Szia brumeszkosz: Köszi az infót a titkos olajszűrőről,betyárosan nézett ki a fáradt olaj,néhányszor gondoltam a motoröblítőre. Nem törtem el semmit,amíg jó az idő pusztítjuk tovább az ózonpajzsot.
@Zsocca: szombaton szervizeltük a vasakat kíváncsi vagyok lesz e változás, a szezon végén karbiszinkron. Csütörtökön egy haver műhelyében megnéztem hogyan zajlik a szinkronizálás, és úgy döntöttem,hogy azt nem én fogom csinálni hanem akinek ez a foglalkozása.
Erre a célra , van egy 10dkg teszkó gazdaságos kalapács a nyeregtáskában . Ha gond van vele , tartalékra kapcsolva megütögetem a csap fém peremét . Eddig bevált .
És egy kérdés : kaptam Goldeagle márkájú karburátortisztítót .
Az van ráírva ,236ml és 60 l benzinbe kell keverni /vagyis egy tankba / . Többet tegyek tankoláskor a Viragoba ,vagy maradjak a gyári ajánlásnál ?
Lenne még egy problémám.
Kéne nekem egy Virágós csavar.
Az a csavar rögzíti a hengerfejen azt a dísz deknit ami a gyertyát is takarja. Inbusz kulcs fogja és jó széles a feje. És Krómos.
Sajnos sikerült eltörnöm. Forrasztani nem tudtuk, mivel spiáter. Csináltunk egy másikat, de ez nem olyan szép.
Ezért szeretnék egy eredetit beszerezni.
Tudna ebben valaki segíteni?
Ja azt elfelejtettem, hozzátenni, hogy nálam egy infulenzás időszakban 3 napig tart a betegség. Ha elkapom.
Első este csak hőemelkedés. Második este magas láz. Harmadik nap megint csak hőemelkedés. És negyedik nap már kutya bajom.
Egyébként a párom idén végzet a természet gyógyász fősulin. Ő kicsit többet tudna mondani az ipari módon előállított gyógyszerek hatásairól.
Inkább a szívem terhelem egy kicsit. (A Futás is terheli a szívet, no meg az alkohol is, a szexről meg már nem is beszélve )
Minthogy egy hétig szedjem a gyógyszer gyárak által gyártott mérgeket. Aminek több a káros mellék hatása, mint a hasznos.
Az idegrendszerem meg kötélből van. Amióta szedem rendszeresen a leszarom tablettát.
Elvileg nagy gond nem lehet belőle, de a nem egyenletes indulás, az erősen megrángatja az erőátvitelt, akkor amikor még nincs olajnyomás, és hideg az olaj.
Én inkább meghagyom a végszükség esetére a begurítást.
Most láttam a Robinzon szigetek utáni gurulásunkról készült videót.
Nem is tudtam róla, hogy kamera is van.
Nagyon köszi a felvételt nagyon klassz volt vissza nézni!
Külön így,hogy 120-130 nem mértük csak átlag használatban ebben sok Budapest és a mocistalálkákra le vidékre, sosem autópályán, előzgetve az autókat keményen gyorsítgatva. Sokkal inkább speed motor kellett volna a haveromnak de ő szemellenzős. Csak v2 kardán.
Szerintem nem arról van szó, hogy nem koptatjuk a mocinkat.
Csak azt hogy ésszel.
A Motorok általában a három negyedes fordulatot szeretik.
No mármost az 535-ösnek 150 a vége.
Ha valaki 130-140-Km el jár huzamosabban, az valószínűleg majdnem a csúcs fordulaton járatja a motorját. Ami nem biztos, hogy jót tesz neki.
Mint ahogy mi sem tudunk teljes erőből sokáig sprintelni.
Nem éppen ballagósan, és sok a fővárosi dugó autókerülgetés lámpánál kilövés ilyesmi. A140-re 9,5-9,7 literes tankolás az 6,8-6,9 lit/100km. Másik haver 1,4-es intudere eszik ennyit. Azért az majdnem 3x akkora blokk.
@Zsocca: Ha megengeded nem autó(motor) szerelőként van véleményem. Szerintem a vezérlésen múlik az,hogy jót teszel e a motorodnak. Nem tudom a virago vezérlése fogasszij,lánc vagy fogaskerék? Ha az utóbbi kettő valamelyike akkor szerintem nyugodtan beugraszthatod lejtőről.
Nem tudom a barátod, mikét közlekedik vele.
