Az enyém is áltankos volt. Nekem nem volt szivacs alatta, csak egy picike a tetején valószínűleg rezgéscsillapításra. Ha nincs ott semmi, az nem lehet gond szerintem.
Sziasztok! Szép jó reggelt.
Az "áltank" alatt van a levegőszűrő. Ott van egy szivacs, ami majdnem teljesen körbeöleli az áltankot belülről, és fekszik rá a levegőszűrőre. Ennek a szivacsnak mi a szerepe?
Egyébként szerintem ez már a motorral egyidős, és teljesen elporladt.
Mindegy, kicseréltem egy újra. Gondolom, hogy a szemből jövő por ne menjen a légszűrő felé, azért tették oda.
Köszi,hogy megosztottad a tapasztalataidat,most lelépek de a spiáteres részt csak megmutatom a havernak, ő fogja kilazítani a csavarokat nehogy én törjem el.
Én az Ebayról akkor veszek mikor privát eladó indít aukciót egy Euro-ról , figyelem és ha nem megy túl magasra a licit lecsapok rá. Ha tudnád milyen jó dolgokat vettem olcsón!
Szerencsére még nem kellet sürgősen vásárolnom és így volt időm nézegetni. A kuplung felújátást új alkatrészekből csináltam és annyiba került németből mint itthon a boltból. Ezek is elkérik a posta költséget és volt olyan boltos aki meg is mondta ,hogy németből rendeli. Hozzáadta a saját hasznát is. Na én is tudok, meg más is rendelni külföldről. Most vettem az egyik fórumozó kollégának 1100-es szabadonfutót , ő kereste meg én csak megrendeltem, azt mondta fele annyi mint itthon.De vettem már másnak is új dolgokat olcsóbban mint itthon. Membránt 50 EURÓ+ 17 posta.
Te mindent az E-bay ról veszel? Az itthoni alkatrészbeszerzők sokkal drágábbak? Egyébként meghozta a cimborám az olajokat szűrőt gyertyákat. A gyertyánál,kardánolajnál a te útmutatásod volt az irányadó BPR6ES,ValvolineHPGL4 SAE 80w90. A blokk V-TWIN 20w50-et kap,a szűrő Champion x302. Már ma összekoszolom magam, mert adok 1 éjszakát a fáradtolajnak a kifolyásra.
Loory007 diák és most nyaral a Horvát tengerparton.
A szabadon futó már nem ördöngös dolog, a cseréje aránylag egyszerű,lehet kapni kompletten használtan Loorynak két linket is küldtem. Van hozzá új javító készlet is valami 40 EUR+posta.
Tisztelt seax
ezzel a tünetekkel leírt betegségnek erősen szabadonfutó szaga van. Csak azzal tudlak vígasztalni, hogy erről is sokat olvashattál ehelyt. javasolnám, hogy ne állj neki magad, könnyen megduplázhatod a költségeket...
Akkor az inkább szabadonfutó probléma lesz (ha az önindító teker, de nem "kapja el")...ahogy nézem nem egyedi eset. Viszont ha ketté tört a kosár akkor , akkor az zsebbenyúlós .
Az önindító egy egyszerű soros gerjesztésű egyenáramú motor. Ha az döglődik, nem egyik percről a másikra áll meg.
A legdrágább hiba, ami előfordulhat ilyen hirtelen, az indító relé halála, és az is 5-6 eFt.
A vezetékeket ellenőrizd először, ezután az indítórelé működéképességét (behúz-e, stb.), majd a szénkeféket az indítómotorban.
Ha kínai volt, amit fentebb olvastál, keress egy villamossági szerelőt, neki gyerekjáték lesz.
@Brumeszkosz: Szombaton szervizelünk és utánajárok a dolgoknak. Sajnos csak engem érdekelnek ezek a dolgok. A cimborám nagyon szép konyhabútort,dohányzóasztalt,szobabútort csinál, de a motoron csak a hajtás érdekli.
