Tudományosan átgondolva a dolgot szerintem is csak hobort ez az olajhűtö dolog. Ugy rakták össze a japcsik a tervezőasztalon, hogy az a dög melegbe is működjön és működik is.
Én leszoktam állítani a kánikulában ha pont előttem vált pirosra a lámpa,ha kap menetszelet akkor sosem fog túlmelegedni, ha nagyon akarja az emberke akkor tehet egy ventilátort valahová a hengerfej közelébe, vannak már 12V is, az mégsem 350$ + szerelési költség.
kedves zsoccca!nagyon hálás lennék , ha elmondanád, mi volt a probléma az unokahúgod 535-ös ével a május 30. -i hozzászólásodban, mert a jelenség amit leírtál, tökéletesen egyezik én motoromnál előjött hibával.
jól megy, de motorféknél durrog, az első hengert időnként beköpi, és lassan ejti a fordulatot. nálam megállt a tudomány.. ha valaki tud segíteni, szívesen veszem... előre is köszi :-)
Uraim! Felötlött bennem a gondolat... nem kellene a 82-es gyártású XV750SE-be ólmozott benzint tenni? Akkoriban még a benzin ólom tartalma kente a szelepeket beégés ellen. Szerintetek feleslegesen parázok?
A virgácsok hűtése jó olajhűtő nélkül is.
Az én 250-esem hengerére tettem hőmérőt. A hátsó henger felső két bordája közé, "szélárnyékba" tudtam betenni az érzékelőt, úgy hogy még egy csavart sem lazítottam meg. A legmelegebb hőmérsékletet a veszprémi, dög melegben, lépésben tett felvonuláson mérte; 123 fokot. Nyilván a hengerfalon belül nagyobb a parázs.
A beöntő lyuk csavarjának a helyére becsavart hőmérő meg nyolcvan fok fölé nem szokott menni. Nem tudom mi a jobb; olaj-, vagy blokkhőmérőnek nevezni? De ez tök mindegy.
Sziasztok!Én most vettem 2-db vezérműláncot XV750-hez a Pink Motors-tól.Másnapra szállították, 30,607.0-ft volt.Kicserélni nem tudtam mert a kuplung, a meghajtó fogaskerék, és a lánckerék tengely kivétele után sem jött ki a lánckerék lefele, a blokkon lévő íves felöntés miatt.Lehet hogy olyan mint az ördöglakat hogy van valami trükk?Mindenesetre összeraktam és mentem egy 2000km-es kőrt Horvátországban.Majd télen folytatom.Hétvégén Sirok.Jön Valaki?
Megertettem, nem kell hataron innen legyen tudok rendelni postai utonis, boats on nem is olyan draga de mire ide er vege a motoros szezonak, legutobb amikor rendeltem onen majdnem 4 het kellet, azert kerdem, hogy jo arba esetleg nalatok van e v.hol, koszonom a segitseget
Igen szerintem is. Olvastam valami külföldi blogban hogy nem kell ez rá, Kaliforniában és Ausztráliában is plusz hűtö nélkül nagyon jól elfutnak ezek a motorok az ottani sivatagi klimán.
Eztetet írták az okosok.
Ez nem olyan lánc, mint a hátsó kereket hajtó. Nem kopik közel sem annyira, csak a lánc nyúlik.
Cserélj láncot, újat vegyél és minőségit. Hogy hol érdemes megvenned, olyat ne kérdezz. Sokadjára mondom, csak a magyarországi boltokat ismerem, a határon túlra nem ér el a szemem.
koszonom blackiex, kicsit osszeszedtem most magam es le szeretnem cserelni a vezermulancot, kerdesem az lenne, hogy minden esetben kell fogaskereket is cserelnem, es hogy hol erdemes megvenem, koszonom
Igen olaj hűtő csak nem tudom hol lehet beszerezni. Irtam a tokosnak emailt de a motorjáról hablatyolt rám akarta sózni és miután elmagyaráztam neki,hogy csak egy linket vagy címet küldjön ahonnan beszerezte az olaj hütőjét szóba sem állt többet velem. A motorja nem kell a többit meg leszarja.
