Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok Motorosok !
Tudja-e valaki, hogy az 535-ös kétféle ülése évjárat szerint változott, vagy valamilyen tipus specifikáció ? (egyben lévő, külön vezető külön utas)
Sokan azt hiszik hogy az alapjarati fuvoka kifurasaval erosebb lesz a motor. Sok ilyennel talalkozom.
Köszönöm az infót.
Nagyon tanulságos. Tuti, hogy egyszer még hasznát veszem.
T zsocca ! a lorinak köszönhetően elkezdtem gyanakodni a gumidugó tömítetlenségére.kivettem azt az alu egységet, ami a fúvókákat foglalja magába. de a dugó tökéletesen zárt, úgyhog nem az volt a hiba. gondoltam, hamár itt van a kezemben, kiveszem a fúvókákat és kifúvatom őket. na ekkor figyeltem föl egy érdekes gologra. a kisebbik fúvóka végén a furat nem középre esik. ez gyanus lett nekem, ezért nagyító alá vettem és láttam, hogy át van fúrva kb 1 mm-es furóval..."úgy gondoltam" talán ezért durrog és alapjáraton füstöl feketén. ideiglenes megoldást alkalmaztam a hiba kiszűréséhez.
a furatot beforrasztottam úgy, hogy a behelyeztem a fúvókába egy szál cirok darabot ami kb 0.3 mm átm.majd ezt kihúztam belőle. (így szűkült le a furat. összerakás után nagy izgalommal indítok....
pöcc röff,szép egyenletesen jár, egyetlen durranás sehol..
aztán próbaút, irány lillafüred... a gépet lefelé jövet,direkt nagy fordulaton motorfékeztem, de így sem durrog és jól megy. aztán elmentem még vagy 80 km-ert. s egyenes szakaszon kicsit "kiégettem" a dobot. a végsebbesség 140, de sztem még nem pörgött ki csutkára. aztán be egy kicsit a városi forgalomba, ahol a lámpáknál sem állt le, szépen ketyeg alapjáraton./tegnap 32fok volt/
tehát a problémám megszünt aminek nagyon örülök. a szerelők sem tudták mi a gond. mind csak találgatott. a szelephézagtól kezdve a gyújtáson át a membráncseréig mindent feltételeztek, de mostmár megvan a hiba. hátha segítségére lesz még valakinek ez a kis történet. széles utat! :-)
T rc51 ! köszönöm az adatokat. már csak 1 dolgom van, beszerezni egy alapjárati fúvókát.
Nagyon egyszeru: latsz 3 fazist ami a generatortol jon fel (3 lapos sarus csatlakozo) Huzd szet es inditsd be a motort. Muszer AC allasban minden fazis kozott merj feszultseget. 3 fazis 3 meres! Mindig azonos fordulatnal (4000) merj! Kb 50-60~V minimum. Fontos hogy azonos erteket kapj! Ez ha jo akkor allo motornal merj fazis es test kozott ellenallast. Vegtelent kell merj. Ha ezek jok minden valoszinuseggel a fesszab szallt el.
A nagyobbik gumidugo alatt az ugyn. " emulsion tube" van ill. az a cso ami felviszi a benzint az emulsion csore. A kupak csak azert van mert igy tudtak kifurni es le kellett zarni valahogy a veget. Az uzemanyag a fofuvokan at megy a gumikupak ala. A kisebbik kupak alatt az alapjarati fuvoka van. A benzint a fofuvoka iranyabol kapja. A 2 csatorna ossze van kotve egy pici furattal. A jobb szelso csatorna a szivato ami gyarilag kupakkal van lezarva. Mindket gumikupak nagyon fontos hogy jol zarjon. Nagyon fontos az emulsion csovon a gumigyuru es a papir tomites epsege. Az alapjarati fuvoka 35-os azaz 0.35mm a furat atmeroje. Fontos hogy annyi is legyen! Uszoszint hihetetlenul fontos!
Tiszteletem, igen van furat, a szamat sajnos nem figyeltem meg, ma nem szivesen szedem szet, de ha nagyon surgos jovo heten megnezem csak irj ram, hogy nem felejtsem el, szevasz
kedves lori! lenne egy kérdésem: meg tudnád-e mondani, hogy a kisebbik dugó alatti fúvóka végén van -e furat? és milyen szám van rajta feltüntetve.. előre is köszi a válaszod.
