Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De hol van a fesszabályzód azt se látom a képen?
Nekem már régen nincs meg de ugy emlékszem az rá van hegesztve gyárilag a dobra, na most a tied szerintem a kép és az emlékeim alapján nem gyári hanem valami utángyártott.
Szerez úgynevezett co rozsdamentes anyagot azt fellehet polírozni faszául nekem is abból van majdnem minden.
Tibi, a kipuff-dob esetében van valami javaslatod?
Qk . Remélhetőleg nem veszlik el , mert csak sima levélként küldtem, csak nem fogok egy 350 petákos cd-t ajánlva küldeni így is nagy rabló a Magyar Posta
Szia! Még nem kaptam meg, talán holnap.
Szerzel ,veszel vékony tömítő anyagot( az sem olcsó), az újat körberajzold, kivágod! 0,5 kringelit
Köszönök mindent az Uraknak! Már csak v.mi lemezt kellene beszereznem. Ha történik valami érdemleges jelentkezem. Oldal dekni tömitést most rendeltem a yamahától /Eger/, azon gondolkodtam, hogyan kellene megoldani, hogy a többszöri megbontást, leszedést ell. céljából elviselje, ne kelljen mindig cserélni. /4430huf/darab.
Szerintem is jó a szénacél. Nem kell túl ragozni. Csinálni egy újat és ráhegeszteni.
Tisztelt seax
akkor már akár azta töröttet is visszahegesztetheted, nem? A képed alapján komolyabb deformációt, hiányt nem látok rajta. a formája adott.
Az általam említett 1.4301-es rm. acél szívós anyag nem jellemző rá a rideg törés. Persze ha valami másik idegen anyaghoz akarják hozzáhegeszteni, és esetleg még nem a megfelelő anyagú hozaganyaggal akkor elképzelhető...Amúgy rm acéloknak is kismillió ötvözete van, van amelyik nem is igen hegeszthető, de pl jól forgácsolható. Ilyen pl az 1.4305-ös.
1.4301
De mivel az alkatrész anyag valami szerkezeti acél, én is úgy vélem a szénacél a jó választás.
Sárospataki fórumozó társunk! A levelet benne a cd-vel hétfön feladtam , Megkaptad?Küldj emailt mert most windowst cseréltem, a multkor a gépet. Email címek ... kis egérke nyekk...!
Tisztelt littlerock
előszőr elcsodálkoztam a felvetéseden, hogy esetleg megúszható a szab fut. probléma a kisebb igénybevétel /indítási tömegtehetetlenség/ lévén, valamivel kevesebb összeségében a negmozdított alkatrészek súlya. de miért is ne.
Eddig jelentkezett már valaki az 535 -nél kisebb ccm kategóriában ezzel az 535-ösökre jellemző bosszantó gebasszal?
A dudorokat először nem láttam, de most már vágom. Forgatáskor kifelé vagy befelé feszül a görgő. Sztem 1mm-t elbir van mögötte hely bőven ahogyan vizuáltam. Köszi, erre fogok rámenni.
Rozsdamentes ne legyen mert az állítolag a hegesztésnél könnyen törik.
Rá van peremezve a túloldalán de rá lehet hegeszteni is , az enyém is így van. Ezt a több darabost én is írni akartam csak lemaradt.
Nem igen tudom kivenni, most ez egy sík lemez? Mert abban az eseten , szépen meg kell rajzolni, és lézerrel kivágatni. Ha típushiba, akkor érdemes többet készíttetni, aztán a tied ingyen van. Egyes lemez szinte mindenhol van. Lehet sima szénacélból St37, vagy St52-es finomlemezből, talán az esély is nagyobb a hegesztés jóságára, de lehet 1.4301-es rozsdamentesből is.
Ha viszont mélynyomózott lemezről van szó, vagyis körbeöleli a szabadonfutó kosarát, akkor már nem ilyen egyszerű.
Meglehet csinálni simán csak acél lemez legyen és a réginél semmikép se legyen vastagabb mert így is közel van a fogaskerék széléhez, láttad a dudorokat? Ezért legyen acélból és semmiképp sem vastagabb mint a régi. A furatok fontosak mert azokon áramlik át az OIL!
Elnézést, kétszer ment fel...
Halihó!
Hiányzik az 535-ösömről az a takarólemez, ami a kipufogó dobot takarja balról (a hátsó kerék előtt van egy dob, alul)

Tud valaki esetleg egy ilyet? Vagy hogy néz ki, fényképet tudnátok felrakni róla?

Előre is köszönöm a segítséget!

Zoli
Egy komolyabb lemezből /pl 1mm/ kellene csinálni egy "fedőt", körbevarrni lecsiszolni. Persze a furatok kellenek rá, van rajt. oil is. Ezt a projektet Te megvalósithatónak gondolod?
Agy Yamahának a gyárija lett ráhegesztve. Már nem emlékszem melyik tipusé volt.
Jól látom? Lett csin.va lemezből egy "fedő", és az rá lett varrva magára a szab.fut. testjére?
Három baja szokott lenni a szab. futónak álltalában.
1 Elkopnak a görgők,,,, teker de nem mozgatja a dugattyukat.
2 Kiszoposodik a 3 imbuszcsavar,,, menetrögzitő es legalább két zezononként ránézni
3 a borítólemez kidudorodik a görgőknél és beleakad a nyagyfogaskerékbe ami nagyon közel van hozzá,,, renszeres ellenőrzés.

itt egy kép a dudorokról.