Üdv a Lovasságnak! Tegnapi óta az öninditó nem tekeri a motort, csak felpörög./ Be kellett tolni, hogy haza tudjak jönni./ Azóta rossz szájizzel gondolok a Kedvesemre. Attól félek komolyabb mütétre van szükség. Eddig a párkapcsolatunk harmonikus VOLT! Nyugtassatok meg, hogy nincs nagy baj.
Megígérem,hogy értesítem a fórumot ha eladóvá válik és nem fog szívni senki. A komám előző gépe sr250Yamaha volt legalább 10 évig használta és nem kímélte de nem szóltak vissza hogy bármi panasz lenne rá. Szerintem nem kell vitrinben tartani ezeket a verdákat. Semmi bajuk nem lesz ha néha meghajtjuk őket. Egyébként nem értem a havert miért ez a moci volt az álma mert sosem "krúzolunk".
Ha felülről tankold akkor két tankja van, egy elvan dugva az ülés allat. 13,5 liter a kapacitása ebből 3,5 a tartalék. A jobb oldali kormány szarvon a starter gomb allat van egy kapcsoló a res állása a tartalék, ha kifogy az űzemi akkor leáll a vas és átkapcsold res-be és még durván mehetsz 25-30 km.
szerintem eladó lesz egyszer... na az mekkorát szív majd aki megveszi... Amúgy én is mentem tartósan 120-130-as tempót 100-120 km-en, de nem evett ennyit.
az sok helyen szerintem 140-150 lesz tartósan nem 120...
üdv. Zoli
Az "áltank" alatt van a levegőszűrő. Ott van egy szivacs, ami majdnem teljesen körbeöleli az áltankot belülről, és fekszik rá a levegőszűrőre. Ennek a szivacsnak mi a szerepe?
Egyébként szerintem ez már a motorral egyidős, és teljesen elporladt.
Mindegy, kicseréltem egy újra. Gondolom, hogy a szemből jövő por ne menjen a légszűrő felé, azért tették oda.
Szerencsére még nem kellet sürgősen vásárolnom és így volt időm nézegetni. A kuplung felújátást új alkatrészekből csináltam és annyiba került németből mint itthon a boltból. Ezek is elkérik a posta költséget és volt olyan boltos aki meg is mondta ,hogy németből rendeli. Hozzáadta a saját hasznát is. Na én is tudok, meg más is rendelni külföldről. Most vettem az egyik fórumozó kollégának 1100-es szabadonfutót , ő kereste meg én csak megrendeltem, azt mondta fele annyi mint itthon.De vettem már másnak is új dolgokat olcsóbban mint itthon. Membránt 50 EURÓ+ 17 posta.
A szabadon futó már nem ördöngös dolog, a cseréje aránylag egyszerű,lehet kapni kompletten használtan Loorynak két linket is küldtem. Van hozzá új javító készlet is valami 40 EUR+posta.
Ma reggel gyönyörűen indult, minden a legnagyobb rendben a vassal...
Fáj a szívem a dolog miatt, de ez van... nincs időm...
ezzel a tünetekkel leírt betegségnek erősen szabadonfutó szaga van. Csak azzal tudlak vígasztalni, hogy erről is sokat olvashattál ehelyt. javasolnám, hogy ne állj neki magad, könnyen megduplázhatod a költségeket...
Csak nem passzol most ide!
Valóban, szabadunfutó.
A legdrágább hiba, ami előfordulhat ilyen hirtelen, az indító relé halála, és az is 5-6 eFt.
A vezetékeket ellenőrizd először, ezután az indítórelé működéképességét (behúz-e, stb.), majd a szénkeféket az indítómotorban.
Ha kínai volt, amit fentebb olvastál, keress egy villamossági szerelőt, neki gyerekjáték lesz.
az sok helyen szerintem 140-150 lesz tartósan nem 120...