leveszed a karburátornál a 8mm- es csövet , egyszerüen le kell húzni, mert csak egy rugós bilincs rögzíti(az ülés alól jön), beleteszed egy üvegbe,vagy kannába majd a gyújtás ráadásával az AC pumpa kinyomja a benzint. Pár másodperc után leáll majd , de akkor gyújtás le majd ismét vissza. Ha türelmes vagy kb. 5 perc/liter kijön, és nem kell szétszedni semmit. Ne felejtsd el átteni RES- állásba (tartalék) a gázkar melletti kapcsolót. Ha sok van benne, akkor pihentesd kicsit, hogy kíméld az akkut, és az AC-t. Érdemes még az ülés alatti benzinszűrőt cserélni, min. kifújni, mert lehet benne víz+ szennyeződés. Ha nagyon sok van benne( felső tank is televan) akkor vékony cső a tankba, és le kell szívni, ammenyit lehet:)
BP-ről járnak kollégáim Szfvárra, Ők át tudnák venni Tőled.Nekem sürgős lenne az ügy.. Ha adsz egy tel.számot , vagy mailcímet, megbeszéljük a részleteket.
Köszönöm!
Nem hiszem, hogy mérni kell, a postázás viszont elég komoly költség... és kb a jövő hét közepén tudnám feladni... viszont valamikor augusztus elején megyek le az M7-esen...
No, srácok.... MINÉL TÖBBEN VAGYUNK ANNÁL JOBB!
Én baromira nem fogok ráérni most túrát szervezni ,mert a az életem biznisz része nagyon felfelé ível! :D És ha nem haragszotok meg, nem tudok vele foglalkozni!
De, ettől függetlenül részt fogok venni rajta ne aggódjatok!
Debreczinek üzenek ,hogy 4-5 sör lefog csúszni! :D
Őszintén szólva azt is elfelejtettem ,hogy hová akartatok már menni. Na csináljuk meg közösen! Segítségetek előre is köszönöm!
rendben, postázni tudod? én Szfváron lakom.esetleg nem jársz a Balaton, v.velencei tó környékén? egy fotót azért teszek fel méretekkel,
hogy össze tudjuk hasonlítani. mikori 535-höz való a tiéd?
Köszönöm!
Teflon tömítő szalagot kompresszió méréshez ?
Mit tömítesz vele ?
A kompersszió mérés faék egyszerű dolog.
- motor totál üzemmelegre bemelegít (hiszen akkor tömítenek már a dolgok rendesen)
- Mindkét Gyertya kivesz mérő becsavar
- FULL gázt húzol és indítózol 3-4mp -ig.
Tiszteletem, teflon tomito szalagott, hidegen mertem, ugy tudtam hogy nem melegen kell mert akkor ki van tagulva a huvely es kevesebb, de teves informacio akkor, megfogom merni egy masik oraval, koszonom
Az én kulcsom is melegszik,de én kimértem mindent és ok. Én ezt a jelenséget annak tulajdonítom,hogy a kulcs csak 2-3 cm-re van a hátsó hengertől,a keletkező hőt pedig a menetszél egyenesen rányomja a kulcsra.De ez csak az én véleményem...
A gyújtáskulcs melegedése lehet a kapcsoló rossz állapota miatt, az érintkezők ellenállása megnő, így hő fejlődik. Az is lehet, hogy sokat álltál napon, és azért meleg.
szeretnék gratulálni a motorhoz, de még nem merek...
megírnád a motor, és a vásárlás paramétereit?
- esetleg képeket a vasról?
Vegyél egy fehér stp-t töltsd bele a tankba a felét, gurulj egy nagyobb kört, többszöri megállással, indítózással.
Jó esetben 50-100 km alatt a tüzelőanyag-ellátó rendszer nagyrészt tiszta lesz.
helo Viccctor! a kis robanasok kigyorsitasnal halatszanak, motorfeknel pedig nem . . a tulmelegedesrol mi a velemenyed,? marmint hogy meg a sluszkulcs is meleg volt mikor kezembe vettem.
Hát,
Egy öreg motort venni hozzáértés nélkül bátor dolog, kb. Lottó.
De azért ne keseredj el semmi extrát nem írtál eddig :)
Én azt mondanám
- járd ki az öreg benzint (és örülj hogy még nem dugult el tőle a karbi 1 év alatt), és tankolj rá egy teli tankot lássuk akkor mit csinál
- Mikor durrog a kipuba ? motorféknél csak esetleg ?
B mindenfelé érezhetsz szerintem elég nehéz kehet meghatározni hogy az adott benzinszag éppen az olajbeöntőből jön vagy az igen közeli karbi felöl ami egy karbis motornál majdnem normális dolog.
És nem hülyéskedek, a karbi felé menő nyíláson 1 óra lesz.