Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem. A gyári feszítő alaplapjával megegyező formájú fém tömböt képzelj el. A ricnis patron helyén egy átmenő furat van, amibe menet van fúrva. Ebben a menetes furatban tudod a tolócsavart ki-be állítgatni, majd kontraanyával rögzíteni.

Ez a nagyvirgácsé:

http://www.ebay.com/itm/Manual...

13 ezret sokallok érte.
Azt hiszem az 1200 as zsigulin is hasonló módon csavarral lehetett feszíteni a láncot.
Azt hittem ez az "ótómata" jobb.
Már kezdem kapizsgálni! De akkor a régibe a nagy csavar helyére ami rugóval kitolja a ricnis részt abba tekerek egy speckó csavart és kész?
Egyébként mennyi az ára?
Szerintem egy ugyes esztergalyosnak ez nem problema. Alubol vagy esetleg rozsdamentes anyagbol szepen meg lehet csinalni.
Igy van. De ha gondolod leforditom az egeszet. Ugy illett volna amugy is nem?
Te korrigálod, ha hallod, hogy nem oké. Mint a szelephézagot. Időnként ellenőrzöd és cső.

Egy bajom van vele: az ára. Már rég ilyet használnék.
Na ezt végképp nem értem!
Az automata láncfeszítő helyet tegyek be egy csavart amit a berakáskor megfeszítek oszt jónapot? Hogyan fogja ez a lánc nyulását korrigálni? Ugye a régi rugó ellenében mindig feszit anyiít amenyit a lánc nyulik, de itt nincs feszítő rugó.
A lánc feszítő nekem jól müködig a lánc nyult meg szerintem és arra kéne biztos módszer hogy azt hogyan tudom megállapítani mielőtt beruháznék az ujra.
Elnézést de az angol nyelvtudásom eléggé hiányos (Pontosabban egy szót sem értek) Viszont ha jól sejtem arra jó a szerkezet, hogy az esetleg lazuló-feszülő lánc ne tudja vissza eröltetni a rugós feszítőt. Gondolom főként akkor igaz ha a ricnis tengely már kopott, és a rugó elég gyenge.
Nema vezerles megy el hanem: "hirtelen gazelvetelnel az automatikus lancfeszito vissza tud ugorni nagy fordulatnal."
Üdv
Pont az automata kiváltására készitették.
Üdv
Mi is a honlapon az ajánlás pontos forditása?
Hirtelen gázadáskor magas fordulaton, vagy csak a magas fordulatnál megy el a vezérlés?
Sziasztok !
Nekem is XV535 van de a láncfeszítőm nem ilyen. Szerintem Brumeszkoszé sem. A feszítést rugó végzi és a pozició a "ricnis tengelyen rögzül.
itt van hogy is kell beszerelni:

http://youtu.be/mpc_Ow5gWis
Mondanam hogy Ape Cam Chain Tensioner de nem latok 535-hoz.

http://yamahazone.biz/tensione...

Ha van egy ugyes szaki ismerosod akkor ez nem kunszt neki. Ilyeneket rakok be kulombozo motorokba es jo. Nincs vele tobbet gond.
Mint említettem korábban csak 25kw-ig jó a jogsim sajnos. Nem szeretnék gondba lenni egy esetleges ellenőrzés során. Bővítésre gondoltam de 2012. január 1. óta nem lehet..... Csak új tanfolyam....

Még nem döntöttem a megtartás mellet. Egyenlőre felmérem mennyi lenne az alkatrész ára. Hét elején fogom megtudni mennyit ért a motorom és menyit a roncs. Szívesen váltanék egy 250-esre. De annyira szeretem ezt a kis gépet, hogy nem nagyon akarok tőle megválni. 22eKM van benne és annyira "jó" állapotba volt/lehetne.
OK, szivesen.
Köszönöm!
Ma kivettem és visszaraktam a vezérműlánc feszítöt nem huztam meg a csavarját nagyon és lön csoda elmaradt a ciripelés ,vagy nagyon lehalkult.Aztán mentem egy proba kört és megint kezd erősödni. Tutti,hogy laza már a lánc hisz 45 ezer van benne.
Mit kell hogyan kell? Minden tanácsot szivesen veszek. Valakinek volt már ilyen esete?
Szia!
Köszi a manualt, le is töltöttem... a kontroll lámpa egységet és a szűrőt már lestoppolták, ezért nincs ár, annak ellenére, hogy a képen még szerepelnek.......bocs
Megszültem, holnap feladom ha sikerűl, mármint a cd-t.
@Thor535: Sokkal látványosabb mint amilyen a régi volt. Nem tudom látni lehet e benne,de nekem Kalmi79 kormányvég tükrei jönnek be a legjobban.
Jah.... hülye vagyok
Én a cd-re értettem, a gyerők nem tudja átmásolni pedig egyszer már sikerült neki.
Íme az újonnan felszerelt tükrök, nekem nagyon bejön, szerintem pofásan mutat a kis Virgácson :