Üdv
Kihajtott oldaltámasznál.
Benne van de nem igen szokott galibát okozni. Azért van hogy kihajtottt oldaltámasznál sebességbe rakva még ne álljon le a moci, csak ha engedné ki a kuplungot.
Gyakorlatilag ha nem jó nem veszik észre mert sebességberakáskor azonnal leáll.
A kuplung kapcsoló is benne van az áramkörben azt is rövidre kell zárni a hiba kereséskor.Ha behúzva tartod a kuplung kart akkor felhajtott oldaltámaszt mellett be lehet rakni sebeségbe járó motornál.
Ez az oldalsztender kapcsolo hibaja. NEM a kupplung kapcsolo es NEM az ures kapcsolo. Zard rovidre a ket lejovo vezeteket a sztender kapcsolonal vagy ha latod a csatlakozot akkor ott. (azthiszem ules alatt). De mihamarabb hatarold be hogy kapcsolo vagy vezetek vagy csatlakozo mert balesetveszelyes ha kihajtott sztenderrel elindulsz.
Meg arra is gondoltam ha sokaig allt a motor akkor a lamellak osszegyogyultak. De gondolom nem ez a palya.
Üdv
Még a "0" jelző kapcsolója is benne van a leállitó rendszerben a kuplung és az oldaltámaszon kivül.
Ha kiégett a nulla jelző égő az is okozhatja.
Biztos jó az oldaltámasz kapcsolója?
Sziasztok!
Egy kis segitseg kellene.Olyan problemam lenne,hogy mikor sebesegbe tenem a mocim hirtelen leal.a sztender kapcsolon kivul hol lehet meg a problema.A kuplunkkarnal van valami erzekelo es az siman ki jon.nincs semi tartopocok vagy hasonlo.Nemregen vettem a vasat es most kezdek vele megismerkedni.Angliaban elek es itt nemigazan vannak hozaertok!ezert is kernem a segitsegeteket.Ja! Virago 535-os rol van szo!
Elore is koszonom a segitseget!
A háttámla vadi új. Az ebléma és a csomagtartó nélkül vettem 10000-ezer forintért. Szerintem nemvolt sok amenyit fizettél a cuccokért.Ha azt vesszük hogy ami nekem kellene csomagtartó 25500ft. A képen látható csomagtartó anyaga valószínűleg megvan tekerve,ami nekem kell az nem lessz megtekerve.
Üdv. Azt hittem te alkotod azokat a szép dolgokat. Vettem egy FEHLING- háttámlát és csomagtartót szerettem volna csináltatni veled .12x12mm-es co-anyagból. Íme a kép hogy mit vettem, és az is hogy mit szerettem volna csináltatni. De sajna így már nem aktuális. Azért akarok csináltatni hogy hátha olcsóbban megúszom.
Tisztelt jogo
Nem vagyok biztos benne, hogy még aktuális neked, de néhány napja akadtam rá nem is túl drágán. esővédő sapkával, esztétikus, zárt dupla aljzat, direkt motorra való (12v) már fel is szereltem.
Tisztelt fórumtársak: katana, zsoccca,
az a bizonyos végzetes lépés, amitől a lori007 ennyire belegabalyodott a motor bontásba, bármelyikűnkkel megeshetett volna -(velem is...) kb. másfél éve a szabadonfutóval bajlódott,ami a tapasztalatom szerint talán az egyetlen gyenge pontja ennek az amúgy jólsikerült gyártmánynak. Engem már készer is "megviccelt"
első alkalommal ugyanúgy feszegettem háromlábú csapágylehúzóval, mert éppen az volt kéznél, csak nekem nem tört le a blokknak a deklivel illeszkedő pereme, mint nála, aminek az a szétszedés meg hosszadalmas összeállítás lett a következménye, Attól fogva már nyilvánvaló, hogy speciális lehúzóval oldható ez meg az alkatrészek sérülése nélkül, én csak gratulálni tudok ahhoz, hogy működőképes gépet sikerült összeraknia. Magam is igyekszem a szerény innen-onnan ellesett udásommal saját kezűleg megoldani, de lássuk be, bizonyos nehézségi fokon túl már csak egy képzett szerelő tudja garanciával, biztonsággal megjavítani.
Szóval örüljön neki, aki még nem járt úgy, hogy egy kissebb bajból laikus jóindulattal nem csinált nagyobb problémát
Szia!
Rozsdamentes acél csőből úgy nevezet co anyagból készült az élelmiszer iparban használnak ilyen anyagot a mágnes nem fogja pedig acél cső. Nem én gyártom van egy cég Debrecenben velük csináltattam nem kevés pénzért.
