tiszteletem, ki pucoltam a karbit, az uszohaznal, szinkron es beallitotta egy szerelo a levego kevereket, de ezzek mind az utan tortentek hogy mar ezt elkezdte csinalni, ezert mentem vegig ezzeken a folyamatokon, a hatulso henger csinalja, az elso megy szepen, a hatso alacsony fordulaton kigyorsitasoknal kihagy egesz addig amig be nem allok egy sebessegre, ha gyorsotok lassitok rangat, koszonom a segitseget
Valoszinu dus a keverek az also tartomanyban. Szivato nem marad rajta? Alapjarati fuvoka? Uszoszint? Levego fuvokak? Szepen sorba atvizsgalni a karbit. Gondolom kicsit sokat is eszik. Melyik gyertya fekete?
sziasztok, ma megtettem 300, mentem autopalyan szerpentineken, minden fele terepen, tokeletsen ment, de szinte mi is beertem egy varosba. A sok lassitas gyorsitas utan az egyik hengert bekopi es elkezd durogni, rangatni, mi is kierek kicsit kihuzattom megent megy tokeletesen, atmentem 3 nagyvaroson, kinlodas volt az egesz, nem tudom mi lehet a baj, v.kinek v.mi otlet, jo lenne mert meg hatra van jo sok km er, koszonom
Nagyon cuki a kislányod virágója.
Hogy sikerült össze hozni?
Sirokra lehet, hogy kinézünk. Mivel elég közel van. De sajnos mi is lakás felújításban vagyunk, s szalad a lakás.
Szia
Sajnos nem tudok segíteni. Mivel azóta is úgy használja a motorját. Ugyan úgy működik. Jól megy. De lassan ejti a fordulatot, és nem csak motorféknél durrog, hanem egyenletes gázadásnál is. Ez mondjuk lehet a karbik és a hengerfej közötti gumi cső elérése miatt is. Repedések vannak rajta. S valószínűleg farsot szív.
Egyszóval az unokahugom, nem foglalkozik vele. Ő csak hajtja.
Majd ha megáll akkor felhív.
Egyébként olcsón vette a gépet. De elégé el is van hanyagolva. Meg szerintem sokat buherálták.
Nem rég csináltam rajta olaj cserét. De sehol nem találtam egyforma csavarokat.
Ha enyém lenne ez a gép, akkor én karburátor felújítással kezdeném. Szerintem akkor megszűnne a fordulat ejtési probléma.
No meg szinkront is lehetne állítani.
A motorféknél jelentkező durrogás az a túl szegény keveréknek köszönhető. Hogy fogyaszt a motorod?
Nekem is itt magyarázták el. Tőlem sokkal jobban hozzá értő Virágósok.
Tiszteletem mindekinek, elindultam turazni, megvan az eslo 100 km er, megalltam kicsit nyujtozkodni, a gep jol dolgozik, kiveve, hogy az egyik varosba 2x leallt piros lampanal alapjaraton, ez azert zavar mert a levego kevereket a napokbam allitotta be egy szaki, nem volt egyenlo a 2 karbiban, de megse uzemel ugy ahogy kellene alapjaraton
Remélem igazad van, és nincs olyan nagy köze a keménységnek menettulajdonsághoz. Túrázásra használom a paripát, sokszor szoktam a hazai hegyekben is kanyarogni és nagyon nem örülnék ha megváltozna a szekér.
De, ez elég egyszerű. A rugó cseréje csak a hátsó felfüggesztés keménységére lesz hatással, az ún. előfeszítés fog változni, semmi egyéb.
Ha a rugóstag csillapító eleme marad gyári hosszúságú, akkor nem lesz para.
Sajnos már 130kg-ot sem bírja. Egy személlyel nagyon komfortos de az 50kg-os barátnőmet már ne tolerálja
Egyébként nem olyan vészesen nagy összegről beszélünk már 6500-tól egyedi méretre csinálnának,de félek hogy ez nem ilyen egyszerű. Az elég gáz lenne ha nagyon megváltozna a vas menettulajdonsága.
Üdv. Mivel nem birtam kivárni a szombatot,felraktam ma a csomagtartót. Gyönyörű hibátlan és ami a lényeg hogy egyből sikerült felrakni. A hátsó ülést ugyan egy picit nehezebb most vissza tenni de az nem gond. Megkérlek nézzél már szét légyszíves a raktárban hátha találsz esetleg egy hozzávaló csomagtartó részt.
Sziasztok!
