Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt el is hiszem hogy instabil mert nem elég széles.
Igen!Az első mondat vége az találó papíron okos fiatal barátom.
Nekem a 750 -esen 90cm széles picit megtört kormány volt.
Kibebaszott jó, a csepel tacskó kormány nyomába sem ér.
(nézd meg a képem)

Ergo minél szélesebb a kormány annál finomabb mozdulatokkal tudod kormányozni a gépet.
Kényelmes is, és preciz kormányzást tesz lehetővé.

Nem nagy kaland 10-15 körül már lehet kormányokat kapni, át kell füzni a dolgokat és kész.
Szia
Az unoka hugomnak egyenes kormánya van. Már mint a motorjának.
Szoktam néha menni vele. Rendkívül instabil. Félek rajta.

A Kormányt nézni nem a csajt!

Réjderem.

Semmi baja nem lesz attól a motornak, hogy használsz egy erősebb motorféket egy hegyi szerpentinen egy kis csapatás közben lejtőn lefelé.
Nem láttam még sehol figyelmeztető feliratot hogy ne használj erős motorféket...
Érdeklődd meg, hogy mekkora összeget fizetnek, ha nem viszik a roncsot... esetleg a kárszakértővel le kell beszélni, hogy pl az oldaldekli már amúgy is törött volt, stb... így csökkentheti a kár értékét, és ha beesik egy határ alá, akkor lesz pénz is, meg motor is...

a gazdasági TK-val az a baj, hogy semmilyen esetben nem jársz jól vele...
Szerintem a gyári kormánnyal lehet legbiztonságosabban uralni a gépet.A sógoromnak egyenes kormányú 535-se van és nehezebben bírtam vele mint a 750-essel.A kormányvég indexel meg tükörrel szerintem csak gondot fogsz okozni magadnak mert előbb utóbb elakadnak valahol.
érdekes egy csóka lehetsz... rosszabb napjaimon falnak mennék attól amit leírsz, és nehéz úgy válaszolnom, hogy ne tűnjek nagyképűnek...

- normál indításnál, a forgattyús-hajtóművet, illetve a közvetlenül hozzá kapcsolódó alkatrészeket hajtjuk meg és ilyenkor nincsenek lökésszerű terhelések.
- betoláskor, mivel az indítás feltételei nem éppen ideálisak, és tekintve, hogy a végáttétel irányából terhelve van az egész rendszer, az egyenetlen erőhatások rendellenesen terhelik a teljes erőátvitelt. A dugattyúcsapszegtől a sebességváltó kihajtásáig.

A végáttételházban a fogaskerekek állandó kapcsolatban vannak. a holtjátékok igen kicsik, így ha a rendszerből bármelyik kerék fordulatszáma nulla, akkor mindegyiké annyi...
Enyém is 99-es és mégis egy kulcs van mindenhez.
Sajnos csak AK jogsim van 25kw.. :) Idén akartam bővíteni de valami okos kitalálta, hogy már nem lehet.... Ha elég pénzt kapok újra akkor egy 250-est előrelépés garantált :) A roncsot sajnos viszik ha teljes összeget fizetnek...
Sima indításnál is adott a kenés hiánya ez nem ok.Agyatlan visszaváltásnál csúszik meg a kerék egyébbként nem.Én a kardánon belüli behajtó kerék pillanatnyi megállására gondoltam nem a hátsó kerékre
Ha eleget fizetnek add el az alkatrészeket és vedd meg az enyémet...
Igen
Mi Beával még megyünk.
Legközelebb a szezon záró Motoros találkozóra Karcagra.
Szeptember 13-16-ig. Meleg vizű strandon lesz.
Mi nagyon rá kattantunk a Találkozókra. Nagyon jó olcsó pihenési lehetőség. Potom pénzért, meg van 4 nap Stand belépő, Cemping, és Fesztivál. Jó rockzenékkel. S nem utolsó szempont az sem, hogy a motor ott van a starandon. S akár éjszaka kelős közepén is lehet strandolni. Ülsz és a meleg vízbe, közben látod és hallod a színpadon zenélő rockbandát.
Szóval mindenkinek tudjuk ajánlani.

Most vasárnap jöttünk haza a Kazincbarcikai találkozóról.
Ahol sikerült öregbítenem a Virágók hírét. Ugyan is indultam egy ügyességi versenyen. Ahol abszolútban 4. a chopperrosok közzül pedig 1.- ső lettem.
Viszont az igazsághoz az is hozzá tartozik hogy egyedül voltam chopperros. Mondták is a verseny előtt, hogy "hülye vagy, hát chopperral nem lehet ügyességizni.
Csak ők nem ismerik a kis ügyes Virágót.
amikor az ezredes úr nevét leírtad, megvakartam a fejem, és belenéztem a Neptunba....
Hát én nem így kanyarodom Vicctorom.Úgy ,hogy a motornak is jó legyen és az élvezet is meglegyen.
Köszi a videót, tényleg jó hangja van!

Kormányra tükörre én valami ilyesmit szeretnék, mint ezen a 250-esen. Szerintem szépen összepakolták, vagány lett. Nem egy bőrrojt temető... :)
Youtube
Ez a látványosabb része sajnos. Sajnos a váz is kapott itt-ott. Minden javítható lenne csak anyagilag kérdés hol áll meg a dolog.
Ti sokan vagytok, én meg egyedül... de ha jól emlékszem eredményesen zártad a félévet...
Casaba!

Nem olyan nagy gáz ez szerintem. Nekem anno a TRX850-es Yamahámon durvábban el volt hajolva az első villa, és tökéletesen visszaegyengették. Semmit nem lehetett rajta látni, csak az alsó villahíd alatti részen a króm kicsit megmattult. Csömörön van (volt) egy műhely, kifejezetten teleszkóp egyengetéssel és felújítással foglalkoznak. Az első felnidet szintén meg tudja egy adott szaki csinálni, a hátsó teló biztosan cserés.
Még mennyire főleg, hogy a 13 lakok és közel a Béke térhez...
Valahogy úgy... :D Igen U. Csaba és G11N-- ha ez segít. De a parkolóba is találkoztunk meg 1-2 órán... :) ( NBHBB351). És igen nem adtam be határidőre a házit :D
Ha a váz nem ment el, akkor még menthetőnek tűnik a vas... a deklit meg kell ragasztani, és fényezni, első futómű csere, hátsó rugóstag csere....
meg az is kiderült, hogy lassan írok...
Srácok!

Valami körvonalazódik a fejemben Casaba fórumtársat illetően. Én nem voltam a közös túrán, és a szakirányára feltett kérdésemre sem válaszolt... Csak sejtem ki lehet az illető... nem szeretnék itt vezetéknevet leírni, ha ő ehhez nem járul hozzá, ezért máshogy kérdezek rá:
U-val kezdődik és i- re végződik a vezetékneve?
- mert ha igen, akkor kiderül, hogy kicsi a világ...
Pár.. :D