De nekem mióta kicseréltem a légszűrőt, a következő ként alakul a fogyasztásom.
70-80-as balagásnál 4,2-4,4L ig.
90-100-110-nél, 4,5-4,7-ig.
No meg ha nem csal a kút. Volt, hogy valami névtelen kis kútnál tankoltam, és több bet tankoltam mint amekkora a tankom.
A Tartalék kapcsolóm a nyár közepén nekem sem működött.
Csak arra lettem figyelmes, hogy tavaly szinte mindig pontosan 200 Km nél kellet tartalékra tennem.
Aztán mostanában meg volt már amikor 125 km- nél sem kellet tartalékra kapcsolnom. No meg majdnem 12 L-ert tankoltam rá.
Aztán azt kezdtem csinálni, hogy 200 Km felet oda vissza kapcsolgattam a tartalékot. S egyszer csak megjavult.
Nekem volna egy szakmai kérdésem.
Mivel nekem egy meredek parton van a garázsom, arra gondoltam hogy esetleg induláskor spórolhatnék az önindítóval és rendszeresen begurulhatnék.
De felmerült bennem, hogy ez nem károsítja-e a motort váltót vagy a kuplungot?
És egy kérdés : kaptam Goldeagle márkájú karburátortisztítót .
Az van ráírva ,236ml és 60 l benzinbe kell keverni /vagyis egy tankba / . Többet tegyek tankoláskor a Viragoba ,vagy maradjak a gyári ajánlásnál ?
Kéne nekem egy Virágós csavar.
Az a csavar rögzíti a hengerfejen azt a dísz deknit ami a gyertyát is takarja. Inbusz kulcs fogja és jó széles a feje. És Krómos.
Sajnos sikerült eltörnöm. Forrasztani nem tudtuk, mivel spiáter. Csináltunk egy másikat, de ez nem olyan szép.
Ezért szeretnék egy eredetit beszerezni.
Tudna ebben valaki segíteni?
Első este csak hőemelkedés. Második este magas láz. Harmadik nap megint csak hőemelkedés. És negyedik nap már kutya bajom.
Egyébként a párom idén végzet a természet gyógyász fősulin. Ő kicsit többet tudna mondani az ipari módon előállított gyógyszerek hatásairól.
Minthogy egy hétig szedjem a gyógyszer gyárak által gyártott mérgeket. Aminek több a káros mellék hatása, mint a hasznos.
Az idegrendszerem meg kötélből van. Amióta szedem rendszeresen a leszarom tablettát.
Bocs
Érdemes átvizsgálni és beállítani a karbikat.
S talán levegő szűrő csere sem árt.
Akkor nyugodtan begurulhatok vele.
Én inkább meghagyom a végszükség esetére a begurítást.
Jaja, meg a szivedet és az idegrendszeredet is
Nekem bevált meg vagyok vele elégedve.
Kb 3000-ret menten eddig vele.
Nem is tudtam róla, hogy kamera is van.
Nagyon köszi a felvételt nagyon klassz volt vissza nézni!
Csak azt hogy ésszel.
A Motorok általában a három negyedes fordulatot szeretik.
No mármost az 535-ösnek 150 a vége.
Ha valaki 130-140-Km el jár huzamosabban, az valószínűleg majdnem a csúcs fordulaton járatja a motorját. Ami nem biztos, hogy jót tesz neki.
Mint ahogy mi sem tudunk teljes erőből sokáig sprintelni.
De nekem mióta kicseréltem a légszűrőt, a következő ként alakul a fogyasztásom.
70-80-as balagásnál 4,2-4,4L ig.
90-100-110-nél, 4,5-4,7-ig.
No meg ha nem csal a kút. Volt, hogy valami névtelen kis kútnál tankoltam, és több bet tankoltam mint amekkora a tankom.
Csak arra lettem figyelmes, hogy tavaly szinte mindig pontosan 200 Km nél kellet tartalékra tennem.
Aztán mostanában meg volt már amikor 125 km- nél sem kellet tartalékra kapcsolnom. No meg majdnem 12 L-ert tankoltam rá.
Aztán azt kezdtem csinálni, hogy 200 Km felet oda vissza kapcsolgattam a tartalékot. S egyszer csak megjavult.
Mivel nekem egy meredek parton van a garázsom, arra gondoltam hogy esetleg induláskor spórolhatnék az önindítóval és rendszeresen begurulhatnék.
De felmerült bennem, hogy ez nem károsítja-e a motort váltót vagy a kuplungot?