Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tiszteletem, a nemetem zero, ez egy fix ar vagy itt is van licit? koszonom amugy hogy gondoltal ram, meggondolom
Tudományosan átgondolva a dolgot szerintem is csak hobort ez az olajhűtö dolog. Ugy rakták össze a japcsik a tervezőasztalon, hogy az a dög melegbe is működjön és működik is.
Én leszoktam állítani a kánikulában ha pont előttem vált pirosra a lámpa,ha kap menetszelet akkor sosem fog túlmelegedni, ha nagyon akarja az emberke akkor tehet egy ventilátort valahová a hengerfej közelébe, vannak már 12V is, az mégsem 350$ + szerelési költség.
kedves zsoccca!nagyon hálás lennék , ha elmondanád, mi volt a probléma az unokahúgod 535-ös ével a május 30. -i hozzászólásodban, mert a jelenség amit leírtál, tökéletesen egyezik én motoromnál előjött hibával.
jól megy, de motorféknél durrog, az első hengert időnként beköpi, és lassan ejti a fordulatot. nálam megállt a tudomány.. ha valaki tud segíteni, szívesen veszem... előre is köszi :-)
Uraim! Felötlött bennem a gondolat... nem kellene a 82-es gyártású XV750SE-be ólmozott benzint tenni? Akkoriban még a benzin ólom tartalma kente a szelepeket beégés ellen. Szerintetek feleslegesen parázok?
A virgácsok hűtése jó olajhűtő nélkül is.
Az én 250-esem hengerére tettem hőmérőt. A hátsó henger felső két bordája közé, "szélárnyékba" tudtam betenni az érzékelőt, úgy hogy még egy csavart sem lazítottam meg. A legmelegebb hőmérsékletet a veszprémi, dög melegben, lépésben tett felvonuláson mérte; 123 fokot. Nyilván a hengerfalon belül nagyobb a parázs.
A beöntő lyuk csavarjának a helyére becsavart hőmérő meg nyolcvan fok fölé nem szokott menni. Nem tudom mi a jobb; olaj-, vagy blokkhőmérőnek nevezni? De ez tök mindegy.
Szia!

Ezt találtam neked. Ez egy elfogadható ár, érdemes meggondolnod ha kell mert szerintem hamar elviszik.

http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Ezt én is eljátszottam.

A legdurvább az hogy a Haynes és a Clymer manual -ban is másképpen mutatják.
Ezekután kilogikáztam hogy hogyan jó.
Sziasztok!Én most vettem 2-db vezérműláncot XV750-hez a Pink Motors-tól.Másnapra szállították, 30,607.0-ft volt.Kicserélni nem tudtam mert a kuplung, a meghajtó fogaskerék, és a lánckerék tengely kivétele után sem jött ki a lánckerék lefele, a blokkon lévő íves felöntés miatt.Lehet hogy olyan mint az ördöglakat hogy van valami trükk?Mindenesetre összeraktam és mentem egy 2000km-es kőrt Horvátországban.Majd télen folytatom.Hétvégén Sirok.Jön Valaki?
Megertettem, nem kell hataron innen legyen tudok rendelni postai utonis, boats on nem is olyan draga de mire ide er vege a motoros szezonak, legutobb amikor rendeltem onen majdnem 4 het kellet, azert kerdem, hogy jo arba esetleg nalatok van e v.hol, koszonom a segitseget
Igen szerintem is. Olvastam valami külföldi blogban hogy nem kell ez rá, Kaliforniában és Ausztráliában is plusz hűtö nélkül nagyon jól elfutnak ezek a motorok az ottani sivatagi klimán.
Eztetet írták az okosok.
Felesleges marhaság.
Ha kéne rá, lenne rajta eleve, gyárilag.
Ez nem olyan lánc, mint a hátsó kereket hajtó. Nem kopik közel sem annyira, csak a lánc nyúlik.

Cserélj láncot, újat vegyél és minőségit. Hogy hol érdemes megvenned, olyat ne kérdezz. Sokadjára mondom, csak a magyarországi boltokat ismerem, a határon túlra nem ér el a szemem.
Köszi, megtaláltad, igen aki tud az tud.
De 350 $ postával egy kicsit sok a vasutas fizetésemhez.
De azért megnéztem.
koszonom blackiex, kicsit osszeszedtem most magam es le szeretnem cserelni a vezermulancot, kerdesem az lenne, hogy minden esetben kell fogaskereket is cserelnem, es hogy hol erdemes megvenem, koszonom
Köszi. :)
Igen olaj hűtő csak nem tudom hol lehet beszerezni. Irtam a tokosnak emailt de a motorjáról hablatyolt rám akarta sózni és miután elmagyaráztam neki,hogy csak egy linket vagy címet küldjön ahonnan beszerezte az olaj hütőjét szóba sem állt többet velem. A motorja nem kell a többit meg leszarja.
Szia!
Szabadságon van az illetékes elvtárs, de sajna azt mondta kevés a remény, de ha lesz belöle valami akkor jelentkezni fogok. Melegen tartom a dolgot.
Olajhűtő?
Lori: itt a kolléga elérhetősége, keresd fel, mert ritkán van ideje fórumozni. Lap teteje.

bontospityu.hupont.hu
Ezt nézzétek mivan ennek a motornak a bukócsövére szerelve.
http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-...
FIGYELEM! VESZÉLYFORRÁS!

Annyi cikket olvastam itt-ott fordítva bepakolt olajszűrőkről és az ezáltal okozott károkról, hogy tavalyelőtt akkurátusan manual szerint cseréltem szűrőt. ROSSZUL!

A képek elég megtévesztők, ugyanis az 535-ös és a nagyobb XV ábrája egymás mellett szerepel, egyforma szűrő való beléjük, viszont mindkettőnél MÁS a helyes pozíció! Én véletlenül az 535-ös fotóját vettem alapul és fordítva tettem be a szűrőt. Szerencsére nem lett baj, de akár lehetett volna... A figyelmetlenség, ugye?

Mindenki ellenőrizze a szűrőjét, aki esetlegesen könyv szerint rakta be és akár át is verhette magát véletlenül.

Itt a referencia:
Mi hír van a tatyeszról nékem? :P
Tiszteletem, szabadonfutora kernek egy arajanlatot, lorand_vajda@yahoo.com koszonom