Szia "Kisgyerek"
Nekünk már csak ez marad a neved. Mióta az Ipoly folyó átkelésnél a párom elkeresztelt. (Csupán szeretetből)
A Motor le van ejtve. Majd lesz valahogy. A Kötelező biztosításból majd csak rendbe hozod a télen. Vagy veszel egy másikat. Most ép úgy is vége felé jár a szezon.
A Lényeg, hogy te maradék nélkül meggyógyulj. Semmi ne maradjon belőle, esetleg csak az emléke.
S Jövőre találkozzunk a Virágós Találkozókon.
Na lemértem végre a kormányomat: 720 mm széles 22mm-es átmérő a hátranyúlás pedig 80 mm.
A videot később nyomatom fel, pár perc.
Itt van egy kép a kipufogó végéről:
Én senkit nem akarok egy ilyen vásárlásban befolyásolni.Csak megveszem és postázom a cuccot. Aki megkér a vételre az döntsön és jól nézzen körül ellőtte. Ha leütöttem az árut nincs vissza út. Onnantól kezdve Ő nyert vagy vesztett.
Hát, passzolni tutira nem passzol, majd egy tartószerkezetet kell készíteni, ugyanis nekem Intruderem van és tutira nem arra tervezték:) bármit meg lehet oldani csak egy kis kreativitás kell.
Nekem az volt az első , mikor megvettem a motort ,hogy kiheréltem a kipufogókat . Így szerintem már normális hangja lett . A vizsgabiztos véleménye némiképp eltért az enyémtől . Így aztán csináltam bele , két zárt stucnit , amit szigszalaggal még tömítettem is egy kicsit . Fojt annyit ,hogy nem szórakoznak vele . Rögzítése : hajtottam 6-os saválló drótból 2 bazi nagy zégergyűrűt ,nehogy véletlenül kiköpje a vizsgán . Kapun kívül félreállok ,kombináltfogóval kiemelem a zégergyűrűket . egy görbe dróttal kirántom a stucnikat . És mindenki elégedett . kb ennyire .
77 Kg vagyok.
Kipróbáltam. Kicsit rugóznom kel az ülésben. Nagyobb sújt viszek rá, s simán beröffen. Persze volt már hogy rossz ütemben rugóztam és egyszerűen megállt.
Ha elkezdek gurulni, csak akkor teszem kettőbe akkor csattan a váltó, és a kardán is. Tehát valószínűleg nem tesz jót nekik.
De ha kettesben behúzott kuplungal kezdek gurulni, akkor nagyon simán indul.
Vagyis. Véleményem szerint ezzel a módszerrel nyugodtan spórolhatok az önindítóval. Érzésem szerint semmi nem fog károsodni. S ezzel hosszabbítom az önindító élettartalmát.
Ha valakit érdekel Budapest és környékéről 535 karbiszinkronizálás, tudok segíteni, van egy 4-es mérőóra sorom!
Még régen vettük a 4 hengeres korszakban!
Én a karbikat tegnap pucoltam át teljesen majd beállítottam, nagyon szépen működik!
Számom: 06203224028
Ok még van egy kis dolgom, aztán kimegyek a garázsba, mérek és megpróbálok videózni.
Az én kipuffom úgy van megcsinálva, hogy a dobból ki van szedve minden és a vége a kis csőcsonkkal vissza van hegesztve belülről. Meg ne kérdezd, hogy lett kiszedve meg behegesztve úgy hogy teljesen a szélén vannak a varratok és a krómozás sem színeződött el. Majd megpróbálom belefilmezni a vidibe.
Én úgy gondoltam, hogy teljesen kiüríteném a hátsó dobot, és egyelőre használnám így, ha nem idegesítően hangos. Ha később mégis idegesít, vagy hosszabb útra mennék, vagy műszakira, akkor csináltatnék beléjük egy kivehető betétet, amit a lengővilla felől, vagy alulról, egy kis lemezcsavarral lehetne rögzíteni.
A körbefurkálásban az a jó, hogy fokozatosan tudod hangosítani a képet, illetve egyetlen kör alakú lemezzel vissza tudod alakítani, szinte nyom nélkül.
Még nem szedtem ki belső részt és a motoron lévő no meg a tartalék kipufogóm végei enyhén különböznek. A tartalék kipuff az bontatlan, gyári darab...
Meg azt is, ha valaki elmondaná, aki már csinált ilyen herélést, mert a lyukakkal körbefúrás az olyan gány dolog nekem. Valahogy az egész belső lemezt a kis csővel együtt el kéne távolítani.
Itt egy 750-esről egy video, itt egy körkiszúrót használnak, igaz ez más rendszerű kipuffancs.
Szia!
Ha jól értem a kormány dolgot, akkor kb. azt szeretnéd, mint ami az én kis vasamon van.Ez kb. 70-75 cm széles, de ha gondolod lemérem akár a hátranyúlást is. Nekem kényelmes(183cm), az előző 125-ös Virágomon gyári "tacskó" kormány volt, szerintem annál kényelmesebb és jobban irányítható vele a gép, de ez persze egyénfüggő, az én véleményem pedig teljesen szubjektív.