Nagy előnye hogy fel van polirozva és ha bemattul akkor egy rongykorongal és furógéppel ujra polírozod, nem pattogzik le a nikkel.
Nem nem teljesen normális hogy valakinek ennyi problémája legyen egy virágóval.
Nagyon megbízható strapabíró motor.
Roli mikroszkóppal keresi a hibákat, és ha nincs akkor csinál ő maga.
Szerintem, szenvedélye a fabrikálás.
Bár én csak hálás lehetek neki. Rajta kersztül teljesen megismertem a motoromot belülről is. Anélkül, hogy bármit megbontottam volna.
Enyém is olyan, ki tud csúszni hátra azaz olyan mintha ki volna engedve a kuplung.
Kihajtott sztender, behúzott kupplung, egyesbe kapcsol: a motor azonnal leáll, mielőtt kiengedhetnéd a kart.
Kihajtott oldaltámasznál.
Benne van de nem igen szokott galibát okozni. Azért van hogy kihajtottt oldaltámasznál sebességbe rakva még ne álljon le a moci, csak ha engedné ki a kuplungot.
Gyakorlatilag ha nem jó nem veszik észre mert sebességberakáskor azonnal leáll.
Meg arra is gondoltam ha sokaig allt a motor akkor a lamellak osszegyogyultak. De gondolom nem ez a palya.
Még a "0" jelző kapcsolója is benne van a leállitó rendszerben a kuplung és az oldaltámaszon kivül.
Ha kiégett a nulla jelző égő az is okozhatja.
Biztos jó az oldaltámasz kapcsolója?
Egy kis segitseg kellene.Olyan problemam lenne,hogy mikor sebesegbe tenem a mocim hirtelen leal.a sztender kapcsolon kivul hol lehet meg a problema.A kuplunkkarnal van valami erzekelo es az siman ki jon.nincs semi tartopocok vagy hasonlo.Nemregen vettem a vasat es most kezdek vele megismerkedni.Angliaban elek es itt nemigazan vannak hozaertok!ezert is kernem a segitsegeteket.Ja! Virago 535-os rol van szo!
Elore is koszonom a segitseget!
Nem t tudom behozni a képet de mennyit adtál a háttámláért ha nem titok.
ez 1350-huf. de eszméletlen választék van mindenből
sok sikert.
Érdekel, mert az enyém erősen barkács megoldás. Hunnan gyütt, hadd menjek érte iziben....?
Nem vagyok biztos benne, hogy még aktuális neked, de néhány napja akadtam rá nem is túl drágán. esővédő sapkával, esztétikus, zárt dupla aljzat, direkt motorra való (12v) már fel is szereltem.
az a bizonyos végzetes lépés, amitől a lori007 ennyire belegabalyodott a motor bontásba, bármelyikűnkkel megeshetett volna -(velem is...) kb. másfél éve a szabadonfutóval bajlódott,ami a tapasztalatom szerint talán az egyetlen gyenge pontja ennek az amúgy jólsikerült gyártmánynak. Engem már készer is "megviccelt"
első alkalommal ugyanúgy feszegettem háromlábú csapágylehúzóval, mert éppen az volt kéznél, csak nekem nem tört le a blokknak a deklivel illeszkedő pereme, mint nála, aminek az a szétszedés meg hosszadalmas összeállítás lett a következménye, Attól fogva már nyilvánvaló, hogy speciális lehúzóval oldható ez meg az alkatrészek sérülése nélkül, én csak gratulálni tudok ahhoz, hogy működőképes gépet sikerült összeraknia. Magam is igyekszem a szerény innen-onnan ellesett udásommal saját kezűleg megoldani, de lássuk be, bizonyos nehézségi fokon túl már csak egy képzett szerelő tudja garanciával, biztonsággal megjavítani.
Szóval örüljön neki, aki még nem járt úgy, hogy egy kissebb bajból laikus jóindulattal nem csinált nagyobb problémát
Rozsdamentes acél csőből úgy nevezet co anyagból készült az élelmiszer iparban használnak ilyen anyagot a mágnes nem fogja pedig acél cső. Nem én gyártom van egy cég Debrecenben velük csináltattam nem kevés pénzért.
Nagy előnye hogy fel van polirozva és ha bemattul akkor egy rongykorongal és furógéppel ujra polírozod, nem pattogzik le a nikkel.
Nagyon megbízható strapabíró motor.
Roli mikroszkóppal keresi a hibákat, és ha nincs akkor csinál ő maga.
Szerintem, szenvedélye a fabrikálás.
Bár én csak hálás lehetek neki. Rajta kersztül teljesen megismertem a motoromot belülről is. Anélkül, hogy bármit megbontottam volna.