Ha a lampas speci precizios muszert akarod megcsinalni akkor keresned kell 110 V-os izzokat. Lehet halogen is. Budapesten a tungsram markaboltot kerdezd. Teljesitmeny nem igazan fontos de jobb ha 100W vagy afelett. Mert akkor jol terheli a generatort es igy egyidoben latod ha valamelyik fazi santit. Az egok deltaba vannak kotve. Lerajzoljam?
Holnapra be van jelentve a szerelőhöz mert kedden műszaki vizsgára kell vinni.Amint vissza hozom kipróbálom a lámpás megoldást.A szerelőről meg inkább nem alkotok véleményt.
50mm van beleengedve kb 130mm a toldó teljes hossza, a teló szár 36mm átmérős a toldó 46mm tehát esztergálás után 5mm falvastagság maradt, szerintem összerakták a teleszkópot és utána ráütötték a toldót és felszerelték a felső villakiflit, azért is nehéz kormányozni mert rövid a kormány az MZ gyári kormánya 100mm -rel hosszabb.
Azt hiszem volt már töltés gondod nem is olyan régen, örömmel írtad,hogy a szerelő megtalálta a bibit egy rossz csatlakozó volt a generátoron. Na ennyit az ügyes szerelőkről.
Remélhetőleg jól mértél és meg van a gond.az egyik tekercs szakadt a másik 1.6 kiloohm egymáshoz képest. Egyik eredmény se jó.A rossz hírem az,hogy a bénaságom miatt (elfelejtettem ránézni az ebay-ra ) most vittek el egy generátor tekercset 5 EURO- ért.
Azt hittem felrobbanok a méregtől.
Van itt egy videó nézd meg és vizsgáld le a generátort.
Ha a fazis kabelek es test kozott merted azt az 1.2 Kohmot akkor a generator kuka. Ha 2 szal mutat ellenallast a szal es test kozott es a 3.-nal nem akkor plane kuka. Miert? Mert a tekercsek csillagba vannak kotve es nincs kapcsolat a test kozott. Semmilyen. Szal a legkisebb ellenallas is hiba. Vegtelent kell mutatnia. Fazis es fazis kozott 1-2 ohm.
De ami kerdeses hogy a szabalyzod hogy van. Eloszor az halt meg es vitte a generatort magaval vagy a generator magatol halt meg. Az elobbi szokott elofordulni.
Nem értem ezt a spori dolgot... az előző gazdi 883-asra cserélte a kis virgácsot... utána egy darabig vakarta a fejét, mert sehogy sem volt kényelmes a vas... pattogott, rázott, de aztán megbarátkozott vele valahogy...
Bár még nem gurultam ilyennel, de nem is vágyom rá...
Sporira lehet kapni egy és kétszemélyes ülést is, amúgy ez a dolog nem arról szól, hogy a drága nejem hova ül. :)
4 évig volt 500-as nagyrobogóm, azon lehetett pöffeszkedni kényelmeskedni, most más világ jön!
Arra elég a hátsó kis pad ezen is, meg a sporin is, hogy a melóba beugorjak érte és hazahozzam.
Nagyon jól fog kinézni. A tiéd egy másik irányzat a virgácsok általában nem így néznek ki de ízlésről nem ízléses vitázni ez magánügy. Egyébként toleráns fórum ez,én típusidegenként el(be) lettem fogadva. A Sportster egy külön téma. Vigyázz,ha jól emlékszem 1 személyes. Hova ülteted a csajokat? Azon kívül.
Üdv. Mivel az aksi töltés alatt van ezért multiméterrel mértem. Íme az eredmény,az egyik szálon semmit nem mértem a másik kettőn pedig a képen látható eredményt.
Lesz irányjelző! Kis pici krómos, de most elfogyott a zsé. :)
Hogennel ma űlésgarnitúrát cseréltünk! :)
Neki kemény volt a régi sima űlés, nekem meg szúrta a szememet az újfajta "gombozott" virago űlés, ezért cseréltünk! :)
Megbeszéltük, hogy bármelyikőnk eladja a gépet, akkor előtte visszacseréljük!
@Kalmi79: Tegnap dicsértem a gépedet, a tükör is betyár jól néz ki,én sem vagyok karácsonyfa módjára kilámpázott mocik kedvelője,de azért irányjelző elkelne. Uff én beszéltem.
Örülök, hogy megismertelek. Őszintén elnézve a géped állapotát, meg vagyok lepve, hogy bármi problémája van, annyira szép, és annyira vigyázol rá.
Az, hogy reflektor álláson volt a világítás kapcsoló, azt miért említetted meg? Töltés szempontjából gondolom nem sok köze van a dolgokhoz.
az asszony hozta vegasból, nem tehetem meg, hogy nem hordom...
Az elöttem szoló kollega pontosabban leírt mindent mint én.
Remélhetőleg jól mértél és meg van a gond.az egyik tekercs szakadt a másik 1.6 kiloohm egymáshoz képest. Egyik eredmény se jó.A rossz hírem az,hogy a bénaságom miatt (elfelejtettem ránézni az ebay-ra ) most vittek el egy generátor tekercset 5 EURO- ért.
Azt hittem felrobbanok a méregtől.
Van itt egy videó nézd meg és vizsgáld le a generátort.
De ami kerdeses hogy a szabalyzod hogy van. Eloszor az halt meg es vitte a generatort magaval vagy a generator magatol halt meg. Az elobbi szokott elofordulni.
Bár még nem gurultam ilyennel, de nem is vágyom rá...
4 évig volt 500-as nagyrobogóm, azon lehetett pöffeszkedni kényelmeskedni, most más világ jön!
Arra elég a hátsó kis pad ezen is, meg a sporin is, hogy a melóba beugorjak érte és hazahozzam.
Lesz irányjelző! Kis pici krómos, de most elfogyott a zsé. :)
Hogennel ma űlésgarnitúrát cseréltünk! :)
Neki kemény volt a régi sima űlés, nekem meg szúrta a szememet az újfajta "gombozott" virago űlés, ezért cseréltünk! :)
Megbeszéltük, hogy bármelyikőnk eladja a gépet, akkor előtte visszacseréljük!
Örülök, hogy megismertelek. Őszintén elnézve a géped állapotát, meg vagyok lepve, hogy bármi problémája van, annyira szép, és annyira vigyázol rá.
Az, hogy reflektor álláson volt a világítás kapcsoló, azt miért említetted meg? Töltés szempontjából gondolom nem sok köze van a dolgokhoz.
http://youtu.be/HVnM0xMih-A
A generator kimeno feszultseg 70-100V AC kb 4000 fordulaton. Multimetert is hasznalhatsz.