Ma szétburítottam a szabadonfutót! Hála a papnak csak kopás jelenséget tapasztaltam, amit itthon 0 Ft-ból meg tudtam oldani(sokat segít, hogy fater esztergályos és van itthon esztergapad).Íme pár kép, bár nem a legjobbak, de talán látni, hogy mit műveltek a görgők.
Ja és az egyik görgőnek a sarka le is volt törve, csak nem igen látszik a fotón. Mindegy, meg lett csinálva, össze lett rakva és lőn csoda: 30 indításból sem produkálta az eddigi recsegő hangot, amit eddig minden 5. indításnál csinált.
Igen én írtam, a vezérműláncok darabja /D.I.D/ 13 e. Ft, a tömítések a két oldali deklikhez olyan 8 e. Ft, plussz az olaj csere de az egyébként is esedékes volt, a munkadíjat pedig nem tudom kalkulálni, mert a szerelő barátom csinálta meg grátisz ! Hát kb. ennyibe !
3 hete van meg az 535 ösöm. Számomra kiderült, hogy az egyik legszeretettebb motorom amim volt , pedig volt egy pár! :)
Talán a TRX850-esemet szerettem ennyire még, bár tök más stílus.
Szeretem a virgácsban, hogy nem késztet állandóan száguldozásra, de ha arról van szó benne van a mókában. Viszonylag alacsony fordulaton is van nyomatéka. Nem fogyaszt sokat, nyers a blokk, érezni, hogy él. A kis rezgések amiket kelt a kormány végén, imádnivalóak. A léghűtés és a kardán egy isteni dolog! Nekem nem kell többet vizes meg láncos motor. Arra ott a sok sportgép.
Szép formájú motor, bár gyári állapotban nem annyira bejövős, nekem az egyenes kormánnyal, leengedett villákkal jobban bejön. Szerintem az 535 a legszebb formájú virago. Jó benne hogy kis motor, könnyű kezelni, dönteni. Imádom a kipakolt dobból jövő hangokat. Nem annyira hangos, hogy reggel ne merjem beindítani az utcában, de van annyi hangja, hogy a sorok között is meghallanak, és elég élvezetet nyújt menet közben a hangorgia! Szeretem a viszonylag kemény kattanós váltót, és itt jön az egyetlen dolog amit nem szeretek, hogy nincs benne 6. fokozat, amit 80-100 között rengetegszer keresek eredménytelenül. Szerintem jó lett volna bele!
Ettől eltekintve imádnivaló masina!
Szia brumeszkosz!
A vezérműláncot én is kb. ilyen állapotban cseréltem /50 e km. a feszitő 18-19 mm ment befelé és 7-8 mm még tudott fesziteni/ a hangot illetően semmi változás nem lett.A feszitő most 6.7 mm megybe stb-stb. Tehát szerintem még minimum egy szezont elment volna.A cseréhöz mindkét oldalon meg kell bontani ,nem kis meló,de nem nagy ügy.A fórumra feltett Nagyi 2 videója/hála neki/sokat segit.A lánc ára korábban jelzettek szerint 15-16 e.Hu./db.
A külömböző hangokat illetően korábban leírtam a véleményem.
A feszitő átalakitástnál látom megedyezik az elképzelésünk.
Üdv. Neked.
Igen, kétféle index volt, de már csak a régebbi "kocka" házas van meg, a krómozása kitűnő. Sok minden elment itt helyben, ami megvan még: önindító, krómozott oldaldeklik,akkumulátor és gyujtótarafó.
Hát senki ismerősei közt nincs valaki aki szeretne egy virgácsot venni ! Ezt nem hiszem el ! Étvágyhozónak egy-két ma délutáni kép ! Jó lenne már eladni mert nem férünk el a garázsban !
Kalmi79
A te ötleted alapján kivettem az egyik gyertyát és beindítottam a motort szépen vitte az egy henger a csavar 2 -re van kicsavarva de az állításra nem változik szinte semmit (be kicsit emelkedik az alapjárat ki semmi) a másik henger ugyanezt csinálja hogy ez mitől van nem tudom a fogyasztás 5l egyszer volt 4l 80 km/h nál végig hátszélnél. üdv Béci
Ja és az egyik görgőnek a sarka le is volt törve, csak nem igen látszik a fotón. Mindegy, meg lett csinálva, össze lett rakva és lőn csoda: 30 indításból sem produkálta az eddigi recsegő hangot, amit eddig minden 5. indításnál csinált.