Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én arra leszek kíváncsi, hogy milyen állapotú lesz a mostani olajam, amikor tavasszal leeresztem... 2011-ben volt műszakin 53800 km-mel, akkor 3 hónapos olajjal,és most van benne ha jól tudom 55400... azóta ugye az évenkénti csere miatt most tavasszal is cserélve volt...

Lassan az az érzésem, hogy csak motorbeltér-tisztítónak használom az olajat....
Ez is JÓÓÓ bele ,ezt is megveheted. Ne felejtsd az alsó olaj szűröt is tisztítani.
Ez a z olaj nem az ami nekünk kell it valami tévedés lesz.
Be mész egy nagyobb autós boltba és kérsz Valvoline 20W50 4T négyütemű motorba olajat és azt fogják adni. Hangsulyozd ki hogy ásványi legyen és surlódás csökkentő adalékot nem tartalmazhat.
Fényképezzem le a dobozát?
Ez van rajta: valvoline
Motorcycle
SAE 20W-50 4T
Motorcycle Oil
Ez a JÓÓÓ
oké, meg is van.
15-50-es, 1900,- Ft itt helyben, így postaköltség sincs.

Köszi a segítséget!
Jó döntés. Én is ezt használom évek óta.
A Blackiex által ajánlott Repsol Moto V-TWIN 4t 20w50 1990ft/liter az Olaj webshop.hu-n. Azt hiszem ezt fogom venni az 535-ös -be. A Repsol honlapja írja, hogy ásványi.
@Brumeszkosz: Szia. Az általad ajánlott Valvoline20w50 4t durablend, a Valvoline-honlap webáruházban 2500/liter. Nagyteljesítményű SZINTETIKUS-kevert motorolaj. Most akkor nem ásványi a jó?
Nekem a 20W 50 megfelelő mert inkább melegben vagyis nyáron használom többet a járgányt.
ezt az olajat a forgalmazók kb 1700-2500 huf/ liter áron forgalmazzák.

válaszd azt, amelyiknél a legolcsóbban és legbiztosabban hozzájutsz...
Kérdezd Blackiex-et azt hiszem Ő használ Repsolt.
Még egy kis olajkérdés:
Megnéztem ezt az oldalt, itt több ilyen olaj van, más-más árban.

http://www.argep.hu/trend/REPS...

Melyik az amelyik?
Nem hiszek az ilyen dolgokban. az olcsóbb aksik 7000 huf körül kaphatók, és ha nem hagyod lemerülni akkor nem csak két évig bírják... bármilyen hókuszpókusz, ha esetleg használ is valamennyit, akkor is talán egy évet ad, többet nem. esetleg pont egy túrán adja meg magát végleg az akkumulátor, hiszen a melegben megy tönkre az aksi, a téli nagyobb áramfelvétel, csak kihozza a problémát.
Littlerock, köszi a választ, megfogadom.
van olyan manual, ahol különválasztják a téli-nyári üzemet. Ebbe a motorba 15W-50 vagy 20W-50 ásványi olaj kell. Ha októberben, vagy kora tavasszal is használod a motort, akkor a 15W-50 Repsolt javaslom. 10-ből 9 virago tulaj ezt ajánlja!

Az Actevo felejtős sokan panaszkodnak rá, én használtam Elf-et is. a Repsollal könnyebb megtalálni az üreset, vagy visszaváltani lassabb menetben. Ezek nagyon fontos dolgok ennél a típusnál.
Üdv a Lovasságnak! Van-e val.nek tapasztalata, véleménye AKKUAKTIVÁTOR témakörben? Ma du-tán épitettem be a GÉP-be! Gyengélkedik a lelkem.
Most olvastam el az előző oldali hsz-t. Ezek szerint a 20W-50 jó választás.
A Virago 535 xv gyári manuáljában ugyan 20W40 áll, de ez egy nagyon ritka olaj, ráadásul literje 4.700,- Ft.
Hidegben ez a sűrű olaj nem okozhat gondot a motornak?
Sziasztok!

Új vagyok itt, most vettem egy Virago 535 XV-t. Mindenekelőtt olajat cserélnék a motorjában, de egy kis akadályba ütköztem, nemigen tudom eldönteni, hogy 20W-40 (ez nagyon drága) vagy 20W-50 4T legyen benne, netán valami más? Castrol-ban gondolkodom, de van aki azt mondja, a 20-as hidegben túlságosan besűrűsödik, a 10-es viszont nyáron nagyon felhígul. Igazából nyáron fogok menni, de lehet hogy néha télen is gurulnék, legalább egy kis járatásra. Szóval segítségeteket kérném, melyik olajat tegyem bele?
köszönettel: sibi
Sajnos bojler témában nem vagyok jó mert gázmelegítős a vizem, de nincs fordítva a tömités, már csak a perem miatt gondolom.
Aztán itt el is fogyott az ötletem.
Orulok hogy segithettem.
http://www.motordiszkont.hu/

Ezekre írj rá, ingyenes árajánlatért.
Koszonom a segitseget!sikerult megtakaritanom es potolnom a szigetelest! Ugytunik hogy jo lesz.Dolgozik!
Koszi megegyszer! Megint tanultam!
Nekem a fűtőszál és a fűtőszál alatti tömítés miatt csöpögött. Ja meg egy fél kádnyi vízkő is kijött.
Itt mindent megtalálsz:
http://www.orczy.com/
http://ezermester.hu/cikk-1845...
tehát, ha valakit esetleg érdekel:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_400_vira
go-6107996
Szeretett 400-asom még mindig új gazdit keres. Egész nyáron kb 5-600 km-et ment. Ennél többet érdemelne...
Hello.
Itt irtam lejjebb hogy nincs ezekben nyomaskapcsolo. Jol gondolod hogy mikor a tuszelep lezar akkor csaka ruggo tartja a nyomast mindaddig amig el nem fogy aztan a mikrokapcsolo zar es az elektromagnes behuzza a fegyverzetet es a ruggo altal ujra nyomas ala kerul a rendszer. 2 pici gumiszelep van a membran oldalo. Egyik szivooldali masik pedig a nyomas oldali. Mint egy kompresszor.