Tiszteletem mindenkinek, ugy nez ki az uj lancok vasarlasa nagyon nagy bakkloves volt, a bakelit feszito van eltorve, az lehetett az a csorompolo zaj ami zavart, nah mar most vettem hiaba uj vezermulancot, gondolom senkinek nincs elfekvobe ilyen feszito? az uj lancnak van iranya? vagy feltehettem ahogy jol esik? koszonom
sziasztok. A szabadonfutonak a fogaskerekes resszenek a merete kellene nekem, gyarilag, mert ara gyanakodom, hogy el van kopva, nem tudjatok, hogy hol tudnam megnezni?koszonom
Sziasztok chopperesek!Most végeztem a krómalkatrészek polírozásával.Cefet egy meló,de megérte a fáradozást.Prevent pasztát használtam és kézzel nyomattam a polírt.Mindenkinek tudom ajánlani.A kisebb karcokat valamint a vakrozsdát simán kiszedte,ahogy le van írva a csomagoláson.Persze nem egy tíz perces meló.Ja és rá van írva hogy krómozott műanyag felületen nem alkalmazható,de én kipróbáltam és sima ügy.Holnap rakok fel egy két fotót az eredményről.
Köszi
De maradok az NGK-nál.
Rossz tapasztalatom van a BOSCH gyertyákkal.
Egyszer vettem, jó drágán a Suzukimba. Ugyan olyan paraméterekkel mint az eredeti. (Ami benne volt) Nagy durrogások közepette mentem vele, olyan 130 Km-et. Aztán nagy ívben hagyítottam ki a nagy drága, márkás gyertyákat. És a régiekkel jöttem haza.
Szerintem mindenhez, és mindenből az a legjobb amit a mérnökök kiszámoltak hozzá.
Hali! Az elmúlt évben 2x vettem ki a gyertyákat merő unalomból,kináncsiságból. Szépen ki vannak "égve"!
NGK R BPR6ES Ha tudok legközelebb ilyen tip. veszek bele!
/még mindig 3,8l/100/ Üdv!
Nalad az lesz a problema hogy kicsit dus a hatso hengered es megfelelo hoerteku gyertya nem tud ontisztulni. Gondolom mindig feketen vetted ki. Az otos gyertya nem birja annyira a hot es izzik folyamatosan.
Másik téma,
pár hete jeleztem már itt is, hogy nem jó az indexem, időnként teljesen elment, de volt amikor működött. Az elektromos szerelő többszöri próbálkozására (mivel mikor megjelentem nála mindig persze mindig megjavult) meg lett a bűnös. A kormánynyaknál a vezetékkötegben elszakadt a betáp vezeték. Elfáradt a sok hajtogatódástól.
Sziasztok!
Nekem érdekes mód az a tapasztalatom, hogy az első hengerben kifogástalan a 7-es hőértékű gyertya, de a hátsóban elég hamar feladja a harcot. Erdélyben jártam (Békásszoros, Transzfogaras) és a 38 fok melegben bizony kihagyott a hátsó henger. Kaptam egy ottani cimbitől egy 5-ös gyertyát s azzal vígan hazajöttem. Kipróbáltam már hátra a magasabb 8-ast is de az még hamarabb meghalt.
Köszönöm mindenkinek a jó tanácsokat.
Sokkal nyugodtabban veszem meg a gyertyákat.
Széles utat, és figyelmes autósokat kívánok mindenkinek
Remélem mihamarabb, mindtöbbőtökkel találkozunk, valamelyik motoros talicskán.
Zsoca, ezek a GYÁRI adatok. Az más kérdés, hogy az idő előreheladtával a felhasználói tapasztalatok azt mutatják, hogy a BP7ES / BP6ES a jobb bele.
