Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. A fotók oldalon Thor 535 motorja látható. Igazán szép verda.
Kösz Jogo, olyan kihagyhatatlan szerepe szerintem sincsen. Lehet, hogy nem is gyári megoldás volt.
üdv. Zoli
Az enyém is áltankos volt. Nekem nem volt szivacs alatta, csak egy picike a tetején valószínűleg rezgéscsillapításra. Ha nincs ott semmi, az nem lehet gond szerintem.
Sziasztok! Szép jó reggelt.
Az "áltank" alatt van a levegőszűrő. Ott van egy szivacs, ami majdnem teljesen körbeöleli az áltankot belülről, és fekszik rá a levegőszűrőre. Ennek a szivacsnak mi a szerepe?
Egyébként szerintem ez már a motorral egyidős, és teljesen elporladt.
Mindegy, kicseréltem egy újra. Gondolom, hogy a szemből jövő por ne menjen a légszűrő felé, azért tették oda.
Köszi,hogy megosztottad a tapasztalataidat,most lelépek de a spiáteres részt csak megmutatom a havernak, ő fogja kilazítani a csavarokat nehogy én törjem el.
Én az Ebayról akkor veszek mikor privát eladó indít aukciót egy Euro-ról , figyelem és ha nem megy túl magasra a licit lecsapok rá. Ha tudnád milyen jó dolgokat vettem olcsón!
Szerencsére még nem kellet sürgősen vásárolnom és így volt időm nézegetni. A kuplung felújátást új alkatrészekből csináltam és annyiba került németből mint itthon a boltból. Ezek is elkérik a posta költséget és volt olyan boltos aki meg is mondta ,hogy németből rendeli. Hozzáadta a saját hasznát is. Na én is tudok, meg más is rendelni külföldről. Most vettem az egyik fórumozó kollégának 1100-es szabadonfutót , ő kereste meg én csak megrendeltem, azt mondta fele annyi mint itthon.De vettem már másnak is új dolgokat olcsóbban mint itthon. Membránt 50 EURÓ+ 17 posta.
Te mindent az E-bay ról veszel? Az itthoni alkatrészbeszerzők sokkal drágábbak? Egyébként meghozta a cimborám az olajokat szűrőt gyertyákat. A gyertyánál,kardánolajnál a te útmutatásod volt az irányadó BPR6ES,ValvolineHPGL4 SAE 80w90. A blokk V-TWIN 20w50-et kap,a szűrő Champion x302. Már ma összekoszolom magam, mert adok 1 éjszakát a fáradtolajnak a kifolyásra.
Loory007 diák és most nyaral a Horvát tengerparton.
A szabadon futó már nem ördöngös dolog, a cseréje aránylag egyszerű,lehet kapni kompletten használtan Loorynak két linket is küldtem. Van hozzá új javító készlet is valami 40 EUR+posta.
Ez a szabadonfutó a virago-nál a damoklesz kardja. Az én tudásom a szabadon futóról megrekedt a Trabant-Wartburg-nál. Apropó,nagyon eltűnt Lori007.
Szerencsés ember, én a szabadon futó miatt toltam 5 km-et és futóval szállítottam 70 km-et.
Az első elfogyás alkalmával megtanulta a hatótávolságot. De milyen az élet? Pont a vecsési OMV előtt dadogott le a gép. Kb 10-métert kellett tolnia.
De ahoz, hogy hajtsa egy minimális tudás kell, pl mennyi a tank kapacitása és mi az a RES kapcsoló!
no igen ezért tettem fel a hahu-ra...

Ma reggel gyönyörűen indult, minden a legnagyobb rendben a vassal...
Fáj a szívem a dolog miatt, de ez van... nincs időm...
Hát te sem koptatod AGYON A MOCIT.De akkor meg minek?
Tisztelt seax
ezzel a tünetekkel leírt betegségnek erősen szabadonfutó szaga van. Csak azzal tudlak vígasztalni, hogy erről is sokat olvashattál ehelyt. javasolnám, hogy ne állj neki magad, könnyen megduplázhatod a költségeket...
Végülis amit leírtál az jó!
Csak nem passzol most ide!
Megint figyelmetlenül olvastam, nem láttam, hogy felpörög a dög.

Valóban, szabadunfutó.
Akkor az inkább szabadonfutó probléma lesz (ha az önindító teker, de nem "kapja el")...ahogy nézem nem egyedi eset. Viszont ha ketté tört a kosár akkor , akkor az zsebbenyúlós .
Az önindító egy egyszerű soros gerjesztésű egyenáramú motor. Ha az döglődik, nem egyik percről a másikra áll meg.
A legdrágább hiba, ami előfordulhat ilyen hirtelen, az indító relé halála, és az is 5-6 eFt.
A vezetékeket ellenőrizd először, ezután az indítórelé működéképességét (behúz-e, stb.), majd a szénkeféket az indítómotorban.
Ha kínai volt, amit fentebb olvastál, keress egy villamossági szerelőt, neki gyerekjáték lesz.
@Brumeszkosz: Szombaton szervizelünk és utánajárok a dolgoknak. Sajnos csak engem érdekelnek ezek a dolgok. A cimborám nagyon szép konyhabútort,dohányzóasztalt,szobabútort csinál, de a motoron csak a hajtás érdekli.
Üdv a Lovasságnak! Tegnapi óta az öninditó nem tekeri a motort, csak felpörög./ Be kellett tolni, hogy haza tudjak jönni./ Azóta rossz szájizzel gondolok a Kedvesemre. Attól félek komolyabb mütétre van szükség. Eddig a párkapcsolatunk harmonikus VOLT! Nyugtassatok meg, hogy nincs nagy baj.
Megígérem,hogy értesítem a fórumot ha eladóvá válik és nem fog szívni senki. A komám előző gépe sr250Yamaha volt legalább 10 évig használta és nem kímélte de nem szóltak vissza hogy bármi panasz lenne rá. Szerintem nem kell vitrinben tartani ezeket a verdákat. Semmi bajuk nem lesz ha néha meghajtjuk őket. Egyébként nem értem a havert miért ez a moci volt az álma mert sosem "krúzolunk".
Ha felülről tankold akkor két tankja van, egy elvan dugva az ülés allat. 13,5 liter a kapacitása ebből 3,5 a tartalék. A jobb oldali kormány szarvon a starter gomb allat van egy kapcsoló a res állása a tartalék, ha kifogy az űzemi akkor leáll a vas és átkapcsold res-be és még durván mehetsz 25-30 km.
Hogy mekkora a tankja azt nem tudom de fölülről kell tankolni mint minden más motort.
szerintem eladó lesz egyszer... na az mekkorát szív majd aki megveszi... Amúgy én is mentem tartósan 120-130-as tempót 100-120 km-en, de nem evett ennyit.

az sok helyen szerintem 140-150 lesz tartósan nem 120...