Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked melyik a baloldal? Nekem ha rajta ülök akkor a bal lábam a baloldal. A jobb oldali nekem is üres oda vezet ki a légszűrő.
Nekem a menet irány szerinte bal oldali tank alat található fényes csep alakú dologban nincs semmi.
A Jobb oldalo viszont tele van.
Ha ott a probléma akkor szerrelőhöz kell vinnem.
Az nem lehet hibás mert akkor az önindító sem teker.
Az enyémben csak egy jeladó tekercs van, de van olyan is amiben már kettő van,az ujjabbak már ilyenek
Van egy kapcsoló az oldaltámasznál az üresjelző kapcsoló és az oldaltámasz is tilthat
Nem a kuplung felőli. Én úgy értem baloldalt, ha rajta ülsz a ballábadnál lévő oldal.
A jeladó tekercsének az ellenállás értéke: 217 Ohm
Sziasztok Motorosok
Az xv535 180cm -nél magasabb embernek a gyári kormánnyal kifejezetten kényelmetlen. Átlagnál magasabb embernek általában a keze és a lába is hosszabb az átlagnál. Nekem a gyári kormány az ölembe lóg, a kezeim behajlítva, az első 50 km után mindenem begörcsölt. Én is lecseréltem méretre szabott enyhén hajlított kormányra a gyárit. Vezetés szempontjából ég és föld a különbség.
Egy dolog a feeling , más dolog a kényelem. Ki mit választ.
A jeladó ellenállásának 140-170 Ohm körül kell lennie. Ehhez csak egy multiméterre van szükséged. A baloldali dekniből feljövő vezetékeknél kell keresgélned. A barna és zöld között is 150 Ohm körüli értéket kell mérned, és a piros és kék között is 150 Ohm körül kell mérned. Keresd meg a vezetékköteget ami feljön a blokkból a baloldali deknitől. Amúgy gyanús nekem hogy egyik hengernél sincs szikra, mert a két jeladó sem megy tönkre egyszerre. Mindenesetr megnézhetnéd a motorblokk földelését. Az akku - és a motorblok fémes felülete közt rövidzár kell legyen.
Nekem a gyujtás elektronika a baloldali fényes csepp alakú dobozban van.Annak a vizsgálatához sajna komoly elektroműszerész tudás kell.Az egész egy panel, tele tranzisztorral még egy mikroprocesszor , vagy egy mikrokontroller is van benne. A burkolatát ami műanyag le kell feszíteni és megvizsgálhatod a panelt,hogy nincs e valahol törés hajszálrepedés rajta. Nekem még nem volt vele bajom de ugytesztelném én is hogy beleteszek egy másikat.
Akkor, Holnap olaj leereszt. Baloldali dekni le.
Vagyis a kuplung felöli? Ugye.
S ot mit kel majd látnom?
Több gond is van. Nem teljesen tudom, hogy hol vannak ezek a dolgok.
S Műszerem sincs.
Nem értem az egészet. Tekerni teker. De szikra nincs.
Én még le maradtam a mechanikus megszakítónál, és a régi trafoknál.
aztén is szeretném tudni hogy tették rá, ami látszik, hogy a két villakifli között vastagabb krómozott betét van másik viragóhoz képest 10-12 cm -rel hosszabb próbáltam csavarni finoman ütögetni stb. lehet hogy fémragasztóval összeragasztották.
Ja bocs rosszul írtam a jeladótekercse nem a lendkeréken van hanem a baloldali dekliben van a generátor tekercse mellett.
A Trafót és a gyertyákat néztem.
Nem látok hibát.
A Gyujtás jeladót és a gyujtás elektronikát nem tudom hol van.
Lehetne mérni ellenállást a jeladó tekercsén, gondolom a 3 sárga színű generátorvezeték mellett jön fel. Ha baja van, vagy szakadt, vagy rövidzáras. Nem tudom mennyi lehet a normális ellenállása.
A következő történt.
Lementünk vele a tanyára. Vikendházhoz.
Letörölgettem a motor, jobb oldalát. Majd a kis kereszt fiam megkért, hogy vigyem egy kört.
Pöc, röfre indult a virgácsom. Kerültünk egyet az udvarban. Majd letörölgettem a bal oldalát is a motronak.
Erre mikor indulnánk haza. Nagyon nehezen indult be. S akkor is csak az eggyik henger.
Kiszedtem a gyertyákat, hogy melyikkel van a probléma. Erre egyikben sem találtam szikrát.
Néztem a biztosítékokat, a trafokra menő csuszkákat. De vizuálisan nem találtam hibákat.
Néztem a vészkapcsolókat is. Bár azokról úgy tudom, hogy már az önindítót sem hadják tekerni.
Sajnos a kuplungnál lévő kapcsolót, úgy sikerült kivennem, hogy most nem tudom visszarakni. Nem áll meg a helyén. Gondolom ez egyenlőre nem gond.
Sajnos halvány lila fingom sincs, hogy ilyen, hirtelen és váratlanul mi mehetett tönkre.
Mondjuk a villamosághoz konyítok a legkevesebbet.
Jól jönne egy kis segítség! Hogy hol és miként is keressem a hibát holnap.
Előrre is megköszönném!
A trafók, kettő van nem halnak meg egyszerre, a gyertyák se.A központi elektronika lehet vagy a jeladó tekercse a lenkeréken.
Á dehogy, csak még nem szokta meg a stílusunkat,de majd belejön.
Illetve, esetleg a jobb oldali piros kapcsolónál is lehet bibi, az is a gyújtást szakítja meg.
Gyújtásjeladó, gyújtáselektronika, trafók, gyertya.

Egyik hengernél sincs szikra?
Srácok.
Nagyon szép a motorunk külsőleg.
De tud valaki segíteni egy műszaki problémán.
Nem tudtam ma haza jönni vele.
Teker az önindító, de nics szikra.
Hol lehet a probléma.
szép ez a gép... Nekem kifejezetten tetszik.
Egy ilyen magasítás sok esetben a fékcső, km spirál cseréjét vonja maga után...

A nagy utánfutás miatt az egyenesfutás stabil, de a kanyarodás komoly gond lehet... a döntögetéssel nincs gond, de az eltolt tapadáspont miatt döntés közben ellenkormányzással kanyarodni (a mi stílusunkban ritka, de volt már rá példa) illetve ellentartani a kormánynak, elég "mókás" lehet.

A sportmotoroknál pont azért meredek a villaszög, hogy a motoros könnyen vegye ki egyenesből, a kormányt, mert ugye ott a kanyarodás az igazán fontos szempont...
Sziasztok
Nagy baj van!
Nem indul a virágóm.
Teker az önindító, de nincs szikra egyik hengernél sem.
Először nagyon nehezen beindult, de csak egyik henger ment.
Aztán kivettem az egyes gyertyát. Nincs szikra.
Aztán néztem a kettes is, és ott sincs.
Van valakinek tipje, hogy mi lehet a baj?
végyének
Abba a testvezetékbe gondoltam beiktatni nyitó irányban a diódát .
Megmértem a generátorról lejövő anyagot ,egyforma a három fázis , és egyformán terheli őket a szabályzó . Egy próbát megér ,csak diódát kell találnom hozzá .