Szia Blackiex!
Az egyik forum társunk keres xv 1100-hez szab.futót. Nézd már meg légyszi, hogy véletlenül ez nem az e egybe építve az önindítóval? Van itt egy új de az drágább és ez is hátha megtenné.
Itt van mind a két link.
Szép napot mindenkinek !
Segítségeteket kérem, 1994 évjáratú 1100 Yamaha Viragohoz keresek közvetítő fogaskereket, ami a főtengely és indítómotor közti kapcsolatot hozza létre ( 5A8-15517-00 cikkszám, rendelve Magyarországon nagyon sok pénz ), hátha valakinek van eladó, megvásárolnám. Természetesen nézem az e-bayt is. Köszönöm ! Jó motorozást ! Berkes
Hogen:
Lerágott csont már, hogy NEM teszünk zavarszűrős pipát a motorba. Hidd el, nem a porcelán vagy az elektróda a gyenge pontja, hanem a fémkerámia zavarszűrő benne.
Az itthon kapható NGK ráadásul szar is, a legtöbbje francia gyártmány. Lehet, a hatossal mázlid volt és még eredeti.
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni. A hétvégén volt egy kis kiruccanásom.Bp-Kecskemét-Kecel-Solt-Bp.Indulás előtt mindkét gyertya kilett cserélve NGK-bpr7es lett betéve.Az út negyedénél az első henger leállt, kivettem a gyertyát megnéztem a szikrát hát semmi szikra. Mivel vittem magammal tartalék gyertyát NGK-bpr6-es gyertyát, más nem volt itthon azt raktam be. Lássatok csodát 90-es átlag tempóval 5-literes fogyasztással és a cserélt gyertyával minden gondnélkül haza értem.Mitöl lehet az hogy a 7-es gyertya hamar be krepált a 6-os pedig a mai napig jó?
Én még nem,de van egy tartalék darab és azt tanulmányozom.
Egyszer volt baja , rögtön utána ,hogy hozzám került akkor a fedele vált le és beszorult a fogaskerék közé akkor egy szerelő tett rá egy másik fedelet és azóta megy.
Üdv
Következő tananyag, hogy mi az ék és mi a retesz :)
Még az itteni komoly műszaki szakemberek is rosz kifejezést használnak persze csak hibás szóhasználat.
Az ék mint a neve is mondja az ék fesztő hatása révén zögzíti egymáshoz az alkatrészeket, igy azok összefeszülve a surlódás álltal adják át a nyomatékot.
Igen régen használták a lassan forgó kerekeknél. Már egy jó ideje nem használják mivel nem központosan feszit valamint elrontja a kiegyensulyozottságot is.
Mert ugye egy fórumozó, legalább az adatlapján közöl némi adatom a motorjáról , hogy most hozta a szalonból, vagy lomtalanításkor találata. Gondolom te sem látsz el eddig hogy most van -e rajtam sapka vagy nincs. Normális segítséghez, minimum biztos infók kellenek. különben félre leszel tájékoztatva.
Kösz a bizalmat ...akkor nem kezdek hozzá . Mechanikus az óra és igen, konzervári darabról van szó, takarosan rá van peremezve az üveglap. Akkor máshogy nem bontható... Dikicselni, ill szétbarmolni nem akarom inkább akkor hagyom.
Köszi
Amilyen laikusan tetted fel a kérdést szerintem te inkább ne. Tudod hány féle burgonya van? Mechanikus meghajtású, vagy már digitális?
A régebbiekre, rá van peremezve a felső rész az üveglappal együtt emlékeim szerint, és ha le kel húzni a mutatót, akkor ezt is vissza kell bontani...általában elég jól zártak, pont hogy ne nagyon tudja mindenki babrálni... de ha mégis eljutsz a mutatóig pl, akkor egy komolyabb étkezi villával tudod szépen lefeszíteni a tengelyről...
A nyillal jelölt persely maga siklócsapágy , és látható benne kenéshez szükséges hornyok, spirál alakban, valszeg a főtengelyen át nyomják bele az olajat, a főtengely futófelületen lehet van egy furat.
Mert ugye az uj a Németen van.
Az egyik forum társunk keres xv 1100-hez szab.futót. Nézd már meg légyszi, hogy véletlenül ez nem az e egybe építve az önindítóval? Van itt egy új de az drágább és ez is hátha megtenné.
Itt van mind a két link.
http://www.ebay.co.uk/itm/yama...
http://www.ebay.de/it
m/1607098...
Segítségeteket kérem, 1994 évjáratú 1100 Yamaha Viragohoz keresek közvetítő fogaskereket, ami a főtengely és indítómotor közti kapcsolatot hozza létre ( 5A8-15517-00 cikkszám, rendelve Magyarországon nagyon sok pénz ), hátha valakinek van eladó, megvásárolnám. Természetesen nézem az e-bayt is. Köszönöm ! Jó motorozást ! Berkes
Lerágott csont már, hogy NEM teszünk zavarszűrős pipát a motorba. Hidd el, nem a porcelán vagy az elektróda a gyenge pontja, hanem a fémkerámia zavarszűrő benne.
Az itthon kapható NGK ráadásul szar is, a legtöbbje francia gyártmány. Lehet, a hatossal mázlid volt és még eredeti.
Tessék BP7ES gyertyát használni.
Egyszer volt baja , rögtön utána ,hogy hozzám került akkor a fedele vált le és beszorult a fogaskerék közé akkor egy szerelő tett rá egy másik fedelet és azóta megy.
Következő tananyag, hogy mi az ék és mi a retesz :)
Még az itteni komoly műszaki szakemberek is rosz kifejezést használnak persze csak hibás szóhasználat.
Az ék mint a neve is mondja az ék fesztő hatása révén zögzíti egymáshoz az alkatrészeket, igy azok összefeszülve a surlódás álltal adják át a nyomatékot.
Igen régen használták a lassan forgó kerekeknél. Már egy jó ideje nem használják mivel nem központosan feszit valamint elrontja a kiegyensulyozottságot is.
Köszi
A régebbiekre, rá van peremezve a felső rész az üveglappal együtt emlékeim szerint, és ha le kel húzni a mutatót, akkor ezt is vissza kell bontani...általában elég jól zártak, pont hogy ne nagyon tudja mindenki babrálni... de ha mégis eljutsz a mutatóig pl, akkor egy komolyabb étkezi villával tudod szépen lefeszíteni a tengelyről...
A kilométerórát lehet javítani? Szétszedhető? Ha pl. álló helyzetben is 40-et mutat
Az elöbb raktam fel.