Tisztelt Brum
már megbocsásson uram, ha meg nem kérdem, de mindíg fantomasznak öltözöl, ha szétkapod a géped?
"Megnéztem a képet, amit feltettél, amikor egy kék színű kéz veszi ki a helyéről..."
Új 535 ös tulajként megválnék két kiegészítőtől, amire nekem nincs szükségem. A motorhoz kaptam, de én csupaszon szeretem a gépet! :)
Van egy FOKT által 535 ösre gyártott bőr oldaltáska szett, és egy kormányra szerelhető plexi. 10-10 ezer forintot szeretnék értük.
Ezekből az árakból csak akkor engedek, ha együtt elviszed a két kiegészítőt, ebben az esetben 18 ezer. Zuglóban személyesen átvehető. A képeken láthatók a cuccok!
Szia Brumeszkosz. Ahogy látom Te már öreg motorosnak számitol szabadonfutó témakörben. A hátsó vékony lemez am ihelyén tartja a görgőket sajnos 1/3 része kiszakadt, azazhogy kettétört, mi a véleményed lehetne-e kezdeni vele valamit? Köszi
Szerintem Igen! Én sem foglalkoztam ugyan ezzel problámával. Most kész a baj. De úgy néz ki nem fog FÁJNI nagyon. Meg kell nézni nincs-e fellazulva a 3db rogzitő csavar, soka jártunk már igy.
Üdv. Én is most néztem a szőrőt teljesen tiszta. Most húztam le a lendkereket, most lett kész a lehúzó. Hála' nagy baj nincs csak eltépte a 3db imbuszt.
A rákfenéje a dolognak egy kis odafigyeléssel elkerülhető. Volt némi vitás ügyem nekem is egy szabadonfutóval, igaz, nem XV volt és más (az automata dekompresszor hibája) okozta a bajt, de egy öreg szaki felvilágosított.
Minden XV tulaj figyelmét fel kell hívnom arra, hogy más-más okokból, de érzékeny a hajtás a sikertelen indítási kísérletekre. Nem szabad egyből újra ráindítózni, ha nem kapja el. Várjátok meg, amíg leáll az összes forgó alkatrész. csak utána nyomjatok rá ismét a gombra.
Nagy Virago-nál így nem darálod le a bendix fogaskereket (legyen az mágneses vagy mechanikus behúzású), kis XV-nél pedig az öreg szerint nagymértékben csökkenti a görgők kopását, esetleges deformációját.
Lenne egy kompromisszumos megoldás . Másodikban gurulás lefelé .
Kuplung felenged , és ráindítóz .nekem egy kisebb lejtőn így sikerült elindítani a vasat . Se a lejtő ,se az akku nem lett volna önmagában elég . Így az önindító ,és az akkumulátor sincs nagyon megterhelve .
Az olajiszapszűrő kiszerelése nem nagy kunszt ,még nekem se. viszont kiszednem teljesen felesleges volt. mint utólag kiderült teljesen üledék nélkül, csak olajos volt, szinte tiszta. Viszont a visszaszerelés csak harmadszorra sikerült jól, ugyanis a egyesen kívül nem tudtam sebességbe tenni pedig érzésem szerint jól a helyén volt a szűrő-ülepítő ki müanyagbiszbasz. valahogy megakasztotta a léptetőt.
olaj leenged megint, megbont, kivesz ,visszatesz, olajfeltölt indít, ugyanaz... mondom csak harmadszorra (azóta nem babrál feleslegesen)
Szóval szerintetek rá kéne mozdulnom erre a felújítókészlet dologra?
Azért előtte csak szét kéne ugrasztani, hogy mi a téma vele nem?
Fel fogom venni az indításokat és ha csinálja, felteszem ide!
Brumeszkosz!
A másik olajszűrőt ha kiveszem, ahhoz le kell bontani a sebváltót, igaz?
Megnéztem a képet, amit feltettél, amikor egy kék színű kéz veszi ki a helyéről. Azt hogyan kell tisztítani, Vagy ha már kint van, egyértelmű lesz?
A szabadonfutó egyik forgásirányban átviszi a hajtást, a másikban nem... így lehet csúszó alkatrész nélküli önindítót használni. A baj csak az, hogy a használata közben elhasználódik, és tönkre tud menni. Ez okozhat indítási nehézséget, vagy nem is indul, esetleg megakasztja a forgattyús-tengelyt... menet közben...
A múltkor találtam kettőt is de egyik sem kellet Loory 007-nek. Ha találok akkor belinkelem, figyeld a fórumot.Elég ritka különben és hamar lecsapnak rá pont a kopás m vagy szopás miatt.
Engem a nevemre kattintva a fényképek címszó alatt láthatsz.