Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lekapod a tankot és fejreállítod ennyi :)
És nem hülyéskedek, a karbi felé menő nyíláson 1 óra lesz.
Tiszteletem, 535 osre szabadonfuto erdekelne, koszonom
Szia,

leveszed a karburátornál a 8mm- es csövet , egyszerüen le kell húzni, mert csak egy rugós bilincs rögzíti(az ülés alól jön), beleteszed egy üvegbe,vagy kannába majd a gyújtás ráadásával az AC pumpa kinyomja a benzint. Pár másodperc után leáll majd , de akkor gyújtás le majd ismét vissza. Ha türelmes vagy kb. 5 perc/liter kijön, és nem kell szétszedni semmit. Ne felejtsd el átteni RES- állásba (tartalék) a gázkar melletti kapcsolót. Ha sok van benne, akkor pihentesd kicsit, hogy kíméld az akkut, és az AC-t. Érdemes még az ülés alatti benzinszűrőt cserélni, min. kifújni, mert lehet benne víz+ szennyeződés. Ha nagyon sok van benne( felső tank is televan) akkor vékony cső a tankba, és le kell szívni, ammenyit lehet:)
Kedves mindenki! Hogyan tudom leengedni legyegyszerubben a benzint a 535 virago-bol. regi döglött benzin hejett szeretnek tenni normalisat bele. ?
gavay@vipmail.hu - és a 13.ker-ben mozgok sokat a körút környékén.
Szia,

BP-ről járnak kollégáim Szfvárra, Ők át tudnák venni Tőled.Nekem sürgős lenne az ügy.. Ha adsz egy tel.számot , vagy mailcímet, megbeszéljük a részleteket.
Köszönöm!
Szia!

Nem hiszem, hogy mérni kell, a postázás viszont elég komoly költség... és kb a jövő hét közepén tudnám feladni... viszont valamikor augusztus elején megyek le az M7-esen...
4. Virgács Túra!

No, srácok.... MINÉL TÖBBEN VAGYUNK ANNÁL JOBB!
Én baromira nem fogok ráérni most túrát szervezni ,mert a az életem biznisz része nagyon felfelé ível! :D És ha nem haragszotok meg, nem tudok vele foglalkozni!

De, ettől függetlenül részt fogok venni rajta ne aggódjatok!
Debreczinek üzenek ,hogy 4-5 sör lefog csúszni! :D
Őszintén szólva azt is elfelejtettem ,hogy hová akartatok már menni. Na csináljuk meg közösen! Segítségetek előre is köszönöm!

By: Hóhér koma! ;)
képek a kormányról, mérni holnap tudom:
rendben, postázni tudod? én Szfváron lakom.esetleg nem jársz a Balaton, v.velencei tó környékén? egy fotót azért teszek fel méretekkel,
hogy össze tudjuk hasonlítani. mikori 535-höz való a tiéd?
Köszönöm!
akkor 8... Bp-n vagyok
14000 az új ára, kérem Te mondj egy árat. Bontóban 5-10 ezer körül mennek a kormányok.
egy megfelelő méretű "O" gyűrű elég szokott lenni, de vannak zárható-gumidugós verziók is
A menetre tekertem, mert nem volt utkozoje mint a gyertyanak es veszitette a nyomast
Miért kell? - estél, vagy más gond van?

Van egy tarcsiban, de nem szándékoztam eladni. Mondj egy árat, hátha meggondolom...

Egyszer lepolíroztam, kis karcok vannak rajta, de úgy láttam nagy baja nincs...
Sziasztok,

esetleg nem lenne valakinek gyári XV535-re kormánya eladó?
Köszönöm szépen.
Teflon tömítő szalagot kompresszió méréshez ?
Mit tömítesz vele ?

A kompersszió mérés faék egyszerű dolog.

- motor totál üzemmelegre bemelegít (hiszen akkor tömítenek már a dolgok rendesen)
- Mindkét Gyertya kivesz mérő becsavar
- FULL gázt húzol és indítózol 3-4mp -ig.

És kész ennyi.
Tiszteletem, teflon tomito szalagott, hidegen mertem, ugy tudtam hogy nem melegen kell mert akkor ki van tagulva a huvely es kevesebb, de teves informacio akkor, megfogom merni egy masik oraval, koszonom
Az én kulcsom is melegszik,de én kimértem mindent és ok. Én ezt a jelenséget annak tulajdonítom,hogy a kulcs csak 2-3 cm-re van a hátsó hengertől,a keletkező hőt pedig a menetszél egyenesen rányomja a kulcsra.De ez csak az én véleményem...
A gyújtáskulcs melegedése lehet a kapcsoló rossz állapota miatt, az érintkezők ellenállása megnő, így hő fejlődik. Az is lehet, hogy sokat álltál napon, és azért meleg.
Szia!

szeretnék gratulálni a motorhoz, de még nem merek...
megírnád a motor, és a vásárlás paramétereit?
- esetleg képeket a vasról?

Vegyél egy fehér stp-t töltsd bele a tankba a felét, gurulj egy nagyobb kört, többszöri megállással, indítózással.
Jó esetben 50-100 km alatt a tüzelőanyag-ellátó rendszer nagyrészt tiszta lesz.

Nézd meg a gyertyákat: általában ilyen kell bele:
http://www.olaj24.hu/T/ngk-bp7...

Az olajat cseréld le Repsol 15 vagy 20W-50-es olajra, szűrővel együtt.

A kigyorsításkor durrogás lehet el nem égett benzin a kipufogóban, vagy akár sérült kipufogószelep is...

A motor tényleges állapotát mihamarabb fel kellene mérned!
helo Viccctor! a kis robanasok kigyorsitasnal halatszanak, motorfeknel pedig nem . . a tulmelegedesrol mi a velemenyed,? marmint hogy meg a sluszkulcs is meleg volt mikor kezembe vettem.
Mi az hogy vettél egy kis teflont ? Serpenyőt ?
Kompersszió méréskor teljes gázt kell húzni hogy megszívhassa magát a henger, így csináltad ?
Hát,
Egy öreg motort venni hozzáértés nélkül bátor dolog, kb. Lottó.
De azért ne keseredj el semmi extrát nem írtál eddig :)

Én azt mondanám
- járd ki az öreg benzint (és örülj hogy még nem dugult el tőle a karbi 1 év alatt), és tankolj rá egy teli tankot lássuk akkor mit csinál
- Mikor durrog a kipuba ? motorféknél csak esetleg ?

B mindenfelé érezhetsz szerintem elég nehéz kehet meghatározni hogy az adott benzinszag éppen az olajbeöntőből jön vagy az igen közeli karbi felöl ami egy karbis motornál majdnem normális dolog.