A kidörrentőm már a vételkor ki volt herélve, csak a dobok természetesen, jó férfias hangja lett tőle(hallottam gyárit és ahhoz képest). Műszakin simán átment, meg se kérdezték, hogy mi van.
Képek a galériámban, ha kéred, teszek fel ilyen "körbejárós videót" a hangról.
Neked kell dönteni.Megvan a vétel ár + posta ami 35 EUR, ehez jön a Magyarországi posta ami 3-5 ezer FT ezt is megkellene kérdezni pontosan a sulya alapján megmondják a postán.
A másik kockázat a dobozok külső belső állapota mert ugye használt. Garancia nincs, reklamáció csak akkor van ha valamilyen durva sérülés van rajta és azt elhallgatta az eladó. Ilyet egyébként nem szoktak csinálni, a hibákat külön is lefotózzák. Ilyen kockázati és költségtényezők mellet kell döntened. Mennyi volt az ára ?
Aztán az is fontos mennyire passzol a Te gépedre?
én úgy vettem a gépet, hogy a csövek üresek voltak. Egyszer csináltam beléjük egy csillapító betétet, úgy sem volt rossz a hangja, de miután az egyik kiesett, a másikat is kivettem. Azóta ismét üres. Ha Budapest környéki vagy, akkor meg tudom mutatni...
Kormány:
Mindenképp ki akarom próbálni az alacsonyabb egyenes kormányt, nekem bejön ez a stílus. Volt már CafeRacer-nek alakított csutka kormányos SR-em is! :)
Azon is túléltem a dolgokat. Nekem nem annyira számít a kényelem, mert rövid utakra használom a gépet. Egyébként attól mert laposabb egyenesebb kormányt használok nem azt jelenti, hogy nagyon széleset is. Az 535 egy viszonylag keskeny moci, nem áll jól neki a méter széles kormány, mert aránytalanná válik. 80-85 cm szélesre gondoltam.
Kipufogó:
Az eltávolított középdob által hagyott üres teret illetően igazad van!
Ezen már én is gondolkodtam, de megerősítettél ebben. Abban is igazad van, ha kikötjük a középdobot és függetlenítjük egymástól a két hengert, alul tényleg nyomatékszegénység adódhat. Nem véletlenül vannak közösítve a kéthengeresek csövei a hengerektől adott X távolságra. Persze berakható egy kis közösítő cső a leömlők közé a takarólemez mögé, de sajna tényleg bután nézne ki a nagy üresség a kerék előtt. Lehet tényleg meghagyom a középdobot.
Viszont akkor valahogy úgy kéne "kipakolni" a két végdobot hogy tök üres legyen, és esetleg készíteni bele két kivehető csillapító betétet, amit hosszabb túrákra, vagy vizsgára be lehet csavarozni. Valaki csinált már ilyet?
- széles kormány: fékezésnél ha ráterhelsz, és az első kerék épp csúszáshatáron van, akkor abból sokkal könnyebben perec lesz. A városi közlekedés is komolyabb gondot okoz... Én 180 cm vagyok és inkább szeretnék egy magasabbra helyezett kormányt a kényelmesebb üléspozíció végett. Komolyan meg kell gondolnod minden átalakítást, mert a saját élményedet teheted vele tönkre. Türelem kell és megfontoltság.
Kipufogó: A hangtompító dob eltávolításával esztétikailag is átformálod a motort. Ott tátong majd egy nagy üresség a gép alatt.
Személyes tapasztalatom szerint elég a csöveket kiüríteni, gyönyörű hangja lesz a gépnek.
Ha belenyúlsz a kipufogóba, lehet át kell fúvókázni a karburátort mert könnyen lehet nyomatékszegény a vas alacsonyabb fordulaton... Ha túl nyitottá válik a cső, romlani fog a töltéscseréd...
Az első írásod után azt hittük hogy sokkal súlyosabbak a sérüléseid.
Nekünk már csak ez marad a neved. Mióta az Ipoly folyó átkelésnél a párom elkeresztelt. (Csupán szeretetből)
A Motor le van ejtve. Majd lesz valahogy. A Kötelező biztosításból majd csak rendbe hozod a télen. Vagy veszel egy másikat. Most ép úgy is vége felé jár a szezon.
A Lényeg, hogy te maradék nélkül meggyógyulj. Semmi ne maradjon belőle, esetleg csak az emléke.
S Jövőre találkozzunk a Virágós Találkozókon.
A videot később nyomatom fel, pár perc.
Itt van egy kép a kipufogó végéről:
Kipróbáltam. Kicsit rugóznom kel az ülésben. Nagyobb sújt viszek rá, s simán beröffen. Persze volt már hogy rossz ütemben rugóztam és egyszerűen megállt.
Ha elkezdek gurulni, csak akkor teszem kettőbe akkor csattan a váltó, és a kardán is. Tehát valószínűleg nem tesz jót nekik.
De ha kettesben behúzott kuplungal kezdek gurulni, akkor nagyon simán indul.
Vagyis. Véleményem szerint ezzel a módszerrel nyugodtan spórolhatok az önindítóval. Érzésem szerint semmi nem fog károsodni. S ezzel hosszabbítom az önindító élettartalmát.