Tiszteletem, jovo heten megrendelem a vezermulancokat a boats rol, mivel ott talalom a elgolcsobbnak, 77,82 $ a ket lanc, most ere mennyi postakoltseget kell fizetnem? koszonom a segitseget
Tiszteleteme, ez a dugo nem volt megfeleloen a helyen, vagyis mikor kipucoltam jol tettem vissza de megse olyan jol hogy hosszutavon benne maradjon es kijott, amugy nem tudja v.ki hogy mire szolgalnak ezzek a dugok a karbiban? allata is fuvokak vannak amik el vannak zarva ezzel, koszonom
Parancsolj blackiex hasznos iromanya http://doktorchopper.blog.hu/2...
Járó motornál az akku sarkain 13.4- 13.8 V feszültséget kell mérned, ez az érték gázadáskor sem mehet 14,2 V fölé.
Sziasztok,
1984-es XV 750-em van. Kb. 1 hete nincs töltésem, az akksit feltöltöttem töltővel aztán szivargyújtó csatlakozón keresztül mértem a feszültséget mindaddig míg 12.05V-ra le nem ment a feszültség és elkezdett rángatni, ekkor már csak úgy tudtam hazaérni, hogy levettem a világítást. Az akksisarukat, fesz.szabályzó csatlakozót és mindent amit szét lehetett húzni, megtakarítottam. Az akksi még tavalyi, folyamatosan járok vele. Hogyan tudnám megmérni azt, hogy a generátornak vagy a fesz.szabályzónak van-e gondja? Milyen értékeket kellene mérnem normál esetben? Volt már valakinek hasonló problémája? Válaszotokat előre is köszönöm!Motoros üdvözlettel: Imi
Ami lezárja a szinkronállító vákumcsövet , ez tetszett...
Aztaaaaaa, és tényleg annyira egyszerű, hogy a büdös életben nem jutott volna az eszembe!
Milyen gumidugóra gondolsz?
Hol van ez a képen?
sziasztok, biztosan a dugo volt a gond, mert mostamr nem jellentkezik a gond, jol uzemel a gep, 550 km nel tartok, sziasztok es koszonom a segitseget
tiszteletem, membran jonak tunik, olyan mint eddig volt, suber is, kozepen van a rovatkaban mindketto, aztan ez a gumidugo mintha kicsuszott volna, visszadugtam, mentem kb 2km probakent jonak tunik, lehet ez volt a gond? Koszonom
Üdv! Én a bovden házba lánc sprét szoktam fújni, elég jól csökkenti a súrlódást, és mivel egy idő után besűrűsödik nem is igazán folyik ki belőle a továbbiakban.
Sziasztok!
Ismét visszatérek hozzátok 4 hónap "kényszerpihenő" után. Összeraktuk a mocit amivel 4 hónapja egy keresztesződésben álló helyzetben fellöktek. Hál'istennek nem sérültem, de a motor annál jobban. Mindegy. Kész van 280.000.- ből. Már csak egy problémám van. Új bowden kellett a kuplunghoz amit a szerelőm le is gyártatott, de irgalmatlan nehéz behúzni. Van valakinek valami ötlete, hogy ezzel lehet-e valamit csinálni? Ha más nincs csináltatok
"teflon betétes, köszörült" bowdent, de nem tudom, hogy hová induljak ez ügyben? Ha van ötletetek, irjatok. Kösz, Brúnó.
Súberekre, membránokra, tűkre fókuszálj.
Ha a súber nem emelkedik rendesen, nem kap levegőt, de a vákuum megvan ettől még és levegő helyett benzint szív = szarul megy a motor és zabál mint az állat.
- Tű állás egyforma mind a két karburátorban ?
- Fúvókák rendben mind a kettőben méretre, kopásra ?
- Úszószint egyforma mind a kettőben ?

És a legfontosabb, hogy gázadásra a súberek egyformán emelkednek -e mind a kettőben, ezt úgy tudod ellenőrizni hogy leveszed a levegő csövet a karbi szájáról hogy beláss, beindíod a motort és meghúzod a gázt, és sasolod hogy mit csinálnak a súberek szépen emelkednek -e, lehet hogy az egyik emelkedik rendesen a másik nem és akkor nem kap levegőt változáskor eleget, de lehet hogy stabíl gázon azért elmegy.

- Persze lehet hogy alapjárati dolog szól közbe, ha mondjuk tök rossz a csavar az egyik karbinál és ömlik befelé a benzin.
A rángatást okozhatja szikra kihagyás is.
atvizsgalom igy sorba, dusito nem maradt rajta, igen sokkat eszik, koszonom