Arra az elhatározásra jutottam, hogy a hátsó lengőkben kicserélem a rugókat, két személlyel elég kényelmetlen, nekem konkrétan keményen felüt a rendszer, ami sem a lengéscsillapítónak, sem az asszonyka hátsójának, no meg az én füleimnek sem tesz jót, szörnyű hallani azt a nagy csattanást.
Elég sok kérdés felmerült bennem,pl.: mennyivel legyen keményebb, legyen progresszív rugó, stb?
Szóval, ha esetleg van valakinek ezzel kapcsolatosan kalandja, tapasztalata, írjon legyen kedves egy-két sort.
Előre is köszi minden hozzászólást!
Üdv,
István
(xjr400!)
Üdvözletem!Én a virgáccsal/ is/ ezzel az adalékkal járok,jobban megy meg még az ólmot ,ként is vissza pótolja.Mellesleg a 2.0ccm-es dízel HDI-ben is ez van ,azóta nem köhög a porlasztó.
Én se tudok se németűl se angolul, a gugle fordító programjával dolgozom és egy kis gyakorlás után mindent eltudtam eddig intézni. Probáld ki te is,nem nehéz.
Ez egy azonnali ár ennyiért rögtön megveheted.A posta költség Magyarországra 17 Euro szokott lenni, szerinem Erdélybe is elviszik annyiért.Licitálni nem lehet ennyibe kerűl és kész, ha leűtöd akkor a tied.
Kapsz a szabadon futóhoz egy nagy és egy kicsi fogaskereket is felfogató acél csavart.
Most néztem írja hogy Erdélybe is 17 EURO a posta.
A vas 25 ezer KM- et futott amiből kiszedték.
Miket csináltál vele az elmúlt hónapokban ?
Hogy sikerült össze hozni?
Sirokra lehet, hogy kinézünk. Mivel elég közel van. De sajnos mi is lakás felújításban vagyunk, s szalad a lakás.
Sajnos nem tudok segíteni. Mivel azóta is úgy használja a motorját. Ugyan úgy működik. Jól megy. De lassan ejti a fordulatot, és nem csak motorféknél durrog, hanem egyenletes gázadásnál is. Ez mondjuk lehet a karbik és a hengerfej közötti gumi cső elérése miatt is. Repedések vannak rajta. S valószínűleg farsot szív.
Egyszóval az unokahugom, nem foglalkozik vele. Ő csak hajtja.
Majd ha megáll akkor felhív.
Egyébként olcsón vette a gépet. De elégé el is van hanyagolva. Meg szerintem sokat buherálták.
Nem rég csináltam rajta olaj cserét. De sehol nem találtam egyforma csavarokat.
Ha enyém lenne ez a gép, akkor én karburátor felújítással kezdeném. Szerintem akkor megszűnne a fordulat ejtési probléma.
No meg szinkront is lehetne állítani.
A motorféknél jelentkező durrogás az a túl szegény keveréknek köszönhető. Hogy fogyaszt a motorod?
Nekem is itt magyarázták el. Tőlem sokkal jobban hozzá értő Virágósok.
mikor visszavettem az alapjáratból ,mert úgy dögösebb...
Ha a rugóstag csillapító eleme marad gyári hosszúságú, akkor nem lesz para.
Egyébként nem olyan vészesen nagy összegről beszélünk már 6500-tól egyedi méretre csinálnának,de félek hogy ez nem ilyen egyszerű. Az elég gáz lenne ha nagyon megváltozna a vas menettulajdonsága.
Nem kimondottan kétszemélyes jószág...
A nagyvas.hu webshopban asszem vannak utángayárott, erősebb rugóstagok...
Nekem Harley 883 van benne. A moci stabilabb vele, és nem üt fel könnyen.
Arra az elhatározásra jutottam, hogy a hátsó lengőkben kicserélem a rugókat, két személlyel elég kényelmetlen, nekem konkrétan keményen felüt a rendszer, ami sem a lengéscsillapítónak, sem az asszonyka hátsójának, no meg az én füleimnek sem tesz jót, szörnyű hallani azt a nagy csattanást.
Elég sok kérdés felmerült bennem,pl.: mennyivel legyen keményebb, legyen progresszív rugó, stb?
Szóval, ha esetleg van valakinek ezzel kapcsolatosan kalandja, tapasztalata, írjon legyen kedves egy-két sort.
Előre is köszi minden hozzászólást!
Üdv,
István
(xjr400!)
http://translate.google.hu/
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Kapsz a szabadon futóhoz egy nagy és egy kicsi fogaskereket is felfogató acél csavart.
Most néztem írja hogy Erdélybe is 17 EURO a posta.
A vas 25 ezer KM- et futott amiből kiszedték.