Tisztelt Jogo
én mennék, csak nekem a péntek munkanap, tehát olyan 3-fél4 felé tudnék indulni ha jó az idő. Már tényleg kéne szalonnasütés-sörözés-kempingezés-motorozást összehozni. Esetleg felmerühet ötletszinten a szelidi tó , mert ott is nagy motoros hétvége lesz már csütörtöktől vasárnapig. A tavalyin voltam, nagyon buli... ott a szabadstrand nagyon jó , két kemping van egymás mellett , az Árnyas kemping, ami pont erre a hétvégére túlzsúfolt de nagyon, a, mert az a koncert+motoros rendezvények helyszíne, de mellette van közvetlen a Holdfény kemping, amelyik csendesebb, levegősebb, ritkábban lakott-nyugisabb. ha még egy érvet felhozhatok dunapataj mellett, az, hogy a Pécskörnyékéről, vagy Szöged felől érkezőknek is csak annyi az út, mint nekünk Pest-megyeieknek: (egyszer már végre illene velük személyesen is), nem csak virtuálisan, e fórumon megdumálni a világ nagy dolgait.
Mit szóltok hozzá? csak az idő is jó legyen...
Tisztelt fórumtársam
annyira egyszerű a válasz ennyit már én is ismerek rajta az ON állás- ban van normál menetben nekem általában 0-210 km ig. akkor, ha elfeledkezek tartaléra kapcsolni ami a " RES". erős szívóbúgás figyelmeztet, ami az AC szivattyú. onnant még legalább kb 50 kllcsit bír de azon belül kutat kell találnom...
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni egy teljesen alap dologban!A jobbos kormánykapcsolón ugye van egy kis kar amin a tartalékot leehet kapcsolni, olyan felirat hogy res vagy on!Na azt szeretném megkérdezni hogy meik meik?Ja és tartalékkal mennyit megy el a motor? Előre is köszönöm
Sziasztok
Szeretnek egy kapcsolasirajzot 535-os viragohoz de nem talalok sehol.
Tudna nekem valaki segiteni?
Eleg fontos lenne mert akitol vettem a motort elege oszebarmolta a dolgokat!
Elore is koszi!
Üdv
Az előgyujtási helyzet az elektronikába van kódolva ha azt cserével kipróbáltad akkor csak jó.
Esetleg nincs-e a szivócsonkban valami szűkület vagy ilyesmi.
Nekem van stroboszkópom, de hát szegedi vagyok, ha erre jársz megnézhetjük.
Köszönöm az eddigi segítséget. Az a helyzet, hogy a hátsó henger nem leáll, hanem az általános beállítási értékek mellett túl alacsony fordulatszámmal üzemelne. Ha az alapjárati fordulatszám csavart beljebb tekerem, akkor az eredmény stabil alapjárat. Csak! Ha visszateszem az első henger pipáját, akkor a motor felszállási engedélyt kér ! Tehát, azt hiszem az 535-öst ilyen helyzetben kell szinkronozni. Arra gondoltam még, hogy esetleg a gyújtási időponttal lehet baj, de eddig nem találtam szerelőt, aki hajlandó lett volna leellenőrizni, nekem meg nincs stroboszkóp lámpám. Azért furcsa az egész, mert ha újak a hengerek,dugók stb, egyforma minden, mitől lehet ez a jelenség?
Kezdd a gyertyak szinkepevel. Az sokmindent elarul. Karbi utan nem sziv falsot a hatso henger? Kicsi fektisztito vagy hidegindito spray odapermetezve. Amikor a hatso henger leall akkor tusszog vagy semmi nem tortenik?
Hello.
A 17.5 es az 50-es szamok kulombozoek. Az elso a japanok atfolyas mennyisegre alkalmazzak es a masodik az atmero lehet millimeterben azaz 0,5. Mondjuk a virago 535-os 35-os fuvokat alkalmaz.
Melegitsd be a motort, majd hagyd jarni alapjaraton kicsit aztan vedd ki a gyertyakat es azok mutatjak mennyire kormos vagy sem. A fuvokan kivul meg sok tenyezo miatt nem mehet a hatso henger. Uszoszint...szinkron....levego csavar....dugulas az alapjarati rendszerben ugymint a levego es az uzemanyag resznel.
Gyakorlatilag csak dísznek van rajta,mivel én mindig egyedűl motorozom. De azért szeretném a csomagtartót is rátenni mert szerintem jobban nézne ki.Külömben egészen masszív 12x12mm-es anyagból készült.
Sziasztok! Új vagyok a fórumon,de már régóta olvasom a hozzáértő hozzászólásokat. Rögtön egy szentségtöréssel kezdeném! Van egy 2003-as majdnem virágó 250-esem/ Keeway Supershadow/. A motor egy kis hibától eltekintve jól működik és jól fogyaszt / 2,8 l / 100 km 90-100-as tempóval/. Az a baj, hogy a hátsó henger alapjáraton nem úgy működik, ahogy kellene. Magában az első szépen elpötyög, a hátsó ugyanazzal a beállítással leáll. Ha az alapjárati ford.szám csavaron állítok, akkor az is megy. A kompresszió 12,5 bar mindkét hengerben melegen. A gyújtásrendszert végigellenőriztem/ "trafó"kábel,pipa gyertya -c6hsa/minden jónak tűnik. A CDI-t cserével tudtam ellenőrizni/van egy tartalék/, de a helyzet nem változott. Olyan érzésem van, mintha a hátsó vagy túl sok anyagot kapna, vagy túl nagy lenne az előgyújtása, amit ugye nem lehet állítani. A karbiban ami ua.mint a Mikuni, 50-es az alapjárati fúvóka, a Yamahában 17,5. Találkozott már valaki ilyen hibával? Elnézést, hogy rögtön ezel kezdem és hogy idepofátlankodtam, de megállt nálam a tudomány!
