80 centis a kormány, de hétvégén visszavágtam belőle 3-3 centit, így most 74 cm széles. Nekem ez kényelmes. Irányíthatóságra szerintem nem összevethető a gyárival. Az nagyon kényelmes meg biztonságos, de nem mertem kanyarra dönteni igazán. Most majdhogynem sportmotorokat megszégyenítő módon dönthető (mondjuk ebben benne van az 5 centis első ültetés). Nekem ez fontos. Én jobban szeretem a kanyarokat mint az egyeneseket.
Az alacsony alapjárat szinte mindennek árt. Az olajnyomás látatlanban is alacsony, és az egyenetlen járás - a munkaütemek után a forgattyús-hajtóművet és a forgattyús-tengelyt csak a lendülete fordítja tovább. időegység alatt minél kevesebb a munkaütem, annál nagyobbak a szögsebesség változások (lengések)
- a tengelykapcsolót, és a generátort is érinti...
Apropó gumik!
Elől hátul új Heidenau abroncsaim vannak. Nagyon meg vagyok velük elégedve. Száraz időben egyáltalán nem csúsznak, sőt nagyon jól tapadnak, a lábtartót már megkarcoltam a hétvégén. :)
Vizes úton még nem próbáltam, de olyankor amúgy is nagyon vigyázok.
Szóval nem tudom kinek milyen tapasztalata van ezekkel, de én legközelebb is ilyet veszek.
Köszi.
Nemsokára felkerül a km óra. Egyébként nem olyan gáz hogy nincs. Amikor a kis kapcsolót RES állásba kell kapcsolni, olyankor begurulok a legelső kúthoz és nincs probléma.
A trafipax nem annyira izgat, ha van órám, akkor se nézem, hogy mennyivel megyek, inkább csak érzésre, a forgalomtól függően.
Sok alakítás nem lesz már rajta. Kap kis krómos irányjelzőket, az első villák és az alsó felső villahíd, valamint a hátsó villa és kardánház meg matt fekete fényezést. Magyarul minden ami nem krómos hanem sima ezüst szürke, az matt fekete lesz.
A gumikra gondolkodom plusz fehér peremben. Az ebay-en lehet kapni minden méretben. Illetve kap még egy pageres riasztót is. Ezek lesznek a téli teendők.
Hali! Gondolkoztam azon hogy beépítek egy olajnyomás visszajelzőt, mert az ördög nem alszik.A visszajelzők között úgyis van egy üres hely,már csak egy olajgomba kell, talán a vw 0.2-es gombája elég, vagy a 0.5-ös ez majd kiderül. Szerintem se jó az igen alacsony alapjárat az olajnyomás, meg a motorfék miatt se.
Nem tudom hogy árt e az alacsony alapjárat, és hogy okoz e olajozási gondokat, nekem az alacsony alapjárat az egyik perverzióm. Sajna a kicsi köbcenti miatt nem lehet a végtelenségig csökkenteni...
Zsír lett a hangja,bejön.
Km óra hiányában hogy nézed a tankolást?Trafitól nem tartasz?
Amúgy nekem nagyon tetszik a vasad,csak alakítgasd,formáld a saját ízlésednek megfelelően.
Még én se mostam le, mivel egy hete vettem. A korábbi tulaj úgy húzta elő a garázsából, hogy ragyogott.
A km óra nem a minimal miatt nincs fent, hanem mert megfordítottam a kormánytartó bakokat és attól nem fér el a régi helyén, ezért egy távtartóval 2 cm-el ki kell emelni, és akkor elfér.
Jó az alapjárat, és a videó is tedd fel az adatlapodhoz is had lássák minél többen, véleményetek szerint nem ártalmas a túl alacsony alapjárat, vajon elégséges-e az olajozás?
@Robi306-Kalmi79: Lelkiismereti problémákat generál a motorjaitok nézegetése, én az idén kb 1x mostam le a verdát. Valószínűleg megszokta már mert ezután az 1 után is mocskosul durrogott. Észre se vettem a km-óra hiányát. Tényleg minimáldesign.
Hétfőn elvittem a szerelőhöz hogy a teleszkóp szimeringet cserélje ki és a műszakit ejtse meg. Amint kész telefonál. Elmondtam neki a gondomat a töltéssel kapcsolatban,és az általam mért eredményt. Meg ígérte hogy kiméri a generátort is meg a fesszabályt is tehát megfogja állapítani a hiba okát.
