Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem erre neked megnyugtató választ egy yamaha szervíz tud mondani, ők ismerik a jelöléseket a gyári számokban.
Ez nem ilyen egyértelmű - szét kell szedni előbb és megnézni, milyen színű van benne.

Clymer manual, 90. oldal.
Udv,
Annyit sikerult megtudnom, hogy a szinek kulonbozo kvotakat jelentenek. A 15 es 19-es darabokat is sikerult kitisztazni. A hatso hajtokarban altalaba 2 olajozo lyuk van, ahova a 19-es siklocsapagy jarna. A 15-os darabok 1 lyukasok, a 19-es viszont 2. Igy ha egy silkocsapagy szettre van szukseg, akkor kell vasarolni 3 drb 15-ost es 1 drb 19-est. Igy mar ertheto a rajz es a listaba "szukseges"-nek jelolt darabok.
Viszont amit nem sikerult megtudakolni(meg az oldaltol sem kaptam valaszt a kerdesre), hogy a szinek(kvotak) kozt (PL:4X7-11656-10-00 -- 4X7-11656-20-00) van egy "10"-es kulonbseg. Ez most vajon szazad vagy tized kulonbseg?
Van otlet, hogy mit jelenthet?
Koszonom.
Udv.
Ugy a jo ha semmi baj.
Üdv. Elugrottam a szerelőhöz, azt mondta 2-3-indítás után hogy nincs ennek semmi baja ennek így kell üzemelni.
Bocsass meg aztan lattam hogy 535-os viragod van es persze az nem bendixes. Bocs. De a lenyeg hogy nem kell hozzanyulni. Na most a kerdes az hogy mitol csattan mert az 535-os szabadonfutos es az csak akkor csattan ha kezd megcsuszni. Hidegen fokepp.
A virago ilyen, nagyot csattanva indit mivel Bendix tipusu. Hozzanyulni Meg addig nem erdemes amig jo. Ha meg megadja magat akkor kell felujitani ami nem nagy ordongosseg.
Igazi küllős szerintem nincsen, csak olyan ami nekem volt meg Brunonak van ahogy én hívom álküllős. Japán D.I.D felnik elég kevésen van ilyen.
2500 EUR körül.
Üdv.Olvasgatom a hozzászólásokat és meglepödve tapasztalom hogy az őnindítóban van szénkefe. 93-as a mocim, hála a föntieknek a világon semmi baja és megy mint a rakéta.De hamár ijen szép kort megért nemlenne ajánlatos megnézni hogy mennyire kopott? Az igaz hogy amikor indítózok és behúz a tekercs jónagyot csattan, külömben gyönyörűen működik azis. Kinek mi a véleménye?
Mindenkepen kuloset szeretnek, evjarat szerint van hogy kulos e vagy sem? vagy v.mi mas szempontott kell neznem?
Tudom, hogy mar eladtad a tiedet, csak iranyar miatt kerdeznem, hogy menyiert ment el, mert vannak ithol is gepek, de elege riboltnak neznek ki mind es 2500 allat nem leltem
A 750 -es egy egyszerűbb motor mint az 1100, kevesebb a gond vele, főleg a benzinszivattyú az 1100 -ben ami gyenge pont ha jól tudom, a 750 meg sima ejtőtartályos és viszlát.
Sosem próbáltam 1100 -est de a számadatok alapján teljesítményben nincsen köztük ordító különbség.
Ugy erzem megtettem mindent , hogy megfeleloen mukodjon, amit annyagilag megtehettem es ugy dontottem hogy ez lesz a vegso probaja, ha befossik akkor nem adom el azt a penzt amivel kipotoltam az volna az uj motort, ra koltom es akkor mar biztosan nem adom el, 1100 viragot akartam elso perctol, de a 750 esek mar v.miert jobban tetszenek, itt nalunk nagyon ritka, sot 3 szerelot kerdeztem meg nem is tudtak hogy van 750 esbe virago
Az 1000km -es nyúzás jó ötlet.
Tisztaba vagyok vele, itt lakik tollem 10 km ere
Hidd el nekem eddig is eladhattam volna a gepet, de amig nem sikerult pontra tennem nem tudnam nyugott lelkiismerettel tovabb adni, es meg mielott odadom megyek velle egy 1000 km eres turat, szoval nem akarom kimelni meg addig se amig atveszi a vevo
Reméljük így lesz, mert különben sok és csúnya telefonhívásra számíthatsz majd a vevődtől.
Ebben igy igazad van, de masodjara is szet lett szedve es akkor minden at let nezve es ugy volt osszerakva mint a ahogy az kell, tobb szakember segitett, mind fizikailag mind tanacsban, a karbi gondok megoldva, rosszul volt beallitva a levego keverek, vezerlest nem tudtam beallitani mert rosszul ertelemztem a jelzeseket, volt nallam egy szakember a hetvegen es pontratette a vezerlest, mindezek utan, 2 szerelo kiprobalta a gepet es meghaltgatta, tollem fuggetlen szerelok es elmondtak hogy nem talalnak semmilyen hibat a gep mukdoeseben
A képen nem néz ki rosszul.
De látatlanban meg ne vedd.

Meg kell hallgatni, hogy jár, meg kell nézni a csavarokat hogy milyen állapotban vannak, az árulkodik hogy mi volt szétszedve rajta, kopásnyomok oldalt hogy estek -e vele, egyenesen megy -e azaz nem nyaklott a váza....stb

A Karburátor kulcskérdés hogy milyen állapotban van, mert ha az nem jo akkor nem lesz semmi sem jo a 750 -esen.

A 750 -est azért egy fokkal macerásabb szerelni mint az 535 -öst, a karbi kivétel az egy konkrét műtét és minden alkalommal annyira feszegetni kell ki be rakásnál hogy a karbik és a hengerek közti gumik egy idő után feladják.
Ne haragudj hogy ezt mondom, de amiket csináltál a motorral és ezt mind ide leírtad az nekem a horror kategória.

Amikor szétszedted a blokkot valami marás volt hogy passzoljon az alje meg a teteje, repedt volt hengerfej, összehegedt alkatrészek elégtelen kenés miatt, a vezérlést nem tudod tökéletesen beállítani mert elmondásod alapján nem lehet, telenyomtad karbitisztítóval az egészet...stb és még sorolhatnám.

Mármint, ne érts félre, amíg magadnak csináltad ezt ilyen elég laza módon OK mert azt csinálsz amit akarsz a saját motoroddal, de ilyen háttérrel továbbadni az nekem más tészta.

Amit én eddig itt láttam amióta a fórumon vagy az, hogy nem tudtál kb. 500km -t se menni a motorral folyamatosan anélkül hogy valami kisebb de inkább komolyabb baja legyen.
Errol igy keprol mi a velemenyed http://suchen.mobile.de/motorr...
Abban a gepmuhelybe dolgozik ahol felujitottak a hengerfejeket, es at lett nezve a gep, kompresszio, karburator rendben van, egyetlen hibaja hogy a szabadonfuto elobb utobb megpurcan de ezt o is tudja, semmivel nem jobb vagy rosszab mint egy koraban hasonlo
Akinek eladod tisztában van vele hogy miket műveltél a géppel ?
En mindig igy csinalom. Egyszeru es gyors.