Tisztletem, ne haragudj , hogy most irok, reggeltol estig dolgozom, a meret igen stimel, nekem a szabadonfutonak a gorgo kosarjat kell kicserelnem, el volt repedve, gepmuhelybe megprobalrak csinalni de ugy latszik nem jott ossze, a gepel szivok, nehany dolog az en hibambol de szabadonfuto problema megtortenhet barkivel, a lancokat meg ideje volt lecserelni, koszonom a segitseget tiszteletem
Lori007 nem tipikusan azt ideális esetet képviseli.
Darabokba szedte a motorját mindenféle tapasztalat nélkül, az összerakás 1-2 helyen - Hmm - hagyott némi kívánni valót maga után (ha visszaolvasol jó sokat, mindent megtudsz).
És azóta csőstől jönnek a problémák neki, egyik a másik után.
De ez nem a motor hibája.
6302 dupla zart csapagy. Mindket oldalon azonos. 97-98-as Virago 1100. Ugy nez ki minden viragoba ez kell de ha mas az evjarat akkor szolj. Sima csapagybolt kiszolgal.
Kotyog az első kerekem, csapágyat kéne cseréljek.
Tudja valaki hol lehet kapni, én nem találtam sehol?
Van értelme motorosbolotból venni, vagy vegyem ki és menjek el vele egy csapágyboltba?
Köszi a gratulációt.
Augusztus 20 elötti hétvégén szokott lenni Nagykálóban egy fasza találkozó.
Belépő nincs igaz csak amatőr együtesek lépnek fel de van disznótoros reggeli ( hurka kolbász hagymás vér) ebéd babgulyás, vacsora a helyszínen sütött tepertő.
Aszt hiszem 20 ellötti vasárnap szokott lenni nem szombaton.
És ezt a város Önkormányzata állja.
Rengeteg motoros szokott ott lenni.
Biztos egyedi problémák,mert senkitől nem hallottam még,hogy ennyi mindent kellene csinálni egy viragóval. Cimborám 535-öse hollandból behozott igencsak kevéssé karbantartott gép,de meg se nyikkan. A múlt héten a Campus tegnap a Fezen csapatjuk az olajat a mocikban de erre valók. Remélem összefutunk majd egy találkozón. A géped igen egyedi. grat.
Szia!
Nem tudom mi van ezzel a Loory-val. Lehet vett egy széthajtott gépet és amiatt szív, meg a szerencse is elpártolt tőle.
A gépemre nem én csináltam a kiegészítőket én csak kitaláltam, hogy mit szeretnék és megspóroltam az árát. A gyártást egy erre szakosodott cég végezte Debrecenben.
Rozsdamentes acélból vannak a cuccok felpolírozva. Jobb mint a cróm mert nem pattogzik le és ha mattul újra lehet polírozni egy fúrógépbe fogott rongy koronggal és egy kis pasztával.
@Brumeszkosz. Gyilkosan néz ki a verdád. Ha esetleg elhatalmasodna rajtam a Szelíd motorosok érzés,csak virgács jöhet szóba. Normális,hogy Lórinak ennyi problémája van? Kívülállóként olvasgatom a fórumotokat.
Tenyleg nem akarok vitatkozni. Lattam mind a 2 kepet es tudom hogy Loory mutatta a fogaskerekest. En csak annyit szerettem volna mondani hogy rosz amit mondassz. Segiteni szerettem volna. Loory figyel remelem es eldonti melyik iranyba megy. Majd irja meg hogy jott ossze a javitas. Peace.
Én a Loory07 fotojáról irtam azt ,hogy a kopás nem megállapítható, nem arról amit én raktam fel. A Loory-én csak egy kéz látszik meg a fogaskerék, nehogy mán annyiból megmondja valaki hogy mennyire kopott. Azt meg senkik ne mondja hogy az a három kis pöcs rugó megforgatja a főtengelyét egy 535-ös blokknak.
Azt a képet nézd meg amit én raktam fel és gondolkodj el a működésén küönös figyelemmel a görgő fészekre fokuszálva.
