Bekerültek a Denso gyertyák. Lényeges változást nem érzek, de nagyon nyugodt vagyok, hogy az NGK-kat kivehettem!
Egyébként kezd bennem összeállni a pillangószelep állásának és az alapjárati keverék csavarnak és magának az alapjárati állító csavarnak az egymással való összefüggése. Az nem kérdés, hogy a szinkronteszterrel össze kell minél egyformábbra hangolni a két karbit, de a durrogásmentes motorfékhez nagyon el kell találni a fent leírt "hármas"-t. Miután kicseréltem a gyertyákat, még mindig jelen volt egy pár apróbb durrogás motorféken, mégpedig akkor, mikor közelítettem az alacsonyabb fordulatszámok felé. Ha ilyenkor óvatosan fordítottam a gázkaron, hangosodtak és szaporodtak a kis durranások. Megálltam, és picit visszavettem az alapjáratból, és ezután teljesen megszűnt mindenféle durrogás és pukkanás motorféken, még a legalacsonyabb fordulatszámokon is.
Nagyon várom már azt a fránya üveggyertyát!
Ma megnéztem a feszítőket, mind a kettő 18mm-re van kijőve és méd 7 mm tud jönni kifelé.Kérdezem aki tudja,,, ez a lánc már megnyultnak számit e és cserée vagy még OK?
Megnéztem a feszítő átalakitását is , nagyon egyszerű, venni kell kettöt a bontóba vagy az ebay-on kivenni a nagy csavart és a rugot, a tolatyu amit a rugo nyom kifelé annak a végében van egy szerintem 12 mm csavar menet, bele van furva, oda be kell csavarni egy beleillő csavart szerintem 12 -es csak a menetemelkedése furcsa mert nem tudtam beletekerni egy magxar szabványos 12 mm csavart lehet a menet emelkedéssel van a gond. El kell vinni egy csavar boltba és ott kiválasztani a beleillő csavart. Átfurni a nagy csavart és átvágni a hozzá való menettel és kész, lehet állítani és lekontrázni.
Sziasztok!
A vezérműlánc feszitőhöz szertném szerny véleményem leírni.
Az xv 535 racsnis, ami szerintem nem igen tud átugrani ,mert akkor változna a ciripelő hang alapjárat ill.magasbb fordulaton,az enyémnél is viszont folyamatos a ciripelés.
Ezek a MELLÉK hagok mint tudju lehet kuplun kosár,szelep,de akár kopott dugatyú vagy csapszeg stb.én az enyémnél csapszegre tippelek,mert motor hőfokra változik.
A szelep feszitőt viszon szerintm úgy átlehet alakitani mechanikusá,hogy a rugótartó csavart kiheréljük/ki vesszük a rugót,meg a tartó szárat/ a csavart átfújuk és vágunk bele pl.M10x1,5 menetet ,belerakjuk az M10x1,5 csavart és szükségszerint feszitjük ,maj kontraanyával rögzitjük.
Ebben az esetben már nem a rugó tarja feszesen hanem a csavar ,amit utána lehet,kell allítani.
Akinek van tartalék ilyen csavarja próbálja ki,vagy akár közösen,segitek.
Üdv. Mindenkinek.
Ma ellenőriztem az úszószinteket, a tankönyv szerinti szinten áll mindkettő. Ma rádugtam a szinkronteszterre a karbikat és eléggé szétfele állt, újra beszinkronoztam. A hátsó henger keverékképző csavarja még mindig 5 fordulat fele jár, az elsőjé 2 körül, most viszont, hogy megcsináltam a szinkront, a legapróbb durrogás sem hallatszik motorfék üzemben. Alapjáraton egyenletesen jár.
Ma megrendeltem bele két Nippon Denso W22EP-U gyertyát, délutánra nálam lesz. Az üveggyertya a hét vége fele érkezik, arra nagyon kíváncsi leszek, mit mutat az égéstér!
Ja a rádiót a vaterán vettem de mintha erre a gépre szabták volna.Az órát magam barkácsoltam rá mert imádom az egyedi dolgokat.Így szól a Marving Legend kipufogó a http://youtu.be/CEYT3mdUQgA
Minden stimmel. Fúvókákat egyesével ellenőriztem, méret átláthatóság, tisztaság alapján. A karbi egyéb járatait a spiáterben szintén kifújtam nagynyomású sűrített levegővel. A gumidugók a helyükön, szívócsonkokon új O gyűrű. Az úszószint az egyedüli amit még nem ellenőriztem.
Mekkora az alapjarati fuvokad? Uszoszint jo? Subertu ebben az esetben nem szamit. Miert? Mert vedd ki Pl a subert a tuvel egyutt es inditsd be a motort. Meglatod szepen fog jarni alapjaraton addig amig hozza nem ersz a gazhoz. Namost ebbol kovetkezik hogy az alapjarati rendszer kulon dolgozik. Nezd at megegyszer a rendszert. Gumidugokat fuvokakat ellenorizd. Alapjarati fuvoka 35-OS azaz 0,35 mm furat. Nem szamit hogy atlatsz a lyukon de vajon mekkora a furat? Az uszoszint nagy de nagyon fontos.
