Rákerestem a szabadonfutóra . Feljött néhány száz német találat ,30-43 euro között . Minőségileg mi a különbség , a legolcsóbb és a legdrágább között ?
Két lukat látsz a szélein ott kell a hütőbordát felfogatni rá, plusz a csavar alá saruval a régi test vezetéket. A posta 12 euro mint láthatod plusz a magyarországi szállítás ami levélként ajálnva kb 600-800 ft a sulytól függően. Ha így is kell jelez és leütöm a többit rendezzük.
Sziasztok
Az új fórumozóknak szólnék.
Hogy ha megnézik a régi fórumozók adatlapjait, akkor láthatjátok, hogy mindenki kitöltötte. S fotókat is tettünk fel. Legalább a paripáról.
Tudjátok sokkal nagyobb a bizalom egy olyan valaki iránt, akiről tudunk valamit.
Egy teljesen anonim fórumozóval szemben óhatatlanul is bizalmatlan az ember.
A tanácsadás területén is, és főleg az illető tanácsait fogadja az ember bizalmatlanul. Ugyan is teljesen a ködbe burkolódzó ember, valószínűleg könnyelműben osztogatja a tanácsokat.
Tehát javasolnám, hogy azért valamennyire érdemes kitölteni az adatlapot!
Szia,nagyon szépen köszönöm a segítséged,sokat segített,ha minden jól megy holnap meg is csinálom!Ja és jó hangja lett a gépnek?Egy vidit nem tudnál róla feldobni olyan kíváncsi vagyok
Laptopal vagyok megáldva mert a számla amit bemutattam MSI L735ről szolt és a gép hátlapján egy L730 matrica van. Mivel a gép hibája a gyenge hátlap műanyag ami cserélve lett. És azon problémáznak de épp most írtam egy kedves levelet neki, hogy keresse fel a helyet ahonnan az alkatrészt vettem. És ,hogy rendőrségnél is jegyzőkönyvezve van a gép.. szóval ne akarjon problémázni...
Ma kiderült gazdaságilag totál a motor. Sajnos a tax ára olyan 350-400eft között van. Vagy kérem az egész pénzt. És roncs megy. Vagy valami bontótól kér ajánlatot és roncs marad azt meg levonja.
Szóval várhatok mire bármi is lesz. Ha megadja a 380-400eft akkor leveszek róla 1-2 dolgot azt vigyék. Tavaszra meg veszek egy 250-est :) Ha nincs szerencsém akkor kis pénzből spórolós javítás jön.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni tőletek!Ki szeretném herélni a kipufogómat!Valaki csinált már ilyet?Mivel és hogy vágta ki a szűkítőt?Nagyon megköszönném ha valaki segítene
Ennyire nem kell aggódni, szerintem a videón hallható alapjárat egyáltalán nem olyan alacsony, hogy ártson a motornak. 500 ccm-nél nem is lehet szerintem túl alacsonyra venni, mert egyszerűen leáll. Nincs annyi lendítő tömege, hogy ezt meg lehessen tenni.
mindig vannak kivételek... Egy T-55-ös motorja hűtés-kenés nélkül vagy másfél napig ment emelt alapjáraton, mire hajlandó volt besülni... hatástalanítás ugye...
Mindenki azt csinál a motorjával, amit akar, de valahogy az az érzésem, hogy a gyáriak nem hülyék...
Igen. Nem fűteni használtam,arra ott volt a sirokkó. Csak azért ment mert abban a hidegben az olaj szivattyúzhatatlanná vált 1,5-óra állás után. 500-as alapjáraton ment. Induláskor volt ám omega koncert. A turbó miatt ellenjavallatot fogalmazott meg a gyár is de így is elmentek 5-600 e. km-et.
pl. a DAC típusú tgk alapjárati olajnyomása olyan alacsony volt, hogy 10 percnél tovább alapjáraton nem üzemelhetett... a dugattyúk hűtéséhez nem tudott elég olajat szállítani...
A Liaz szándékosan alacsonyabb alapjárattal működött a gyári értéknél?
@Littlerock. Csak azért vitázom mert azt írtad "mindennek árt". Volt a pályafutásom során fuvarom, hogy 3hétig nem volt leállítva a verda és semmi baja nem lett. Nappal menet,éjjel alapjárat,odakinn-40. Nem ám japcsi technika, hanem Cseszko. Liaz.
Az új fórumozóknak szólnék.
Hogy ha megnézik a régi fórumozók adatlapjait, akkor láthatjátok, hogy mindenki kitöltötte. S fotókat is tettünk fel. Legalább a paripáról.
Tudjátok sokkal nagyobb a bizalom egy olyan valaki iránt, akiről tudunk valamit.
Egy teljesen anonim fórumozóval szemben óhatatlanul is bizalmatlan az ember.
A tanácsadás területén is, és főleg az illető tanácsait fogadja az ember bizalmatlanul. Ugyan is teljesen a ködbe burkolódzó ember, valószínűleg könnyelműben osztogatja a tanácsokat.
Tehát javasolnám, hogy azért valamennyire érdemes kitölteni az adatlapot!
Még nem nagyon néztem meg közelebbről, de ezen a bordázat rászerelhető?
Ha igen, akkor kérlek üsd le, rendezzük a dolgot.
http://www.ebay.de/itm/Regulat...
a Hahu-n van pár moci, szerintem a 96-97-es példányoknál bárhol belengetsz egy 400-450-et főleg télen, szerintem nyert ügyed lesz...
Szóval várhatok mire bármi is lesz. Ha megadja a 380-400eft akkor leveszek róla 1-2 dolgot azt vigyék. Tavaszra meg veszek egy 250-est :) Ha nincs szerencsém akkor kis pénzből spórolós javítás jön.
16252. hozzászólásomban részletesen leírtam, asszem tegnap előtt.
Mindenki azt csinál a motorjával, amit akar, de valahogy az az érzésem, hogy a gyáriak nem hülyék...
A Liaz szándékosan alacsonyabb alapjárattal működött a gyári értéknél?