Figyelj. En a masik kepre irtam hogy kuka a felulet. A fogaskerekes kepre. Azt hogy mit csinalsz a ruggokkal az a te dolgod. Meg sem tudnam szamolni hany ilyet csinaltam. Egyebkent is ilyen esetekben legtobbszor az ives felujitast alkalmazom de az gondolom nem felel meg. Szal ha mukodo szabadonfutot akarsz akkor hallgass ram. Gondolkozz egy kicsit, a centrifugalis ero pont az Ellen dolgozok hogy a ket alkatresz osszekapaszkodjon.
Halli!
Ebből a fotóból nem lehet megállapítani,hogy kuka a felület miatt a fogaskerék. Mint irtam is ha meg is van kopva ami biztos ennyi év után, eggyáltalán nem probléma mert forgáskor a görgők akkor is megakadnak a tengelyen az ékpálya szerű kimarás miatt.
Az a felulet amit ott mutatsz az kuka. De mentheto. A kovetkezot kell csinalni ha a gorgok meg jok: Elviszed egy szakihoz aki eloszor esztergal egy tengelyt amire ez az alkatresz felcsuszik. (azert kell esztergalni mert akkor fog a koszorulendo felulet jol szaladni) Aztan finoman ujra koszoruli a feluletet. Vigyazz! Csak mikronokat kell leszedni es szep egyenletes fenyes feluletnek kell lennie. Ezutan a gorgok mogotti ruggokat nyujtsd meg egy kicsit hogy erosebbek legyenek. Ezutan az inditas ujra jo lesz, nem fog megszaladni.
Mikrométerrel 4,2 mm.
A kopása nem számít mert ha jobban megnézed akkor látod,hogy a fészek amiben a görgök helyezkednek el olyan kimarásuak ahol ugy feszül be a görgö,hogy egy ék pályán fut. Így a kopást kiegyenlíti, ezért árulnak csak görgőkészletet hozzá.
Darabokba szedte a motorját mindenféle tapasztalat nélkül, az összerakás 1-2 helyen - Hmm - hagyott némi kívánni valót maga után (ha visszaolvasol jó sokat, mindent megtudsz).
És azóta csőstől jönnek a problémák neki, egyik a másik után.
De ez nem a motor hibája.
Ez a f.kerék egység üzem közben a forgó főtengelyen áll?
tormy
Igencsak rozsdás volt már az egyik csapágy.
tormy
Köszi a segítséget.
tormy
Kotyog az első kerekem, csapágyat kéne cseréljek.
Tudja valaki hol lehet kapni, én nem találtam sehol?
Van értelme motorosbolotból venni, vagy vegyem ki és menjek el vele egy csapágyboltba?
tormy
Augusztus 20 elötti hétvégén szokott lenni Nagykálóban egy fasza találkozó.
Belépő nincs igaz csak amatőr együtesek lépnek fel de van disznótoros reggeli ( hurka kolbász hagymás vér) ebéd babgulyás, vacsora a helyszínen sütött tepertő.
Aszt hiszem 20 ellötti vasárnap szokott lenni nem szombaton.
És ezt a város Önkormányzata állja.
Rengeteg motoros szokott ott lenni.
Nem tudom mi van ezzel a Loory-val. Lehet vett egy széthajtott gépet és amiatt szív, meg a szerencse is elpártolt tőle.
A gépemre nem én csináltam a kiegészítőket én csak kitaláltam, hogy mit szeretnék és megspóroltam az árát. A gyártást egy erre szakosodott cég végezte Debrecenben.
Rozsdamentes acélból vannak a cuccok felpolírozva. Jobb mint a cróm mert nem pattogzik le és ha mattul újra lehet polírozni egy fúrógépbe fogott rongy koronggal és egy kis pasztával.
Azt a képet nézd meg amit én raktam fel és gondolkodj el a működésén küönös figyelemmel a görgő fészekre fokuszálva.
Ebből a fotóból nem lehet megállapítani,hogy kuka a felület miatt a fogaskerék. Mint irtam is ha meg is van kopva ami biztos ennyi év után, eggyáltalán nem probléma mert forgáskor a görgők akkor is megakadnak a tengelyen az ékpálya szerű kimarás miatt.
A kopása nem számít mert ha jobban megnézed akkor látod,hogy a fészek amiben a görgök helyezkednek el olyan kimarásuak ahol ugy feszül be a görgö,hogy egy ék pályán fut. Így a kopást kiegyenlíti, ezért árulnak csak görgőkészletet hozzá.
Tank rács , csak nem T-34-es