A láncfeszítőhöz következő ötlet. Venni az ebay-on olcson eredeti feszítőket, szokott lenni néha.Ugye a nagy csavar alatt van a rugó ami végzi a feszítést,, na most a helyett a csavar helyett egy hosszabbat berakni és esetleg a végéhez hegeszteni egy tolórúd félét. De azt is lehet,hogy központos legyen a hegesztés helyet egy még hosszabb csavart berakni csak a végét ami majd hozzáfog érni a lánchoz azt kissebbre kell esztergálni.
Mondom: nem ismerem ezeket a tűket, nem tudok okosat mondani. Főleg, hogy kis Virago-ról van szó. Elviekben igazad van, de nehogy egy ilyen apróság kergessen nagyobb költségekbe.
Mondjuk alapjáraton nagyjából semmi köze ehhez a tűknek, mert nem ott megy a nafta, hanem az alapjárati körben. Végül is működik a motor, és mostmár megy a hátsó henger is alapjáraton, csak nem értem miért ilyen nagy az eltérés a két csavar állása között? 5 fordulat és 2 fordulat. De ettől eltekintve szépen jár és mostmár nem durrog motorféken. Eddig nagyon durrogott.
Sziasztok!
Segitsetek ötlettel ha tudtok! Az első villáim iszonyúan "rugóznak" menet közben. Mintha kevés lenne benne az olaj, vagy elgyengültek volna a rugók. Hol tudok rugókat venni? És mennyiért?
Köszi, Brúnó. (XV 750)
Ha a hátsó hengerem csak úgy hajlandó alapjáraton járni, hogy 5 fordulatot tekerem ki a csavart, akkor valószínűleg nagyon kevés benyát kap, és sok levegőt. Ha a megfordítom a tűket, még kevesebb benyát fog kapni, de ki fogom próbálni.
Egyébként kezd bennem összeállni a pillangószelep állásának és az alapjárati keverék csavarnak és magának az alapjárati állító csavarnak az egymással való összefüggése. Az nem kérdés, hogy a szinkronteszterrel össze kell minél egyformábbra hangolni a két karbit, de a durrogásmentes motorfékhez nagyon el kell találni a fent leírt "hármas"-t. Miután kicseréltem a gyertyákat, még mindig jelen volt egy pár apróbb durrogás motorféken, mégpedig akkor, mikor közelítettem az alacsonyabb fordulatszámok felé. Ha ilyenkor óvatosan fordítottam a gázkaron, hangosodtak és szaporodtak a kis durranások. Megálltam, és picit visszavettem az alapjáratból, és ezután teljesen megszűnt mindenféle durrogás és pukkanás motorféken, még a legalacsonyabb fordulatszámokon is.
Nagyon várom már azt a fránya üveggyertyát!
Megnéztem a feszítő átalakitását is , nagyon egyszerű, venni kell kettöt a bontóba vagy az ebay-on kivenni a nagy csavart és a rugot, a tolatyu amit a rugo nyom kifelé annak a végében van egy szerintem 12 mm csavar menet, bele van furva, oda be kell csavarni egy beleillő csavart szerintem 12 -es csak a menetemelkedése furcsa mert nem tudtam beletekerni egy magxar szabványos 12 mm csavart lehet a menet emelkedéssel van a gond. El kell vinni egy csavar boltba és ott kiválasztani a beleillő csavart. Átfurni a nagy csavart és átvágni a hozzá való menettel és kész, lehet állítani és lekontrázni.
A vezérműlánc feszitőhöz szertném szerny véleményem leírni.
Az xv 535 racsnis, ami szerintem nem igen tud átugrani ,mert akkor változna a ciripelő hang alapjárat ill.magasbb fordulaton,az enyémnél is viszont folyamatos a ciripelés.
Ezek a MELLÉK hagok mint tudju lehet kuplun kosár,szelep,de akár kopott dugatyú vagy csapszeg stb.én az enyémnél csapszegre tippelek,mert motor hőfokra változik.
A szelep feszitőt viszon szerintm úgy átlehet alakitani mechanikusá,hogy a rugótartó csavart kiheréljük/ki vesszük a rugót,meg a tartó szárat/ a csavart átfújuk és vágunk bele pl.M10x1,5 menetet ,belerakjuk az M10x1,5 csavart és szükségszerint feszitjük ,maj kontraanyával rögzitjük.
Ebben az esetben már nem a rugó tarja feszesen hanem a csavar ,amit utána lehet,kell allítani.
Akinek van tartalék ilyen csavarja próbálja ki,vagy akár közösen,segitek.
Üdv. Mindenkinek.
Ma megrendeltem bele két Nippon Denso W22EP-U gyertyát, délutánra nálam lesz. Az üveggyertya a hét vége fele érkezik, arra nagyon kíváncsi leszek, mit mutat az égéstér!
http://www.virago.ro/wp-conten...
13-14 mm-el kell elvileg a jel alatt lenni.
Mondjuk egy ilyenből.
http://www.ebay.de/itm/Steuerk...
Google
Segitsetek ötlettel ha tudtok! Az első villáim iszonyúan "rugóznak" menet közben. Mintha kevés lenne benne az olaj, vagy elgyengültek volna a rugók. Hol tudok rugókat venni? És mennyiért?
Köszi, Brúnó. (XV 750)
A táblázatot figyelembe véve az mutatkozik meg, hogy a nagyobb számú tű megy az első hengerbe.
Az első henger a hidegebb, elképzelhető, hogy többet kell kapjon.