Igen ott olyan hosszú és komoly menet van?Jó én még csak a zárókupakot láttam az enyémen,hogy mi van alatta azt még nem néztem meg soha.Ha öt vagy tíz centivel magasabb lenne az ereje azt bírnám pláne ha ilyen egyszerüen megy.Igazából a teló belsejét nem is bántjuk csak hozzácsavarozzuk a toldást és az alsó kormánykifli szorítja az eredetit a felső meg a toldást ennyi?Mit szólnának hozzá a műszakin?Talán észre sem vennék.
Sosem volt még chopperem, ezen kívül mindenféle stílust kipróbáltam már: enduró, túra, sport, kis és nagyrobogó. A klasszikus hátradőlős csopper nem az én világom, de szeretem az enyhén átszabott lowridereket, bobbereket. 1 hete vettem a motort, 650 ezer volt a keret. Körbe néztem és tulajdonképpen számomra két alternatíva volt az 535 és a VT600. A hondát végül elvetettem a vizes blokk és a lánchajtás miatt. Maradt az 535. Szerintem annak ellenére gyönyörű ennek a motornak a vonalvezetése, hogy nincs klasszikus bölcsőváza. A kardán és a léghűtés, valamint az egyszerű felépítés már ajándék! Igazán szerintem az 535 ben rengeteg a klasszikus stílus, ami chopperes jegyekkel keveredik. Kiváló alapnak tartom enyhébb átépítéshez.
Jövőre vagy utána egy sportster a cél, de addig nagyon boldoggá tesz a kis japán gép.
A felső, a rugót támasztó zárókupak helyére kell betekerni.
Hogy ilyet hol árulnak, azt nem tudom, nekem a korábbi Shadow-m villájában egy házilag esztergált példány volt.
Köszi a válasz .Nekem is volt egy sanda gyanúm és a következő kérdés ez lett volna a tulajtól,de megelőzted.Egyszer egy oldalon láttam kiegészítőként 10 meg 15 centis toldást de igazán nem tudtam,hogy hova toldják igaz nem is jártam utána de azóta mozgatja a fantáziámat.Esetleg tudsz erről valamit.
Tisztelt kalmi79
Barátom bocsánatot kérek!
ha nekem tacskókormányom van, neked meg komár mopeded, hol itt a probléma? 1-1! bírd elviselni, ha körbejárjuk a motorodat és közbe cüccőgünk. Hallottad volna brumeszkosz véleményét seax gépéről a robinzon túrán, nem volt olyan része amibe ne kötött volna bele de seax tökös gyerek, nem szaladt haza pityeregve. Látod éppen együtt oldották meg a szerelés részleteit a fórumon a héten.
Neked van stílusod örülj neki, akinek nincs stílusa az nyunyi, de azzal úgyse vesződik senki.
Még annyit, hogy ha a dobogókői erdei útra mentél kanyarni, gyaníthatóan budapesti vagy pestkörnyéki lakos vagy, jól következtetek? esetleg valami arcot kialakítsunk rólad, tegyél az adatlapra magadról eztazt, mint mindannyian.
Azzal merünk viccelni aki szeretünk, ne kapd fel a vizet.
Én kezet nyújtok neked fogadd el.
Hogyan van kiemelve a teló hosszabb csővel vagy toldással.Így viszont jobban áll rajta az egyenes kormány.Mennyivel hosszabb a teló a normálisnál.Ha kiveszed lehet ,hogy érdekelne.
Tisztelet a fórumozóknak. Rövid skandináv turném alatt volt történés nálatok,van olvasnivaló bőven. Kalmi motorja egyszerűen dögletesen néz ki. Mondhatnám kegyetlen. Ma Nagykőrösön voltam találkozón és először szembesültem lánchajtású viragóval. Mire kell hazajönnöm? Damoklesz kardja lesújtott. Barátom virgácsa csak tolórajt esetében kel életre. Egyet találhattok!
Sziasztok nem akar ezen a fórumon senki sem rosszat olvasd el a 600 bejegyzést és megismersz mindenkit, az én motoromnak kivan emelve az eleje de nem stabil lassan nem lehet irányítani majd a télen kiveszem belőle valahogy a plexi meg praktikus a bogarak miatt.
Kár hosszútávú következtetéseket levonni mások ízlésbeli eltéréseiből, észrevételeiből. Nem vagy még elég "koros" száraz-tömeg+plusz 40 kg kiegészítőhöz. Azért jó az a sok keret a motoron hogy azzal lehessen magyarázni, hogy már karistol a kanyarban.
Nekem is sikerült már megjárnom pár országot szappantartó, meg wc tartály szerű oldaltáskák nélkül, de közben láttam sok olyat akiknek meg olyan volt. Inkább csak műszaki érdekességekre koncentrálj, nem bonyolódj ízlés béli vitába, nem vezet sehova...
