Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a 100 kilómmal működik... bár csak 400-as a vas...

más:
Itt már elég sokan "összebarátkoztatok" a szabadonfutóval. Szerintetek van rá esély, hogy a 400-as kisebb indítási igénybevétele miatt esetleg megúszható ez a hiba?
A végáttétellel kapcsolatos érvelésed némileg téves. Amint fékezel, visszakapcsolsz és használod a motorféket, azonnal megfordul a hajtás iránya. Minden tengelykapcsoló oldáskor/kapcsoláskor lökésszerű terhelést kap az erőátvitel minden eleme...
Sajna a szbadonfuto egy eleg erzekeny pont. Minden motornal. Most nemreg egy viszonylag uj Triumph-on csereltem. Az meghozza a sokgorgos valtozat volt. De mielott veszel legy biztos hogy az-e a baj. Minden inditast vegyel videora es ha csorompol toltsd fel ide.
Ja és nem azért nem újjítatom fel, mert megtehetem, hogy újat vegyek, nekem is van törlesztőm elég...
Csak egy párszor már belebuktam az ilyen felújítgatásokba, hiába végezte a műveletet sokat próbált országosan elismert szaki és gépműhely
Amúgy valami ebayes ajánlata van valakinek?
Aztán be is fejezem lassan a siránkozást

De csak lassan, nehogy unatkozzatok
Tehát akkor már kezdhetek is keresni új szabadonfutót(ez a felújított dolog nekem sajna nem jön be). Ez egyébként normális dolog egy 17 éves 36000 km-es vasnál? Ahogy elnéztem az olajcseréjét meg az előző tulaj által rámruházott általános állapotát eléggé kíméletlenül használhatta az állatja. A 17 éves mocskot is én vakartam le róla. De ami alatta volt az mondjuk tetszett .
Szabadonfuto lesz az. Lehet az elso into jel hogy kozeledik a vege. Valszeg egyre tobbet fogja csinalni majd egyszer mar nem fog indulni. Ilyen kezdo haldoklo allapotban meg mentheto. Kesobb mar sajna csere lesz a felulet rongalodasa miatt.
Köszi srácok!

Azért ha még egyszer-párszor megjátsza, lehet, hogy doktorbácsihoz viszem, mert én egy nagyon gondoskodó apuka vagyok .
Na persze minden kis bajjal nem futkosok orvoshoz, csak ez nekem már magas. Autóelektronikán végeztem, nem a MAMI-ban sajna. Mechanikához nem sok közöm van .
Azért ha hallotok hasonlóról légyszíves írjátok már meg!
Köszi!
Tisztelt Zsocca
Ha jól emlékszem te nem vagy az a nehézfiú, aki a százharminc kilojával rá tudná nyomni a hátsókereket az útra hogy a lendülettől beröffenjen gurítással kettesben.
nekem is autóvontatással is csak hármas sebességben sikerült. ha a kompressziód jó még háromban is csúsztathatod a kuflungot.
A fogyasztásról még annyit, hogy ha takarékosan akarsz vezetni a manuál/kezelési könyv/ ajánlása: még visszaváltáskor se adj gázfröccsöt, pedig nehéz megállni, mert dögös a hangja...
Én megnyugtatlak!
Bár fogalmam sincs hogy mi lehetett.
Ne ijedj meg nekem is volt már ilyen igaz olyankor mikor lefulladt a gép mert kevés szivatót kapott és én túl gyorsan indítottam újra és még egy hangyányit forgott a főtengely.
Sziasztok Riderek!

Ma lefutott rólam az összes szín:
Indulok gurulni.Beöltözök, motor garázsból kigurít, villany lekapcs, szivató lenyom, felkészülök az indítózásra.
Kis gomb megnyom, irdatlan recsegés a blokkból valahonnan, majd motor elindul . Majdnem eldőltem vele álló helyzetben, ilyen rettenetes hangot én még géptől nem hallottam.
Ezután simán járt a motor, semmi mellékes hang, fordulatot vette, húz mint a rakéta, hidegen melegen indul pöccre, szinte csak megközelítem az ujjammal a gombot és indul is. De ez a recsegés nagyon aggasztó.
Nyugtassatok meg, hogy csak a szabadonfutó rosszul vitte át a forgatóerőt, vagy valami nem úgy illeszkedett de most helyre ugrott...
Vagy mindegy mit csak nyugtassatok meg.
Aggódok a kis Virágomért.

Széles utat!
Egyrészt a kardánkereszt nem szereti a hirtelen dinamikus erőhatást másrészt a hátsó lassító hajtás azt szereti ha a kis, gondolom {igazából nem láttam még }ívelt fogazású,kúp kerék hajtja a nagy tányér kereket.Fordítva nem egészséges tehát csak végszükség esetén.

Mi újság a motorféknél, s a vissza kapcsolgatásnál?
A Hirtelen erőhatást biztos, hogy nem szereti. Én ép ezért arra gondoltam, hogy álló helyzetben beteszem 2 esbe, s úgy kezdek el gurulni. És csak akkor jöhet a nyomaték. Talán úgy nem éri ütés az erőátviteli dolgokat.
De még így sem vagyok benne biztos, hogy egészséges.
Az lehet.Azt hittem, hogy másik hozzászólásra reagáltad ezt.
Úgy hogy Bocs.
A Levegő szűrő csak úgy tűnik mintha tiszta volna.
Az enyémen sem látszódott szennyeződés. Mégis fél literrel csökkent az újjal a fogyasztás.
Köszi!
Igen azzal a fémhálóval van körbe véve gyárilag és ugy lehet kapni,hogy annak rajta kell lennie.
Én nem ajánlanám a betolást kardános mocinál.Egyrészt a kardánkereszt nem szereti a hirtelen dinamikus erőhatást másrészt a hátsó lassító hajtás azt szereti ha a kis, gondolom {igazából nem láttam még }ívelt fogazású,kúp kerék hajtja a nagy tányér kereket.Fordítva nem egészséges tehát csak végszükség esetén.Én inkább bikakábelt hordok az oldaltáskában,hogy ha cserben hagyna az aksi tudjak kérni freszkót.
Ezt elértetted mert én a lemerült aksira meg az üres tankra értettem ,hogy nincs eleget használva a vas.Aztán a válasz igazolta is a sejtésemet.
@Sibra: Végre láttam egy benzintartályt ami nem is az. Megnéztem a galériádat.
Az nem kifejezés. Hallhatóan csendesebben jár a motor és könnyedebb a váltás.
Szia Brumeszkosz!
Megnéztem a levegőszűrőt, ami az én esetemben az "áltank" alatt van. A hengeres papír szűrő körül van véve egy acél hálóval is. A szűrőt ezzel a hálóval együtt lehet a boltban is venni? Mert nagyon gyárinak tűnik. Bocs a hülye kérdésekért, de jobb , ha Tőletek kérdezem meg.
Egyébként a levegőszűrő tiszta, kicsit kifújtam azért.
üdv. sibi.
Szutykos volt a fémszűrő nagyon? Mert az enyém anno nagyon elvolt tömődve.
http://bontospityu.hupont.hu/
ez a honlapja, és 06703525376 a telefonszáma. Email - ben ne keressétek, jelenleg nincs netközelben.
Kösz Katana 750 !
Úgy cselekszem .
Hol találom ezt a Bontós Pityut?
Beírtam a keresőbe, és kis millió egy Bunyús Pityut danonászt dobot ki.