Kösz az infót.
Egyenlőre jól működik. Holnap rámérünk. Aztán majd használat közben, majd kiderül.
Csütörtökön irány Karcag. Majd onnan Hétfőn Sopron
Remélem nem lesz gond.
Igen valószínűleg ilyen probléma volt az enyémnél is.
Nem indult elsőre ahogy szokott. Jó sokat indítóztam. Gázza, gáz nélkül, szivatóval stb.
Aztán ellkapta de, csak henger. Akkor leállítottam, hogy melyik henger nem megy, és miért.
S Ekkor láttam, hogy sehol nincs szikra.
Ma beszéltem egy motor elektromosság szerelővel, mivel utána akarok járni a hibának, a karcagi út előtt.
Holnap méri végig műszeresen. De telefonban elmondta, hogy nem hiszi, hogy az elektronika lenne a hibást. Mivel ennél a típusnál
nem szokott vele gond lenni. Ő így látatlanba, az aku feszültéség alacsony voltára, vagy a fesszabályzóra gondol.
- a tengelykapcsolót, és a generátort is érinti...
Elől hátul új Heidenau abroncsaim vannak. Nagyon meg vagyok velük elégedve. Száraz időben egyáltalán nem csúsznak, sőt nagyon jól tapadnak, a lábtartót már megkarcoltam a hétvégén. :)
Vizes úton még nem próbáltam, de olyankor amúgy is nagyon vigyázok.
Szóval nem tudom kinek milyen tapasztalata van ezekkel, de én legközelebb is ilyet veszek.
Nemsokára felkerül a km óra. Egyébként nem olyan gáz hogy nincs. Amikor a kis kapcsolót RES állásba kell kapcsolni, olyankor begurulok a legelső kúthoz és nincs probléma.
A trafipax nem annyira izgat, ha van órám, akkor se nézem, hogy mennyivel megyek, inkább csak érzésre, a forgalomtól függően.
Sok alakítás nem lesz már rajta. Kap kis krómos irányjelzőket, az első villák és az alsó felső villahíd, valamint a hátsó villa és kardánház meg matt fekete fényezést. Magyarul minden ami nem krómos hanem sima ezüst szürke, az matt fekete lesz.
A gumikra gondolkodom plusz fehér peremben. Az ebay-en lehet kapni minden méretben. Illetve kap még egy pageres riasztót is. Ezek lesznek a téli teendők.
Km óra hiányában hogy nézed a tankolást?Trafitól nem tartasz?
Amúgy nekem nagyon tetszik a vasad,csak alakítgasd,formáld a saját ízlésednek megfelelően.
üdv:Thor
A km óra nem a minimal miatt nincs fent, hanem mert megfordítottam a kormánytartó bakokat és attól nem fér el a régi helyén, ezért egy távtartóval 2 cm-el ki kell emelni, és akkor elfér.
valakinek esetleg nem lenne xv 750-es eladó küllős kereke? első és hátsó is kellene. az sem baj ha újra kell küllőzni!
Köszi
Ha jössz találkozunk és beszélünk.
Ha nem akkor r valószínűleg nem.
Egyenlőre jól működik. Holnap rámérünk. Aztán majd használat közben, majd kiderül.
Csütörtökön irány Karcag. Majd onnan Hétfőn Sopron
Remélem nem lesz gond.
Nem indult elsőre ahogy szokott. Jó sokat indítóztam. Gázza, gáz nélkül, szivatóval stb.
Aztán ellkapta de, csak henger. Akkor leállítottam, hogy melyik henger nem megy, és miért.
S Ekkor láttam, hogy sehol nincs szikra.
Ma beszéltem egy motor elektromosság szerelővel, mivel utána akarok járni a hibának, a karcagi út előtt.
Holnap méri végig műszeresen. De telefonban elmondta, hogy nem hiszi, hogy az elektronika lenne a hibást. Mivel ennél a típusnál
nem szokott vele gond lenni. Ő így látatlanba, az aku feszültéség alacsony voltára, vagy a fesszabályzóra gondol.
Várni fogunk rád.
Tuti, hogy jót fogunk beszélgetni.
Ha ott elunjuk magunkat akkor,esetleg elgurulunk Tiszaőrsre. Anyámék víkendházához.
Tel számom: 20 475 8051