Szia!
Szabadságon van az illetékes elvtárs, de sajna azt mondta kevés a remény, de ha lesz belöle valami akkor jelentkezni fogok. Melegen tartom a dolgot.
Annyi cikket olvastam itt-ott fordítva bepakolt olajszűrőkről és az ezáltal okozott károkról, hogy tavalyelőtt akkurátusan manual szerint cseréltem szűrőt. ROSSZUL!
A képek elég megtévesztők, ugyanis az 535-ös és a nagyobb XV ábrája egymás mellett szerepel, egyforma szűrő való beléjük, viszont mindkettőnél MÁS a helyes pozíció! Én véletlenül az 535-ös fotóját vettem alapul és fordítva tettem be a szűrőt. Szerencsére nem lett baj, de akár lehetett volna... A figyelmetlenség, ugye?
Mindenki ellenőrizze a szűrőjét, aki esetlegesen könyv szerint rakta be és akár át is verhette magát véletlenül.
Én leszoktam állítani a kánikulában ha pont előttem vált pirosra a lámpa,ha kap menetszelet akkor sosem fog túlmelegedni, ha nagyon akarja az emberke akkor tehet egy ventilátort valahová a hengerfej közelébe, vannak már 12V is, az mégsem 350$ + szerelési költség.
jól megy, de motorféknél durrog, az első hengert időnként beköpi, és lassan ejti a fordulatot. nálam megállt a tudomány.. ha valaki tud segíteni, szívesen veszem... előre is köszi :-)
Az én 250-esem hengerére tettem hőmérőt. A hátsó henger felső két bordája közé, "szélárnyékba" tudtam betenni az érzékelőt, úgy hogy még egy csavart sem lazítottam meg. A legmelegebb hőmérsékletet a veszprémi, dög melegben, lépésben tett felvonuláson mérte; 123 fokot. Nyilván a hengerfalon belül nagyobb a parázs.
A beöntő lyuk csavarjának a helyére becsavart hőmérő meg nyolcvan fok fölé nem szokott menni. Nem tudom mi a jobb; olaj-, vagy blokkhőmérőnek nevezni? De ez tök mindegy.
Ezt találtam neked. Ez egy elfogadható ár, érdemes meggondolnod ha kell mert szerintem hamar elviszik.
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
A legdurvább az hogy a Haynes és a Clymer manual -ban is másképpen mutatják.
Ezekután kilogikáztam hogy hogyan jó.
Eztetet írták az okosok.
Ha kéne rá, lenne rajta eleve, gyárilag.
Cserélj láncot, újat vegyél és minőségit. Hogy hol érdemes megvenned, olyat ne kérdezz. Sokadjára mondom, csak a magyarországi boltokat ismerem, a határon túlra nem ér el a szemem.
De 350 $ postával egy kicsit sok a vasutas fizetésemhez.
De azért megnéztem.
http://www.ebay.com/itm/big-do...
Szabadságon van az illetékes elvtárs, de sajna azt mondta kevés a remény, de ha lesz belöle valami akkor jelentkezni fogok. Melegen tartom a dolgot.
bontospityu.hupont.hu
http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-...
Annyi cikket olvastam itt-ott fordítva bepakolt olajszűrőkről és az ezáltal okozott károkról, hogy tavalyelőtt akkurátusan manual szerint cseréltem szűrőt. ROSSZUL!
A képek elég megtévesztők, ugyanis az 535-ös és a nagyobb XV ábrája egymás mellett szerepel, egyforma szűrő való beléjük, viszont mindkettőnél MÁS a helyes pozíció! Én véletlenül az 535-ös fotóját vettem alapul és fordítva tettem be a szűrőt. Szerencsére nem lett baj, de akár lehetett volna... A figyelmetlenség, ugye?
Mindenki ellenőrizze a szűrőjét, aki esetlegesen könyv szerint rakta be és akár át is verhette magát véletlenül.
Itt a referencia:
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...