Más részről meg szerintem kár azon vesződni, hogy egy sorozatgyártmány birtoklásával tűnjön ki az ember a társadalomból. Attól még nem lesz "egyedi" hogy szinte bárki által megvásárolható cuccokkal egészítjük ki, vagy olyan egyszerű módosításokat eszközölünk rajta amit egy bölcsis leutánoz a homokozóba...
Faragd a képedre, de vigyázz hogy nem gondold magad okosabbnak azoknál mint akik tervezték.
Az első nemtetszés nyilvánítás miatt még ne rohanj el!
Néha csipkelődnek a srácok,meg van, hogy valakinek épp nincs jó napja, de ne vedd fel ezeket.
Az, hogy kinek, mennyire tetszik a saját, vagy a mások motorja, az egy megkerülhetetlen dolog. A nemtetszést ugyanúgy el kell fogadni neked, mint nekik a te ízlésedet...
Ezen ne akadjunk meg.
Én csak az esetlege irányítási problémáktól tartok a te esetedben, de ha ez nem valós, akkor gurulj vele sokat :)
Mint írtam, a pótülés megfaragása, esetleg egy kettő az egyben - enyhén felfelé néző kipufogó ráfaragása illene ehhez a stílushoz...
Csörgess meg bátran máskor is, mert ha megmarad a ló az istállóban, akkor néha ki kell mennem megsétáltatni :)
Sosem volt még chopperem, ezen kívül mindenféle stílust kipróbáltam már: enduró, túra, sport, kis és nagyrobogó. A klasszikus hátradőlős csopper nem az én világom, de szeretem az enyhén átszabott lowridereket, bobbereket. 1 hete vettem a motort, 650 ezer volt a keret. Körbe néztem és tulajdonképpen számomra két alternatíva volt az 535 és a VT600. A hondát végül elvetettem a vizes blokk és a lánchajtás miatt. Maradt az 535. Szerintem annak ellenére gyönyörű ennek a motornak a vonalvezetése, hogy nincs klasszikus bölcsőváza. A kardán és a léghűtés, valamint az egyszerű felépítés már ajándék! Igazán szerintem az 535 ben rengeteg a klasszikus stílus, ami chopperes jegyekkel keveredik. Kiváló alapnak tartom enyhébb átépítéshez.
Jövőre vagy utána egy sportster a cél, de addig nagyon boldoggá tesz a kis japán gép.
Hogy ilyet hol árulnak, azt nem tudom, nekem a korábbi Shadow-m villájában egy házilag esztergált példány volt.
Barátom bocsánatot kérek!
ha nekem tacskókormányom van, neked meg komár mopeded, hol itt a probléma? 1-1! bírd elviselni, ha körbejárjuk a motorodat és közbe cüccőgünk. Hallottad volna brumeszkosz véleményét seax gépéről a robinzon túrán, nem volt olyan része amibe ne kötött volna bele de seax tökös gyerek, nem szaladt haza pityeregve. Látod éppen együtt oldották meg a szerelés részleteit a fórumon a héten.
Neked van stílusod örülj neki, akinek nincs stílusa az nyunyi, de azzal úgyse vesződik senki.
Még annyit, hogy ha a dobogókői erdei útra mentél kanyarni, gyaníthatóan budapesti vagy pestkörnyéki lakos vagy, jól következtetek? esetleg valami arcot kialakítsunk rólad, tegyél az adatlapra magadról eztazt, mint mindannyian.
Azzal merünk viccelni aki szeretünk, ne kapd fel a vizet.
Én kezet nyújtok neked fogadd el.
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Nekem is sikerült már megjárnom pár országot szappantartó, meg wc tartály szerű oldaltáskák nélkül, de közben láttam sok olyat akiknek meg olyan volt. Inkább csak műszaki érdekességekre koncentrálj, nem bonyolódj ízlés béli vitába, nem vezet sehova...
Más részről meg szerintem kár azon vesződni, hogy egy sorozatgyártmány birtoklásával tűnjön ki az ember a társadalomból. Attól még nem lesz "egyedi" hogy szinte bárki által megvásárolható cuccokkal egészítjük ki, vagy olyan egyszerű módosításokat eszközölünk rajta amit egy bölcsis leutánoz a homokozóba...
Faragd a képedre, de vigyázz hogy nem gondold magad okosabbnak azoknál mint akik tervezték.
Néha csipkelődnek a srácok,meg van, hogy valakinek épp nincs jó napja, de ne vedd fel ezeket.
Az, hogy kinek, mennyire tetszik a saját, vagy a mások motorja, az egy megkerülhetetlen dolog. A nemtetszést ugyanúgy el kell fogadni neked, mint nekik a te ízlésedet...
Ezen ne akadjunk meg.
Én csak az esetlege irányítási problémáktól tartok a te esetedben, de ha ez nem valós, akkor gurulj vele sokat :)
Mint írtam, a pótülés megfaragása, esetleg egy kettő az egyben - enyhén felfelé néző kipufogó ráfaragása illene ehhez a stílushoz...
Csörgess meg bátran máskor is, mert ha megmarad a ló az istállóban, akkor néha ki kell mennem megsétáltatni :)