Lehet Magyarországon is venni , én bementem egy motorosboltba megrendelték és jött.Az árára nem emlékszem pontosan de 20.000 körül volt.Vegyél egy kuplung dekni tömítést is
Az kb 3500 FT.Én kicseréltem a fém lamellákat is Az kb 15 ezer volt de szerintem azt nem kellet volna az még birta .
Az Ebayról is lehet rendelni de az postával kb annyi mint itthon.
Tisztelt Mócsing http://www.virago.ro/linkgyujt...
ez ugyan nem kimondottan szerelői, inkább karbantartás, de azér már ebbe is sok rajz van meg műszaki leírás.
Ami nekem van színes képekkel, szerelői lépések leírásával az sajna német
Alighanem brumeszkosznak lesz igaza .
Erre utal hogy behúzott kuplunggal melegen nem lehet beindítani ,ha sebességben van . Megyek kipróbálom hidegen indul e az említett módon . Kipróbáltam ,hidegen beindult . Azért a kuplung érezhetően fogott egy kicsit .
Akkor a következő kérdés ,a parafás lamellákat mennyiért vesztegetik ? És miket érdemes ilyenkor még kicserélni ?
Könnyű megtalálni a felvan melegedve üzemi höfokra az egyestt és az ürest, mert ha úgy érzed olyankor mintha beszorúlna a váltó és nehéz üresbe tenni akkor a parafa kuplung lemella tuti csere mert feltükrösödtek és öesszetapadnak, ezért fog állandóan a motor és alapjáraton lefullad.
Semmihez sem nyúltunk ,kizárólag olaj és szűrőcsere . Lehetséges hogy azon a szelepen keresztül nem kap elég olajat a kenéshez ?
Autószerelő a szomszédom ,csak nem tette rosszul bele . Egy kis szerelést megér . A szabadonfutó okozhat ilyen jelenséget ?
Be lehet tenni fordítva az olajszűrőt, hidd el...
Egyébként van a blokkban egy bypass szelep arra az esetre ha a szűrő eldugulna. Olyankor azon keresztül megy az olaj, hogy a kenés maradjon. Más lehet a gond. Pl. vezérműszíj nem volt állítva? Meg lehet annyira húzni, hogy alapjáraton nehezen forogjon a motor. Pl.
Nem én tettem be a szűrőt ,hanem a szomszéd . Egy régebbi hozzászólásban olvastam valami hasonlót amire már nem emlékszem pontosan .Azért vetődött fel bennem ,hátha ilyesmi történt . Teljesen úgy viselkedett ,mintha a motor szorulna melegen . Az önindítóra nem is gyanakodtam . Az hogy pörög és nem tekeri a motort ,érthető .
De ez a szorulás ...
Egyébként azt már én sem értem, hogy amikor szürőt cserél valaki, hogy lehet fordítva betenni, amikor a helyét tisztára törlöd, és belenézel azonosítani tudod a bejövő meg az elmenő csatornákat. Attól kezdve szerintem egyértemű a helyes pozíciót megtalálni.
látom előbb-utóbb minden 535-ös ide jut, hogy az indítót ki kell szerelni. Ha a túloldalra döntöd, és hagyod az olajat a lentebb levő helyekre leszivárogni, és úgy kihülni, akkor teljesen szárazon kiveheted az indítót, azt már tudod tesztelni egy akkuhoz érintve.
nem kell lefektetni a mocit, hanem kb. 60-65 fokban nekidöntöd pokróccal letakart farakásnak, krumplis zsáknak, bárminek, ami megtartja. Én már az egész váltó oldali deklit is lebontottam így, hogy az olajt nem kellett leengedni.
Sziasztok !
Baj van a vassal /535 /
nagy melegben alapjáraton lefullad . Úgy tűnt hogy a motor szorul ,az önindító is nehezen tekeri olyankor . Hidegen viszont tökéletesen működik . A blokktól erősödő zaj hallatszik
és lefullad . Már arra gondoltam hogy az olajszűrő rosszul lett betéve ,és nincs kenés . Délután a szerelő megnyugtatott hogy csak egyféleképpen lehet összerakni . Szerinte a szabadonfutóval van a probléma .
Kérdésem : Ha leveszem az önindítót lesz e olajfolyás . Másrészt hol találok magyar nyelvű szerelési leírást hozzá ? Ja és némi pihentetés után ,nem túl virgoncan ,de teker az önindító .
Előre is köszönöm a infokat !
26-éves a motorom 93-óta kapja az actevo-t, nem tudom mit láthatok meg,de köszi. Néha változik a minősége ezt észre vettem mert van amikor eszi a motor az olajat és van amikor sokkal kevésbé. Pedig mindig a 10w-40et használom.
A motorblokkba kizárolag Valvoline ASE 20w 50 4T
A kardánba váltó olajat 80W90 GL4 Transmission OIL.
Nagyon fontos hogy ásványi legyen és olajos kuplunghoz ami azt jelenti,hogy surlódás csökkentő adalékot nem tartalmazhat.
Más téma. Te milyen olajat használsz? Kardánba is kérdezem! Tudom,bár nem értem miért, fekete bárány köreitekben az Actevo. Évek óta használom, meg vagyok elégedve vele, de most nem rólam van szó. Asztalos cimborám virgácsát fogom szervizelni meg a magamét is. Mit javasolsz 535-ösbe? A Katana továbbra is a Castrol-t kapja.
Szerencsés fickó vagy, én is egy maszekhoz viszem de mégis ilyen, igaz azt mondja online megy a vizsga le kell fotózni és ugye a foton látszik a szabálytalanság. Az igazat meg nem tudja senki. Miért mindig a kisemberrel tartatják be a szabályokat amit a nagy bunkók hoznak és ami rájuk nem vonatkozik.
Majd fognak. Velem a köcsög vizgabiztos még a bukócsövet és a lámpasiltet is leakarta vetetni, de sikerült lebeszélnem, biztosan rájött, hogy abból a pénzből kapja a fizetését amit én a pénztárba befizetek.Megmondtam, azt nem szedem le! Belement így is sokat leszereltem neki.
@Brumeszkosz: Ilyen kemény hely Debrecen? Az én vasam Kanadából való,helyzetjelző nincs csak az irányjelző duplaszálas elől, hátul piros index. Na jó van egy kicsi sárga is, de itt nem szívóznak.
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
http://www.ebay.de/itm
/Yamaha-...