Még régen vettük a 4 hengeres korszakban!
Én a karbikat tegnap pucoltam át teljesen majd beállítottam, nagyon szépen működik!
Számom: 06203224028
Az én kipuffom úgy van megcsinálva, hogy a dobból ki van szedve minden és a vége a kis csőcsonkkal vissza van hegesztve belülről. Meg ne kérdezd, hogy lett kiszedve meg behegesztve úgy hogy teljesen a szélén vannak a varratok és a krómozás sem színeződött el. Majd megpróbálom belefilmezni a vidibe.
Még nem szedtem ki belső részt és a motoron lévő no meg a tartalék kipufogóm végei enyhén különböznek. A tartalék kipuff az bontatlan, gyári darab...
Meg azt is, ha valaki elmondaná, aki már csinált ilyen herélést, mert a lyukakkal körbefúrás az olyan gány dolog nekem. Valahogy az egész belső lemezt a kis csővel együtt el kéne távolítani.
Itt egy 750-esről egy video, itt egy körkiszúrót használnak, igaz ez más rendszerű kipuffancs.
http://youtu.be/5Nr62-8nHuU
Ha jól értem a kormány dolgot, akkor kb. azt szeretnéd, mint ami az én kis vasamon van.Ez kb. 70-75 cm széles, de ha gondolod lemérem akár a hátranyúlást is. Nekem kényelmes(183cm), az előző 125-ös Virágomon gyári "tacskó" kormány volt, szerintem annál kényelmesebb és jobban irányítható vele a gép, de ez persze egyénfüggő, az én véleményem pedig teljesen szubjektív.
A kidörrentőm már a vételkor ki volt herélve, csak a dobok természetesen, jó férfias hangja lett tőle(hallottam gyárit és ahhoz képest). Műszakin simán átment, meg se kérdezték, hogy mi van.
Képek a galériámban, ha kéred, teszek fel ilyen "körbejárós videót" a hangról.
Üdv: Thor
a számom +36303511359 A Béke tér mellett lakok a 13-ban. Ha holnap jó az idő, lehet a vassal megyek dolgozni...
A másik kockázat a dobozok külső belső állapota mert ugye használt. Garancia nincs, reklamáció csak akkor van ha valamilyen durva sérülés van rajta és azt elhallgatta az eladó. Ilyet egyébként nem szoktak csinálni, a hibákat külön is lefotózzák. Ilyen kockázati és költségtényezők mellet kell döntened. Mennyi volt az ára ?
Aztán az is fontos mennyire passzol a Te gépedre?
Kormány:
Mindenképp ki akarom próbálni az alacsonyabb egyenes kormányt, nekem bejön ez a stílus. Volt már CafeRacer-nek alakított csutka kormányos SR-em is! :)
Azon is túléltem a dolgokat. Nekem nem annyira számít a kényelem, mert rövid utakra használom a gépet. Egyébként attól mert laposabb egyenesebb kormányt használok nem azt jelenti, hogy nagyon széleset is. Az 535 egy viszonylag keskeny moci, nem áll jól neki a méter széles kormány, mert aránytalanná válik. 80-85 cm szélesre gondoltam.
Kipufogó:
Az eltávolított középdob által hagyott üres teret illetően igazad van!
Ezen már én is gondolkodtam, de megerősítettél ebben. Abban is igazad van, ha kikötjük a középdobot és függetlenítjük egymástól a két hengert, alul tényleg nyomatékszegénység adódhat. Nem véletlenül vannak közösítve a kéthengeresek csövei a hengerektől adott X távolságra. Persze berakható egy kis közösítő cső a leömlők közé a takarólemez mögé, de sajna tényleg bután nézne ki a nagy üresség a kerék előtt. Lehet tényleg meghagyom a középdobot.
Viszont akkor valahogy úgy kéne "kipakolni" a két végdobot hogy tök üres legyen, és esetleg készíteni bele két kivehető csillapító betétet, amit hosszabb túrákra, vagy vizsgára be lehet csavarozni. Valaki csinált már ilyet?
- széles kormány: fékezésnél ha ráterhelsz, és az első kerék épp csúszáshatáron van, akkor abból sokkal könnyebben perec lesz. A városi közlekedés is komolyabb gondot okoz... Én 180 cm vagyok és inkább szeretnék egy magasabbra helyezett kormányt a kényelmesebb üléspozíció végett. Komolyan meg kell gondolnod minden átalakítást, mert a saját élményedet teheted vele tönkre. Türelem kell és megfontoltság.
Kipufogó: A hangtompító dob eltávolításával esztétikailag is átformálod a motort. Ott tátong majd egy nagy üresség a gép alatt.
Személyes tapasztalatom szerint elég a csöveket kiüríteni, gyönyörű hangja lesz a gépnek.
Ha belenyúlsz a kipufogóba, lehet át kell fúvókázni a karburátort mert könnyen lehet nyomatékszegény a vas alacsonyabb fordulaton... Ha túl nyitottá válik a cső, romlani fog a töltéscseréd...