Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok skacok!

400as virgácsomba merre leledzenek a relék?...
(Nem müxenek az indexek.) Előre is köszcsi!

---

Túrával kapcsban, nincs elfelejtve, csak a sok a dolgom...
Felőlem ti is kitalálhattok valamit én meg max csinálok ilyen googlbe képeket ahogy szoktam. Amúgy valszeg jönni 2-3 mocis haverom is. Lesz létszám tuti megint! :) Csumi!
Nyugodtan betehetsz egy biztositekot a fesszbalyzo pozitiv korebe. Inkabb 30A legyen.
Sziasztok!
Tud valaki infót, hogy hol tudok használt, vagy új előretolt lábtartót venni, vagy csináltatni a 750-hez. B.
Még egy "rendőrmotor"
Sziasztok!

Másik kérdés, tud valaki megbízható kárpitost? (átszeretném huzatni a nyerget)

Köszi.
Köszi, meg lesz a hétvégi program.
biti=bizti
Üdv. Azt szeretném megtudni hogy a motorodra felrakott csomagtartó, tankvédö keret milyen anyagból készült és hogy ezeket te gyártod e?
Egy:
Nem lenne-e jó az akksi elé a a töltő vezetékbe, a feszszabályzó védelmében egy 25 amperes bitit tenni?
Kettő:
Nézegettem az Ebay-eken alkatrészrket. Ott is a származási hely Kina meg Tajvan.
Motoros rendör amerikában.
A kép alatti "cuban" mi lehet?
Szia! még nincs kész a szezon végén még fogok rá hegesztetni kis füleket alulra és felülre hogy a csomagot ha úgy adódik letudjam szíjazni.
Nem semmi.
Nagyon tetszetős, és valószínűleg hasznos is.
Nékem tetszik: Mondaná a kis ferdeszemű.
Nu újra vagyok.
Másodikától idáig tartott a lakás felújítás. Most sikerült vissza tennem a gépet a helyére.
Mostantól újra olvasgatom a fórumot. S Hamarosan újra rend lesz a lakásba.
Ha a párom, valamikor a jövőben megint kitalálja a lakás felújítást, hát én akkor inkább elköltözöm. Lelépek.
Szia Köszi a tanácsot.
De már megvettem és bele is tettem az NGK BP7ES gyertyákat. S érdekes módon jártam.
Kicseréltem a gyertyákat és meg is szűnt a hiba.
Majd kb 100 Km után újra ki ki hagyott az 1-es henger.
Ép Robinnal motoroztam.
Elkezdtünk Trafó, vagy gyertya pipa hibára gyanakodni. Nézzük a szikrát. Semmi.
Leszedtük a duda mögötti burkolatot. S Egyből rányúltam az egyes henger trafójának az egyik vezetékére. Hát az volt a ludas. A Csatlakozó csuszka nyakban el volt törve. Csak a szigetelés tartotta. S Így hol érintkezett, hol nem. Kicseréltük a csuszkát és azóta jó.
Le is kopogom.
Nem is kellet volna gyertyákat cserélnem. De így legalább van két jó tartalék gyertyám.
Ja, és sorban kell kötni az izzót nem párhuzamosan.
A zárlat helyénél záródik az áramkör de mivel benne van az izzó is a körben nem a bizti hal meg , hanem a zárlati áram az izzón folyik.
Szia!
Megpróbálok a hátsó hengerből jövő ciripelő, csattogó hangnak a végére járni , és ha nagy lesz a kotya a szelephimbának akkor a tengelyjel együtt kell cserélnem.
Küldök egy linket nézd meg légyszi ,hogy ez jó e bele mert neked már volt ilyen a kezedben , videó van róla.
Okos ötlet, erre még soha nem gondoltam!
megprobálom ma,de tolásra se indult pedig már meleg volt a motor és ilyenkor pöccre kell indulnia tolásra 2.ban.
Tegyél be a mindig kiégő biztosíték saruira egy pl 45W 12 Voltos izzót, és gyújtáson hagyva cibáld végig a kábelkorbácsot. Ahol mozgatás közben felvillan akkor ott lesz a hiba...
Üdv
Valahol ki lehet kopva az index vezetékezés szigetelése és időnként testzárlatot okoz.
Végig kell bogarászni és meglesz, főleg olyan helyek kritikusak ahol hajlik vagy ahol dörzsölődhet.
Sziasztok!
Tudna valaki valami tanácsot adni? Nem működik index, üres visszajelző lámpa. cseréltem biztosítékot, minden OK. Megyek kb. 30 km-et minden megint el. Bizti csere, minden rendben. Ezen a héten jelenleg az ötödik biztosítéknál tartok és kicsit unom. Valami ötlet?
Szia! Köszi a választ. Igen ezen én is gondolkodtam hogy ez talán nem fogja megoldani a kormozás problémámat. A másik dolog ami tuti össze függ vele hogy néhány napja 110-120 fölé nem igazán tudok gyorsítani, itt el kezd rángatni és érezhetően ki hagy az egyik henger. Ma kiszedtem a hátsó hengerből is a gyertyát (tegnap csak az elsőből szedtem ki) és ebben a gyertya szép világos barna. Tehát az első hengernél lesz a gond. A levegőszűrőre is gyanakodtam, gondoltam talán nem kap elég levegőt. A légszűrőm nem gyári. Van benne egy + szivacs betét amit nemrég olajoztam be és azt gondoltam nem kap elég levegőt. De mivel a hátsó henger gyertyája nem kormos akkor valószínű nem ez a probléma. A motor könnyen, pöcre indul, 110 alatt teljesen normálisan viselkedik. Holnap teszek bele új gyertyákat bp7es -t, kíváncsi vagyok azokkal hogyan fog viselkedni. Nagyon állat ez az üvegtestű gyertya, alkalomadtán beszerzek egyet.
Értem, köszi! Azt hittem ennél is van valami szabvány, miszerint tökig betekered azt két fordulatot vissza stb... Amúgy decemberben lesz 29 :)
Ok Vettem.