Amikor a könyvet írták, akkor még:
- a motorok eredeti pipája zavarszűrő-mentes volt, amit azóta lecserélhetett a szervíz vagy előző gazda és mivel már 90%-ban csak zavarszűrős pipákat árulnak, nekünk kell módosítani
- az NGK-t japánban gyártották, nem francia és taiwani alvállalkozók és nem volt a BPR gyertyákkal probléma. Szerény véleményem szerint egy kalap fos a francia NGK...
De ezt már erősen túlbeszéltük a Virago.ro ide vonatkozó cikkében.
Igen időközben ugyan itt sikerült megnéznem.
1-es henger NGK BPR6ES
2-es henger BPR7ES
Bár régebbi hozzászólásokban mintha azt írtátok volna, hogy nem jó az R jelzésű gyertya mert az utal a zavar szűrőre. És az nem biztos, hogy jó ha van benne.
Hát sajnos a virágo.ro oldalon nem tudom a műszaki adatokat megnézni. Mivel valami miatt a gépem nem tudja megnyitni a felhasználó kézi könyvet.
De majd megkeresem máshol.
Egyébként nekem elég az, hogy ti azt írtátok, hogy jó lesz hozzá ez a tipusú gyertya.
06308557633
De maradok az NGK-nál.
Rossz tapasztalatom van a BOSCH gyertyákkal.
Egyszer vettem, jó drágán a Suzukimba. Ugyan olyan paraméterekkel mint az eredeti. (Ami benne volt) Nagy durrogások közepette mentem vele, olyan 130 Km-et. Aztán nagy ívben hagyítottam ki a nagy drága, márkás gyertyákat. És a régiekkel jöttem haza.
Szerintem mindenhez, és mindenből az a legjobb amit a mérnökök kiszámoltak hozzá.
NGK R BPR6ES Ha tudok legközelebb ilyen tip. veszek bele!
/még mindig 3,8l/100/ Üdv!
pár hete jeleztem már itt is, hogy nem jó az indexem, időnként teljesen elment, de volt amikor működött. Az elektromos szerelő többszöri próbálkozására (mivel mikor megjelentem nála mindig persze mindig megjavult) meg lett a bűnös. A kormánynyaknál a vezetékkötegben elszakadt a betáp vezeték. Elfáradt a sok hajtogatódástól.
Nekem érdekes mód az a tapasztalatom, hogy az első hengerben kifogástalan a 7-es hőértékű gyertya, de a hátsóban elég hamar feladja a harcot. Erdélyben jártam (Békásszoros, Transzfogaras) és a 38 fok melegben bizony kihagyott a hátsó henger. Kaptam egy ottani cimbitől egy 5-ös gyertyát s azzal vígan hazajöttem. Kipróbáltam már hátra a magasabb 8-ast is de az még hamarabb meghalt.
Sokkal nyugodtabban veszem meg a gyertyákat.
Széles utat, és figyelmes autósokat kívánok mindenkinek
Remélem mihamarabb, mindtöbbőtökkel találkozunk, valamelyik motoros talicskán.
Amikor a könyvet írták, akkor még:
- a motorok eredeti pipája zavarszűrő-mentes volt, amit azóta lecserélhetett a szervíz vagy előző gazda és mivel már 90%-ban csak zavarszűrős pipákat árulnak, nekünk kell módosítani
- az NGK-t japánban gyártották, nem francia és taiwani alvállalkozók és nem volt a BPR gyertyákkal probléma. Szerény véleményem szerint egy kalap fos a francia NGK...
De ezt már erősen túlbeszéltük a Virago.ro ide vonatkozó cikkében.
1-es henger NGK BPR6ES
2-es henger BPR7ES
Bár régebbi hozzászólásokban mintha azt írtátok volna, hogy nem jó az R jelzésű gyertya mert az utal a zavar szűrőre. És az nem biztos, hogy jó ha van benne.
Ott van.
De majd megkeresem máshol.
Egyébként nekem elég az, hogy ti azt írtátok, hogy jó lesz hozzá ez a tipusú gyertya.
Minden adat ott van típusonként az olajaktól a gyertyáig.