Sziasztok.
Koszonom a segitsegeket!Sikerult megoldanom a problemat!
A tamaszkapcsolo volt a hibas.A tamasznal ki volt szakadva.Viszaforasztottam es semmi.Ekor vettem eszre hogzy a masik vege nem volt csatlakoztatva.Ugyhogy sikerult orvosolni a problemat!Megegyszer koszonom a segitsegeket!
Szep napot!
Üdv.Én anno egy háttámlából kihajthatót gyártottam az enyémre mert nem tetszenek a fix csomagtartók.Azóta is frankón szuperál szépen tartja a held táskát ha kell ha meg nem akkor nem is látszik.
Háát .... én inkább azt mondanám olyan mélységig szétszedni ahogyan neki kellet az már igen tapasztalt rutinos szerelőnek a dolga. Én a szelephimba cserét ha kell lehet szerelövel csináltatom, csak a 3 nap alatt nem jutottam el a szelephézag beállításig és így az esetleges kopás megnézése is elmaradt.
@brumeszkosz: Most látom a 18.-án felrakott képet, gyönyörű. Ezt már meg se mutatom a cimborámnak. Nemrég értem haza(Gyál) balatonszemes-ről a Zorall sörolimpiáról. Láttam egy olyan Virago-t ami Motorkuli utánfutót vontatva érkezett. Sajnos olyan szintű volt az elbutulás,hogy nem fényképeztem le. Az irányjelződ alatti ledsor nappali menetfény?
én mennék, csak nekem a péntek munkanap, tehát olyan 3-fél4 felé tudnék indulni ha jó az idő. Már tényleg kéne szalonnasütés-sörözés-kempingezés-motorozást összehozni. Esetleg felmerühet ötletszinten a szelidi tó , mert ott is nagy motoros hétvége lesz már csütörtöktől vasárnapig. A tavalyin voltam, nagyon buli... ott a szabadstrand nagyon jó , két kemping van egymás mellett , az Árnyas kemping, ami pont erre a hétvégére túlzsúfolt de nagyon, a, mert az a koncert+motoros rendezvények helyszíne, de mellette van közvetlen a Holdfény kemping, amelyik csendesebb, levegősebb, ritkábban lakott-nyugisabb. ha még egy érvet felhozhatok dunapataj mellett, az, hogy a Pécskörnyékéről, vagy Szöged felől érkezőknek is csak annyi az út, mint nekünk Pest-megyeieknek: (egyszer már végre illene velük személyesen is), nem csak virtuálisan, e fórumon megdumálni a világ nagy dolgait.
Mit szóltok hozzá? csak az idő is jó legyen...
Àltalában a komplett Manuale-ban a végén a kapcs rajz is benne van.
1
2
annyira egyszerű a válasz ennyit már én is ismerek rajta az ON állás- ban van normál menetben nekem általában 0-210 km ig. akkor, ha elfeledkezek tartaléra kapcsolni ami a " RES". erős szívóbúgás figyelmeztet, ami az AC szivattyú. onnant még legalább kb 50 kllcsit bír de azon belül kutat kell találnom...
Szeretnek egy kapcsolasirajzot 535-os viragohoz de nem talalok sehol.
Tudna nekem valaki segiteni?
Eleg fontos lenne mert akitol vettem a motort elege oszebarmolta a dolgokat!
Elore is koszi!
Az előgyujtási helyzet az elektronikába van kódolva ha azt cserével kipróbáltad akkor csak jó.
Esetleg nincs-e a szivócsonkban valami szűkület vagy ilyesmi.
Nekem van stroboszkópom, de hát szegedi vagyok, ha erre jársz megnézhetjük.
Megtudnátok mondani ,mi a jelenség ha az 535-be fordítva teszik be az olajszűrőt ?
Na de ezen egy porlasztó van, előfordulhat hogy az első hengerhez jó a beállitása hátsóhoz meg nem?
A 17.5 es az 50-es szamok kulombozoek. Az elso a japanok atfolyas mennyisegre alkalmazzak es a masodik az atmero lehet millimeterben azaz 0,5. Mondjuk a virago 535-os 35-os fuvokat alkalmaz.
Melegitsd be a motort, majd hagyd jarni alapjaraton kicsit aztan vedd ki a gyertyakat es azok mutatjak mennyire kormos vagy sem. A fuvokan kivul meg sok tenyezo miatt nem mehet a hatso henger. Uszoszint...szinkron....levego csavar....dugulas az alapjarati rendszerben ugymint a levego es az uzemanyag resznel.
Pénteken Csolnokra jön valaki?
http://www.imday.hu/index.php?...
Koszonom a segitsegeket!Sikerult megoldanom a problemat!
A tamaszkapcsolo volt a hibas.A tamasznal ki volt szakadva.Viszaforasztottam es semmi.Ekor vettem eszre hogzy a masik vege nem volt csatlakoztatva.Ugyhogy sikerult orvosolni a problemat!Megegyszer koszonom a segitsegeket!
Szep napot!
Gratula az" elbutulásért ",nekem is szügségem lenne már rá.