Ha LED-es akkor ne rakd rá mert , hogy ne változzon a villogási ütem az index relét is cserélni kell ledeshez valóra.
Megváltozik az áramkör,vagyis az izzókör ellenállása ugye és ez szabályozza a villogási sebeséget.
Sziasztok chopperesek!Néztem a virgácsra ilyen kis mini karbonos indexeket.Szerintetek rá merjem rakni?már jó ideje szemezek vele,csak a choppert karbonnal díszíteni...az eredetiek meg már nagyon gázosak.
Srácok van egy pici problémám.
A Minap kicsit meg téptem a járgányom szarvát. Nem szoktam ilyet művelni, de most valahogy el kapott a gépszíj.
Hirtelen csutka gázt húzta. Élveztem a gyorsulást. Aztán jött egy körforgalom, motorfék, fék és újra gáz. No ekkor leállt az egyik henger. Köhögött. Aztán visszakapcsoltam egyet, nyikkant egyet a hátsó gumi, beindult mindkét henger. Majd ment tovább rendesen ahogy szokott. Pár KM múlva megérkeztem az uticélomhoz. S akkor kezdtem vizsgálódni, hogy mi is lehetett a hiba.
Még észrevettem, hogy alapjáraton, mintha az egyik henger időnkén, mellé pöfenne. S nagy ritkán le is áll. (Nagyon alacsony az alapjáratom) De eddig nem csinált ilyet.
Hirtelen a gyertyákra gondoltam.
Kicsit nagynak találtam a hézagot. A Szikrát az üllő és az elektróda között adta le. De össze vissza járt a szikra. Picit szemre összébb ütöttem. S utána egy helyre koncentrálódot a szikra.
Azóta nem nagyon tapasztaltam a gyujtás kihagyást. De nem vagyok benne, hogy a gyertyák voltak a hibásak.
Kinek mi a véleménye a problémáról?
Kíváncsian várom a tippeket, és a megoldásokat.
Már gondolkoztam új gyertyákról is.
Jelenleg NGK B6ES van benne. De a boltban jelenleg nincs ilyen.
A Boltos NGK B7ES-t ajánlott. De ezt nem mertem megvenni. Ragaszkodnék a beválthoz. Ő ajánlotta a B7ES-t. De én nem tudom, hogy menyire másabb az.
Egybe öntött,csak a kivezetések vannak kihozva.Tekercseken lévő feszkót megkell mérni ugy ahogyan elmondtad, meg mérni az akkusarkait és kiderül melyik a hibás.
Ja ugy nez ki. Mivel egybeontott dolog sajna kuka. De mondom a generatort jol ki kell merni es ha jo akkor lehet az ives felujitast alkalmazni a szabalyzon.
Öt vezeték a három tekersc és a greatz plussza minusza, A dióda hidat ( greatz) hogyan lehet kimérni? Ott a diodák szembe vannak kötve és nem lehet kimérni. A pluszz és a minusz között 13,8v vagy kaki az egész.
Köszi, próbálok megnézni valahol egy egyrészest. Kb 5 cm kéne emelnem hogy kicsit jobb legyen az üléspozició. Lejeb engedtem a lábtartót de nem volt jó ötlet mert ha kicsit jobban bedöntöttem a motort már le is ért a lábam az aszfaltra.
Tulajdonkeppen ha a generatorod jo es az akksi is jo de a toltesed nem akkor a fesszabalyzo hibas. Hany vezetek megy a fesszabalyzora? Szinek? Mert akkor mondom mit merjel. Generator tesztet megcsinaltad?
Arra nincs, azt csere és akku sarkain feszültség mérés és ha meg van a 13,8V körüli érték akkor az volt a baj.
Amit az elöző kollega javasolt azt megcsináltad? Járó motornál a tekercs kivezetésein feszültség mérés.
Egymáshoz képest 1 ohm mindháromnál. Viszont az akksi feszültsége csak 12,5V és ha már a világítást felkapcsolom akkor járó motornál folyamatosan csökken.
Vajon a rögzítési pontok azonosak-e ? Az enyém két részes de a vázon látok olyan füleket, amik mintha lehetővé tennék az egyrészes nyereg felszerelését. Azért érdeklődöm mert próbálom a méretemre igazítani a motort, és az ülés magasságot kéne emelnem, és az egyrészes nyeregnél nem lenne annyira feltünö ha vastagabb szivacs kerülne rá.
Egymáshoz képest vagy a testhez képest mérsz?
Ha testhez képest akkor az zárlat de nem hinném,hogy mind a három tekercs beszart.
Az az 1 ohm ha mind a három azonos értékü akkor az jó.
Az akkusarkain mértél tőltö feszt? 13,8V -nak kénne lenni.
Köszönöm az eddigi segítséget. A generátor 3 tekercse között mindenhol 1 Ohm-ot mértem. Ez jó érték XV750-nél vagy a generátorral lesz probléma? Előre is köszi!
Akkor megyek és veszek gyertyákat.
Ezek szerint nem gyári gyertyák voltak benne?