Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Haladj a folyamatban és egyszer csak legy ilyen kérdés.
Ezt értem de ki tudom választani,hogy melyik céggel akarok szállítani? Ha lehet választani akkor melyik lépésben?
Az önindító áramkörében szerintem nincs biztosíték. Lehet felakadt a szénkefe vagy elkopott és pont most állt le, Tegyél egy aksit közvetlenül a testre és az önindítóra így a BIZTI KI VAN IKTATVA. hátha így be röffen.
jónapot.édesapámnak van egy 1996os xv750 virago-ja és az a probléma h nem teker az öninditó.elötte szépen járt a motor.apa megtörölgette és elindult de 3 méter után leállt és azota nem teker.áram van,duda,világitás visszajelző lámpák müködnek.vezetékeket átnéztem és minden oké.Biztosítékot viszont nem találok sehol.Hol van benne a biztosíték és mi lehet a baja? válaszokat elöre is köszönöm.
Igen.

Itt vannak a feltételek, 60$ -ig és 1.81 kg-ig használhatod a USPS -t. Tehát ha mondjuk egy főtengelyt rendelsz ezzel nem fog menni :)

USPS International - First Class Mail
Applies only to orders $60.00 or less and weight of 4lbs/1.81 kg or less:

$00.01 - $15.00 dollars total $8.95 shipping
$15.01 - $30.00 dollars total $11.95 shipping
$30.01 - $45.00 dollars total $15.95 shipping
$45.01 - $60.00 dollars total $18.95 shipping
Hali!
Időközben sikerűlt regisztrálnom, minden ok csak azt magyarázd el ,hogyan választom ki a szállítást mert az hallottam, hogy a Fedexet hanyagoljuk mert az drága. Az USPS kell választani?
Hello!
Jó esetben túl dús a keverék. Rossz esetben motorolaj ég rá kopott motor miatt.
Viszont azzal a keverékállító csavarral csak az alapjárati keverék minöségét állítod. Ès igazából max az alsó harmad fordszám tartományba van hatása. Dús keveréket a suberhez képest a tü elrakásával (lejebb süllyesztésével ) lehet szegényíteni. De érdemes megnézni a fúvókat is, mert sok esetben vagy nem a gyári méret van benne, vagy a gyárit felbarmolták nagyobbra. Utóbbit elég nehéz visszaellenörizni.
Továbbá jelentös hatása van az úszószintnek a karbiban, ezt is érdemes bekalibrálni gyári értékre.
COLORTUNE
A linken látható üvegtestü gyertya viszonylag elérhetö áron van , és mivel direktben látod az égésteret azonnal visszajelzést ad a keverék szine az keverék minöségéröl. Nem kell hozzá diploma. Ha olyan szine mint a gáztüzhelyé, szép mély kék, akkor tökéletes a keverék, ha sárgás, akkor benziben dús, ha túl vilagos, akkor értelem szerüen szegény. Ès éles szemüeke látják azt is ha kopott a motor, mert a hengerfalon maradt olaj sárga gyürüalakban ég el ...
Innen lehet ilyet rendelni.
1angol fontért kipostázzák MO-ra. èrdemes körbenézni, mert karbiszinkronteszterük is tökéletes, vagy a 90°-os szöghajtású csavarhuzójuk.
Ha valaki valóban nem csak fülre akarja karburálni a gépet, ezzel érdemes nekiesni.
Èn rengeteget használtam, csak a mostani 4 hengeres gépeknél igen mélyen vannak gyertyák, és mindig szénné égetem a kezem, mikor egyik hengerröl állok át másik tesztjére.
Asszem anélkül is lehet.
De mit ír ki miért nem tudsz regisztrálni ?
Szállítás kiválasztásánal óvatos legyél.
Ment a kérdésem csak véletlen nem neked lett címezve, de nézd meg a forumon légyszi.
Regisztrálni kell fizetés előtt vagy lehet anélkül is fizetni?
Nem tudok regisztrálni valami oknál fogva.
Én ugy 15x biztos rendeltem onnan, teljesen megbízható.
Szépen megrendeled, fizetsz hitelkártyával vagy asszem van Paypal is, odafigylesz a szállítási díjakra és hogy lehetőleg vámoláis érték alatt maradjon (cirka 150USD), és ugy 10 nap alatt itt van.
Önindító szabadonfutó görgők, és szabadonfutó felület felújítás:
06308557633
Befelé tekerve szegényítesz. Nincs egzakt érték, főleg 20-30 éves motoron.
Üdv! A Hitachi hsc40-es karbi keverékbeállítása hogyan történik? A keverékcsavart mennyire kell betekerni? Ma kíváncsiságból kiszedtem a gyertyákat és kormosak. Ez azért lehet mert sok anyagot kap?
