A hétvégém necces, mert szombaton olajcserét terveztem a gépben, plusz a házban fel kell szerelnem egy mozgásérzékelős lámpát, de ha egyébként összefut a csapat valahol a városban, vagy környékén, 1-2 órára el tudok szabadulni.
Sziasztok Motorosok !
Vettem egy bontott ülés vázat, állítólag 535 viragoé. Szerintem nem az, vagy ha igen akkor még Hirohito császár idejéből való.
Ha valaki ráismer és tudja használni, korrekt áron (2db kisfröccs) odaadom.
Tegnap éjfélkor végeztem a melóval, és bár pesten kb. 8 fok volt, nagyon volt kedvem kicsit csavarogni a külvárosban. Sosem hajtottam még meg a gépet, de mikor kiértem az M3 as bevezetőjére a város felé, odahúztam neki, hogy megnézzem a gyorsulást. Érdekes volt a feeling... mivel nincs fordulatszámmérőm és most jelen pillanatban km órám sem, csak saccolni tudok. Az összes fokozatokban szépen, egyenletesen gyorsul, de csak kb 5000 es fordulatig. Utána már csak pörög, de nem igazán gyorsul. Nagyon kilapulhat a teljesítménygörbe az adott fordulat fölött. A legtöbb motoromban a magasabb fordulatoknál még rárakott egy lapáttal a gyorsulás, ennél nem. Ez engem nem zavar, csak nagyon érdekes volt megtapasztalni.
Teljesen más téma minden virago-tulajhoz. Hogy lehet az,hogy nincs a boncteremben semmi a fórum alapját adó verdáról? Pedig van pár féle virgács. Mi ez a titkolódzás?
Itt már nem az olasz gyártástechnika a lényeg számomra. Adva van egy 13-éves kölyök(én) akinek a tesója és motoros barátai megismerkednek 1984nyarán egy német motoros társasággal Balatonföldváron. Ezek a németek kimondottan Japán motor gyűlölők. Guzzi-BMW-HD-Benelli. Ilyen gépeik vannak(voltak) és ezek szerint nem tudják a gépeik eredetét. Legalábbis a sei-tulaja. Ennyi idő távlatából is lehangoló,de a sei akkor is gyönyörű.
@Blackiex: A téma állítólagos tudora B.R.R.C. az RD-fórumon azt írta a blokk megoldásai mutatnak hasonlóságot a CB500-al. Le vagyok sújtva. Mindjárt bepötyögöm amit írtál. Köpködésről szó nem volt.
Szia!Nekem a kapcsolókarról volt letörve egy"pöcök" azért nem lehetett váltani.Ha az a baja ,kapcsolókart lehet kapni nem nagy tétel.Nézd meg Nagyi2 videóját a blokk összeszereléséről ,azt hiszem a negyedik részben mutatja a kapcsolókar vsszaszerelését, Nekem úgy tűnik,hogy a kuplung felöl szerelhető,de ő biztos megtudja mondani.Üdv
Sokat filóztam a 15W50 vs. 20W50 olaj választáson. Végül azért maradtam a 15W50-nél, mert sokszor használom hidegebb időben is a motoromat és rövid 5 km-es távokra is ha dolgozni megyek. A 15 ös olajjal hamarabb melegszik a gép, és hamarabb finomodik a váltó, és kevésbé fogja a kuplunglamellákat.
Vettem ma 3 liter Repsol Moto Rider 15W-50 -es olajat és egy Hiflo 145 ös szűrőt a gépbe, mindezt 6560 Ft-ért, az olajshop-nál. Odatelefonáltam reggel 10 kor, délben hívtak, hogy mehetek érte!
Ajánlom őket mindenkinek!
Lehet, hogy eltört a léptetővilla... semmiképpen nem jó hír... nem mintha ne lenne rogyásig alkaltrész az 535-höz, de a blokkot szét kell szedni. Meg kell nézni a fotókat a szervizkönyvben, mert lehet, hogy elég csak az oldalsó deknit levenni, hogy a hibás alkaltrész cserélhetővé váljon. Legrosszabb esetben szét kell húzni a blokkot.
Vettem egy bontott ülés vázat, állítólag 535 viragoé. Szerintem nem az, vagy ha igen akkor még Hirohito császár idejéből való.
Ha valaki ráismer és tudja használni, korrekt áron (2db kisfröccs) odaadom.
Ajánlom őket mindenkinek!
nem tudok felfelé váltani,csak egyes van meg üres.mi lehet a gond?
Ami a koppintás-nem koppintás kérdését illeti:
http://motorshow1.hu/news/show/benelli_sei
http://en.wiki
pedia.org/wiki/Benelli_Sei
Két dolgot nem szokásom tenni:
1. valótlanságot állítani
2. tapasztalat nélkül köpködni
:)