Sziasztok!
Ma délelőtt búcsút intettem a virgácsnak és nagyobbra cseréltem. Jó gazdája lett, úgy érzem. Budán lakik, úgyhogy a környékbeliek találkozhatnak a vassal a városban és környékén. A fórumot nem hagyom el és ezentúl is szívesen gurulok a "csapattal", ha mentek, és persze ,ha nem bánjátok. Maradtak alkatrészeim, ha valakit érdekel, hívjon. 2db hátsó teló 5eFt/db,
, 2db Hiflo olajszűrő 800Ft/db – 1500ft/2db, 1db önindító 15eFt, 1db AC pumpa 12eft, 2db krómozott dekli ( Keaway-minimális átalakítással felszerelhetőek) 700 Ft/db, 1db trafó kábellel és pipával ( mindkét hengerhez elér) 8eFt,
1-1db irányjelző 3eFt/db, 1db zsír új akku (kb. 2hónapos,még nem volt beépítve!) 10eFt.
Az egész együtt 55eFt.
Tel:20/341-7660
Akkor tedd megfigyelésbe és az utolsó 7 másodpercben tedd meg a licited ha addig nem megy feljebb mint amit neked meg ér.
Ugy veszem észre megtartod a gépet, pedig itt van Lithlerock ( miért nem tud egy magyar nevet adni magának, sose tudom leírni!) 400as vasa kitűnő lehetőség a váltásra.
Lehet beruházok én is egy ilyen colortune-ra, 10-11 ezerből itt van szállítással együtt az angoloktól.
Milyet nézzek? 14mm-est? Van rövid és hosszúmenetes is!
Ez az és még kék is :)
A villával vigyáznom kell mert a 250-esek közül csak az újabb (96 talán) a jó, mert a régebbinél jobb oldalt van a féknyereg. Nekem meg már balos.
http://www.sloneservices.com/S...
http://www.sloneservices.com/S...
A
kontrol lámpákért mennyit kérsz? Lehet érdekelne...
Mostmár van szinkronteszterem, meg üveggyertyám is. Az isten se ment meg tőle, hogy rohadtul jól legyen beállítva a motorom!
Még egy kérés......ha tud valaki segíteni Yamaha XVS 1100 szerelési utasításban, vagy kezelői kézikönyvben, azt nagy örömmel fogadnám!
Bocs, lemaradtak az alkatrészek fotói és küldök az új vasról is egyet.
Ma délelőtt búcsút intettem a virgácsnak és nagyobbra cseréltem. Jó gazdája lett, úgy érzem. Budán lakik, úgyhogy a környékbeliek találkozhatnak a vassal a városban és környékén. A fórumot nem hagyom el és ezentúl is szívesen gurulok a "csapattal", ha mentek, és persze ,ha nem bánjátok. Maradtak alkatrészeim, ha valakit érdekel, hívjon. 2db hátsó teló 5eFt/db,
, 2db Hiflo olajszűrő 800Ft/db – 1500ft/2db, 1db önindító 15eFt, 1db AC pumpa 12eft, 2db krómozott dekli ( Keaway-minimális átalakítással felszerelhetőek) 700 Ft/db, 1db trafó kábellel és pipával ( mindkét hengerhez elér) 8eFt,
1-1db irányjelző 3eFt/db, 1db zsír új akku (kb. 2hónapos,még nem volt beépítve!) 10eFt.
Az egész együtt 55eFt.
Tel:20/341-7660
Szép hosszú őszt kívánok minden motorosnak!
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayI...
A gyertya kódjában a B jelenti azt ,hogy 14mm-es. BPR7-es a b 14mm p nem tom r zavarszűrös 7 hőérték.
Ugy veszem észre megtartod a gépet, pedig itt van Lithlerock ( miért nem tud egy magyar nevet adni magának, sose tudom leírni!) 400as vasa kitűnő lehetőség a váltásra.
Ha van rá igény később dobok fel képet.
Ez kell nekem ugye?
http://www.gunson.co.uk/item.a...
Szállítással együtt 29 angol font.
Milyet nézzek? 14mm-est? Van rövid és hosszúmenetes is!
A villával vigyáznom kell mert a 250-esek közül csak az újabb (96 talán) a jó, mert a régebbinél jobb oldalt van a féknyereg. Nekem meg már balos.
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...