Sziasztok! Valaki rendelt már a bots .net-ről. Hogyan lehet ott interneten keresztűl fizetni?
virago-ro
Szia! Hol lehet az egész videot megnézni?
Tudnál küldeni egy linket .
Pontosan ugy ahogy leirtam
Üdv. Na újból itt vagyok. Most hoztam el a járművet a szerelőtől. Mivel én csak járok a motorral és nemigen csinálok rajta komojabb dolgokat ezért elvittem szerelőhöz. Azt mondta ki kellett cserélni egy csatlakozót amibe 3-db fehér színű drót van bekötve. A két vezeték végén lévő saru majdhogynem elvolt korodálva a harmadik hejjel közzel még jóvolt de azis cserélve lett. A problémás dolgon kívűl a létező összes dugaszolós dolgot szétszedte befujkálta WD-40-nel most minden tökéletes. Most az eredmény kb-2000 fordulaton 30mp-belül eléri a 14,3 v-ot de kis időmúlva vissza esik 13,8-ra. Azt mondja a szerelő hogy ez így tökéletes. Persze megjegyezte hogy ezt én is megtudtam volna csinálni.
Ezesetben ha Hogen neki akar állni, nosza... várjuk a mérési eredményeket.
A kovetkezo a helyzet:
MINDEN motoron a fesszabalyzo 14.3V-nal szabalyoz le legyen az allando magnes vagy gerjesztett. Namost azert jobban meg kellene nezni azt a toltest. Nem csak egy meresbol all az egesz. Ha csak 13.5 voltnal lebeg es nem megy feljebb csak csokken annak oka van. Az allando magnesu generatoroknal altalaban 3 fazist alkalmaznak csillag kotesben azaz a tekercsek nincsennek a negativval kapcsolatban. Ha egy fazis hianyzik a rendszerbol akkor a toltes nem tokeletes de nem is halott azaz valamennyire megy. A fesszabalyzo tartalmaz 6 egyeniranyito diodat amikbol ha egy pozitiv dioda halott akkor meg megy a toltes de nem jol. A szabalyzo resz sok motornal allandoan aram alatt van masoknal a gyujtas vezerli. A szabalyzo addig nem is lep mukodesbe amig a feszultseg 14.V alatt van, addig csak az egyeniranyitokon keresztul zudul az aram a redszerbe es az akksira. Feltetelezzuk azt hogy az akksi jo allapotban van ekkor az inditast kovetoen 2000 fordulatnal kb 30 masodpercen belul el kell erje a 14.3 V-ot es ott leszabalyoz es marad is ott. Vannak szabalyzok amik 2000 fordulatnal toltenek a legjobban aztan visszaesik 13.6-13.8V koruli ertekre de 2000 fordulatnal szinte mindig 14.3 V-ot mutat.
Elso lepesben generator teszt: lehuzott csatlakozonal minden fazis kozott (azaz 3 lehetoseg) a feszultseg (AC) 4000 fordulat kornyeken 60V korul kell lennie! 5-6 ezernel akar a 100V-ot is eleri! Szimmetrikusan! Allo helyzetben az ellenallas a tekercsek es test kozott vegtelen!
Masodik korben a csatlakozokat kell megvizsgalni. A 3 fazis konnektorok eloszerettel egnek el pont a nagy aram miatt.
Harmadik korben a tolto aramot kell megmerni. Az akksi pozitiv korebe (nem az indito kabel!) iktatva egy egyenarrammerovel. Ha az aram tul nagy pl 10-15 A es akksi feszultseg nem emelkedik akkor akksi kuka meg akkor is ha jol indit. Idovel a szabalyzot oli meg es a generatort.
Szal en azt mondom hogy a toltes nem jo valami hiba van ott meg akkor is ha nem mutatja.
Amíg 12.8 felett vagy, addig minden rendben. Amellett ha az akku "tele van", akkor a túltöltés ellen leszabályozza magát. Ergo az se mindegy, mennyi delej van az akksiban.

Ami nem rossz, azt ne piszkáld feleslegesen.
Üdv.A moci töltésével kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. Ma ráérős időmben megnéztem hogy tölt alapjáraton és nagyobb fordulaton.Alapjárati eredmény 12,85 és13V. Egy érdekes dolgot figyeltem meg,amint elkezdem húzni a gázt kb félpercig ful gázon volt 13,55V-ig felmegy a mérési eredmény, onnan pedig ugyan lassan de elindul visszafelé. Hozzá kell tennem tökéletesen üzemel a moci.Arra vagyok kíváncsi hogy miért nem megy feljebb az érték,vagy netán ennek így kell üzemelni?
Bocs adátum lemaradt 2012 08 12
Már régen jártam itt de szeretném veletek közölni hogy a nyirségben azaz nagykálló mellet harngodon motoros tali lesz mindenkit szeretettel várnak