Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tiszteletem, ki pucoltam a karbit, az uszohaznal, szinkron es beallitotta egy szerelo a levego kevereket, de ezzek mind az utan tortentek hogy mar ezt elkezdte csinalni, ezert mentem vegig ezzeken a folyamatokon, a hatulso henger csinalja, az elso megy szepen, a hatso alacsony fordulaton kigyorsitasoknal kihagy egesz addig amig be nem allok egy sebessegre, ha gyorsotok lassitok rangat, koszonom a segitseget
Valoszinu dus a keverek az also tartomanyban. Szivato nem marad rajta? Alapjarati fuvoka? Uszoszint? Levego fuvokak? Szepen sorba atvizsgalni a karbit. Gondolom kicsit sokat is eszik. Melyik gyertya fekete?
Karbikban lesz a gond.
Miket csináltál vele az elmúlt hónapokban ?
sziasztok, ma megtettem 300, mentem autopalyan szerpentineken, minden fele terepen, tokeletsen ment, de szinte mi is beertem egy varosba. A sok lassitas gyorsitas utan az egyik hengert bekopi es elkezd durogni, rangatni, mi is kierek kicsit kihuzattom megent megy tokeletesen, atmentem 3 nagyvaroson, kinlodas volt az egesz, nem tudom mi lehet a baj, v.kinek v.mi otlet, jo lenne mert meg hatra van jo sok km er, koszonom
Nagyon cuki a kislányod virágója.
Hogy sikerült össze hozni?
Sirokra lehet, hogy kinézünk. Mivel elég közel van. De sajnos mi is lakás felújításban vagyunk, s szalad a lakás.
Szia
Sajnos nem tudok segíteni. Mivel azóta is úgy használja a motorját. Ugyan úgy működik. Jól megy. De lassan ejti a fordulatot, és nem csak motorféknél durrog, hanem egyenletes gázadásnál is. Ez mondjuk lehet a karbik és a hengerfej közötti gumi cső elérése miatt is. Repedések vannak rajta. S valószínűleg farsot szív.
Egyszóval az unokahugom, nem foglalkozik vele. Ő csak hajtja.
Majd ha megáll akkor felhív.
Egyébként olcsón vette a gépet. De elégé el is van hanyagolva. Meg szerintem sokat buherálták.
Nem rég csináltam rajta olaj cserét. De sehol nem találtam egyforma csavarokat.
Ha enyém lenne ez a gép, akkor én karburátor felújítással kezdeném. Szerintem akkor megszűnne a fordulat ejtési probléma.
No meg szinkront is lehetne állítani.

A motorféknél jelentkező durrogás az a túl szegény keveréknek köszönhető. Hogy fogyaszt a motorod?
Nekem is itt magyarázták el. Tőlem sokkal jobban hozzá értő Virágósok.
Próbáld meg ,adj egy kis alapjáratot neki . Nekem akkor csinált ilyesmit
mikor visszavettem az alapjáratból ,mert úgy dögösebb...
Tiszteletem mindekinek, elindultam turazni, megvan az eslo 100 km er, megalltam kicsit nyujtozkodni, a gep jol dolgozik, kiveve, hogy az egyik varosba 2x leallt piros lampanal alapjaraton, ez azert zavar mert a levego kevereket a napokbam allitotta be egy szaki, nem volt egyenlo a 2 karbiban, de megse uzemel ugy ahogy kellene alapjaraton
Remélem igazad van, és nincs olyan nagy köze a keménységnek menettulajdonsághoz. Túrázásra használom a paripát, sokszor szoktam a hazai hegyekben is kanyarogni és nagyon nem örülnék ha megváltozna a szekér.
De, ez elég egyszerű. A rugó cseréje csak a hátsó felfüggesztés keménységére lesz hatással, az ún. előfeszítés fog változni, semmi egyéb.
Ha a rugóstag csillapító eleme marad gyári hosszúságú, akkor nem lesz para.
Sajnos már 130kg-ot sem bírja. Egy személlyel nagyon komfortos de az 50kg-os barátnőmet már ne tolerálja
Egyébként nem olyan vészesen nagy összegről beszélünk már 6500-tól egyedi méretre csinálnának,de félek hogy ez nem ilyen egyszerű. Az elég gáz lenne ha nagyon megváltozna a vas menettulajdonsága.
XJR 400 megengedett terhelhetősége 195 kiló, de 160-170 kilónál már nehezen viseli a dolgot a rugóstag.

Nem kimondottan kétszemélyes jószág...

A nagyvas.hu webshopban asszem vannak utángayárott, erősebb rugóstagok...
Az én gépem '91-es forgalomba állítású. A kezelési könyvében olmozatlan benzint irnak elő. Hát a korábbiakhoz mi kell azt nem tudom.
Örülök hogy sikerült :). Nem hiszem hogy csomagtartó volna, de fékbetét, és akumlátor van, ha jól emlékszem.
Üdv. Mivel nem birtam kivárni a szombatot,felraktam ma a csomagtartót. Gyönyörű hibátlan és ami a lényeg hogy egyből sikerült felrakni. A hátsó ülést ugyan egy picit nehezebb most vissza tenni de az nem gond. Megkérlek nézzél már szét légyszíves a raktárban hátha találsz esetleg egy hozzávaló csomagtartó részt.
Szia!
Nekem Harley 883 van benne. A moci stabilabb vele, és nem üt fel könnyen.
Sziasztok!
Arra az elhatározásra jutottam, hogy a hátsó lengőkben kicserélem a rugókat, két személlyel elég kényelmetlen, nekem konkrétan keményen felüt a rendszer, ami sem a lengéscsillapítónak, sem az asszonyka hátsójának, no meg az én füleimnek sem tesz jót, szörnyű hallani azt a nagy csattanást.
Elég sok kérdés felmerült bennem,pl.: mennyivel legyen keményebb, legyen progresszív rugó, stb?
Szóval, ha esetleg van valakinek ezzel kapcsolatosan kalandja, tapasztalata, írjon legyen kedves egy-két sort.
Előre is köszi minden hozzászólást!
Üdv,
István
(xjr400!)
A kettő szállítással együtt.
Üdvözletem!Én a virgáccsal/ is/ ezzel az adalékkal járok,jobban megy meg még az ólmot ,ként is vissza pótolja.Mellesleg a 2.0ccm-es dízel HDI-ben is ez van ,azóta nem köhög a porlasztó.
Paypalod van?
Koszonom a segiteget
Tiszteletem, nagyon aranyos kep;), amugy darabja volt harmincvalahanyhuf?koszonom
Ez a fordító linkje.
http://translate.google.hu/
Én se tudok se németűl se angolul, a gugle fordító programjával dolgozom és egy kis gyakorlás után mindent eltudtam eddig intézni. Probáld ki te is,nem nehéz.

http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Ez egy azonnali ár ennyiért rögtön megveheted.A posta költség Magyarországra 17 Euro szokott lenni, szerinem Erdélybe is elviszik annyiért.Licitálni nem lehet ennyibe kerűl és kész, ha leűtöd akkor a tied.
Kapsz a szabadon futóhoz egy nagy és egy kicsi fogaskereket is felfogató acél csavart.
Most néztem írja hogy Erdélybe is 17 EURO a posta.
A vas 25 ezer KM- et futott amiből kiszedték.