Nem vagyunk egyformák, nekem nem jön be ez a klasszikus csopper kormány. Egyébként szerintem egy egyenes szélesebb kormánnyal jobban uralható a gép, max nem olyan kényelmes mert előrébb kell dőlni és kicsit lefelé.
Kipufogó témában érdeklődnék még. Az ábrán a leszerelt 535 kipufogó látható. Van aki próbálkozott már az eredeti leömlők és eredeti végek összekötésével, úgy, hogy a középső cipő alakú vasdobot kihagyta?
Szerintem ez egy optimális megoldás lehet a kicsit férfiasabb hang és a legális használat között félúton. Gondolom, ha a közép dobot eltávolítjuk valamivel komolyabb hangja lesz a motornak, viszont megmaradnak a gyári eredeti leömlők, takarólemezek és a szép Yamaha feliratú végek, amiken ott vannak az emissziós beütések, normák...
Arra gondoltam megkeresem ezzel Janóékat, hogy vállalják e?
Mit gondoltok?
Tisztelt kalmi79
Nekem aztán fikázhatod a gyári kormányt, erre a gépre ez nagyon illeszkedik. eddig a jelenlegi kormánnyal még sárban,kavicson sem fogtam bizonytalanul, lévén elég alacsonyan van a súlypontja.
amit te akarsz szerintem a bobber ketegória, csak azon nemigen szokott tükör meg ir.jelző díszelegni.
Amúgy ti szeretitek ezt a gyári "csepeltacskó" kormányt? Én megőrülök tőle. Most akarok egy egyenes, két végén enyhén hátrahajlított kormányt felszerelni kormányvégindexel és lefelé álló kormányvégtükrökkel! :)
Majd teszek fel fotókat.
535 ösön a gyári gázmarkolat krómos fix végét hogy lehet leszerelni? Mert az a gázkar állásától függetlenül fixen ül a kormányvégben.
Egy másik kormányt szeretnék felrakni, ezért szeretném tudni.
A betolás ellen a kenés hiánya, és a hirtelen fellépő gyorsan változó irányú erőhatások együttese szól.
A visszaváltáskor, tolóüzem esetén szintén hajlamos megcsúszni a kerék. Betoláskor azért tud megállni a kerék, mert az esetek többségében épp nem ülünk rajta, így nincs elegendő összeszorító erő abroncs és az aszfalt között.
Nemá hogy ez gond legyen, amikor mondjuk egy kanyar előtt visszaváltasz és rábaxod a kuplungot hogy legyen erős motorfék hasonló erők ébrednek és ezt megcsinálod soxor a motor élete alatt.
Ezt én is tudom,de járó rendszernél a behajtó kerék csak lassítja a tányér kereket viszont betolásnál amikor ráengeded az egész álló rendszer erejét a kuplunggal akkor az a kerék megakar állni egy pillanatra és az erőhatás a fogakra és a kardánkeresztre hatványozódik.Annál jobban minél kisebb sebességben próbálkozol,de hát ezt mindenki tudja aki tolt már be motort akár kardános akár láncos.A dolog nem egészséges de sokszor a szükség törvényt bont.Én inkább kábelt tartok a szütyőbe.
Érdekes. Az űlést, a gyujtást és a tankot nálam is egy kulcs nyitja, de a kormányzárhoz egy kis külön kulcs van. És az enyém gyári, a pótkulcsok is ugyanilyenek. 1999-es 535-ös. A tiéd milyen?
A kormányzárat ki kell tapasztalni. A kormányt elfordítod jobbra, majdnem ütközésig, ekkor betolod a zárbetétet a kulccsal, és a kulcsot pedig elfordítod. Kioldáskor a kulcsot elfordítod és a zár magától kikattan. - kivéve ha szorul egy picit, mert akkor kell segíteni neki.
A gyújtáskapcsoló betét szerintem a netről rendelhető. Ha a komplett egységet kicseréled, sajnos lesz még egy kulcsod is...
valoszunu hogy a gyujtaskacsolo a ludas mert mikor levettem rovidrezartam a két főkabelt, es akkor alt hejre az aramellatas ,esetleg nem tudod hol lehet szerezni v milyen ara van,illetve javitani lehet? A kormanyzarat pedig megtalaltam aminek örulok, csak meg azt nem tudom hogyan kell hasznlani. be kellene katannia magatol v a kulcsal tudom lezarni, a tudsz segits,
Vedd le az ülés alatti baloldali műanyagot, ott van a gyújtáskapcsoló kábele. húzd szét a csatlakozót, és egy dróttal zárd rövidre. Innentől gyújtás van a motorodon. Ha ez stabil, akkor a gyújtáskapcsoló betétje a ludas.
Természetesen van kormányzár, szintén baloldalt, a tank előtt a vázon. A villa takarásában.
Kicsit erőszakolni kellett de kijött...végül is 13 éve ott van benne.