsapágyam 10.000 km után cserés lett
- a gyári sisakbeszélő rendszer aljzatai 1 hónap után kontakthibásak voltak
- A világítás sarui, vezetékei 1 év után mindenhol kontakthibásak voltak (wd40 kezelés kellett mindenhova, évente ismételve)
-A kuplungomban (variátor) 2,5 év után előjött egy kerregő hang (néha csinálta, nem mindig, szét lett szedve többször is , semmi nem látszódott rajta)
- A kormányon a kapcsolókat úgy oldották meg a digók, hogy nem zárt házasak voltak (a kontakt felületek a szabad levegővel esetenként vízzel érintkezhettek, ezért valamikor csak néha, valamikor sose akart menni az önindító, duda, elakadásjelző gomb) itt is a wd40 es kezelések segítettek pár havonta.
- vegyük még hozzá ehhez, hogy a blokkhoz egyáltalán nem lehetett a váztól hozzáférni, a szelepállításhoz ki kellett (volna) venni a blokkot!
- fűszerezzük a hanyagul öntött és illeszkedő valamint csúnyán fényezett műanyag idomzatokkal....
mind ezt 1.560.000 Forintért.
Hát a kurva anyjukat az olaszoknak és a járműveiknek!
Fostaligák.
Nem tudom, mi a ledegradáló ebben, hiszen a dolog mindkét esetben hasonló. Megvettek egy műszaki dokumentációt itt is és ott is, nekiálltak saját maguk gyártani ez alapján itt is és ott is. A Benelli annyival tett többet, hogy két henger pluszba felpakolt a blokk oldalára.
A motorsportban elért eredmények szerintem nem mérvadók: a teljesítmény csak egy dolog. Azt rövid távon könnyű növelni. Ami nem mindegy, az az, hogy egy széria motornál 50-60 ezer km után kell belemászni a blokkba, vagy 150 ezernél.
Mari néni pitéje akkor a legfinomabb, amikor ő maga süti. Ha valaki elkéri a receptet, nem feltétlen sikerül ugyanolyanra megsütnie.