Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó helyen jársz csak valszeg le van dugózva még gyári, finoman fúróval kicsiket haladva fúrd át a dugózást ugy hogy a csavar tetetjét már lehetőleg ne fúrd meg :)
Osszeraktam, mentem kb 3 km ert es ujbol ugyan ugy osszeragadtak, mikor kb 120 rol kezdtem motorfekelni es behuztam a kuplungot hogy valtsak visszafele de csak 4. fokozatig jutottam es mar leragadt, megint nem tudom kioldani a kuplungot
peldaul ha veszel 1 es dugott arra jon az egyes gyuru, persze ha ki fan furatva a henger es megvan gyari ertekre honolva
Tiszteletem, eben nem tudok segiteni de tudtomal dugatyut is kell cserelned ilyenkor, es arra jon ra a hozza gyartott gyuru
Udv.
Szuksegem lenne egy kis eligazitasra. boats.net-en nezegetema siklocsapagyakat es a gyuruket. Nem igazan ertem, hogy mi a megnevezesek kozti kulonbsegek. Pl. PISTON RING SET (STD) - ez standard-ot jelent? Az pontosan milyen meret? Aztan PISTON RING SET (0.50MM O/S) AP vagy ugyanez csak (1.00MM O/S). Ez a kopasnak mas-mas kota? Aztan a siklocsapagyaknal vannak a UR BLU, UR BLK, UR BRN, UR GRN es UR YEL kodok. Ezek mit jelentene?
Elore is nagyon koszonom!
Megcsiszoltam a feluleteket, a golyot mar nem tudom tokeletesen kihozni, hol tudnek ilyen golyot szerezni? szetszedtem mar 3 csapalydot de egyik se olyan, mennyire kellene a tarcsa kilazuljon, szoval eltavalodjon mikor behuzom a kart? ugy veszem eszre hogy keveset mozdotm az allito csavart is kitekertem maxra, v.ki v.mi otlet?
Tiszteletem mindenkinek, itt van a problema hogy miert nem old ki a kuplungom, ellnezest kerek a kepminosegert, de a gond latszik, osszeolvadt a rudal a golyo, mintha hegesztve lett volna, patentfogoval is alig tort le rola, nah mar most nem tudom, hogy mennyi eredetileg a rud hossza, hogy potoljam mas golyoval nah meg, hogy miert tortent ez, koszonom
Köszi, már csak egy mini csavarhúzót kell gyártsak hozzá.
Igen, ott van, függőlegesen. Lehet, hogy van rajta egy dugó, azt előtte távolítsd el.
Sziasztok!

Kipuff csere (durrog) miatt dúsítani szeretnék az alapjárati keveréken, de nem lelem a csavart. Tud segíteni valaki?
Én arra gondoltam hogy ez az:
kép
Szia! Nekem van gyári 750-es. Nem tudom, hogy ugyan az-e a 535-é? 10.000.- + 10.000.- a tartó. Hvj: Brúnó 06 30 2500 444
sziasztok,

egy 535.ös viragohoz keresek gyári kormányt ha lenne valakinek eladó.
95-ös évjárat, de szerintem egy fajta van belőle.

Köszönöm!
Következőre én is megyek! Nyomjuk együtt! :D
Sziasztok!
Tegnap voltam a Citadellás guruláson ,sokan voltunk,akár 100-an is.A régi 7-en mentünk a Velencei tóig,még ott is lehettünk vagy 50-en.Kurva meleg volt,de azért élveztem.Szerintem nem veszélytelen ,különösen a biztosító motorok előre manőverezése sokszor a vonuló motorok között,de nem vol probléma.
Király volt.
Tiszteletem, szerintem meg lehet tekercseltetni csak megfelelo szaki kell hozza, ha nem tudjak azt van 535 os leegett tekercsem, azt biztos megtudjak
értem én a viccet.... de a fogyasztásom nem kamu :)))
Mi mondtuk ,hogy ne kamuzz akkorákat a fogyasztásról, mert rád szakad a plafon! :D Bocsi nem hagyhattam ki! :D
Srácok: kicsit Off...

A festés project miatt nem tudtam elmenni a gurulásra... nos tegnap leesett a plafon.. egy 6 éves lakásban...

kicsit megpiszkáltam pár repedést és onnantól 10cm-es darabokban leszedhettem az egészet...
indukcio.uw.hu

Ő biztosan meg tudja javítani.
Szia!
ott a válasz a kérdésedre a hirdetés alján...

Shipping services with Canada-Post Canada-Post
Standard Shipping (5-10 business days)
Expedited Shipping (1-4 business days)
Sziasztok újra:)

Most ezt találtam, a kérdésem az volna, hogy szerintetek ez mennyi idő alatt érne ide szeretett kis hazánkba?
http://www.ebay.com/itm/251102...

Igen nagyon sürgető volna, hogy kész legyen a motor...
Sziasztok!
Talán emlékeztek pár hete írtam, hogy rosszalkodik a vs 1400-as motorom töltése.Kaptam itt egy jó fülest, miszerint ez a generátor lehet...az is volt:( sajnos elfüstölt 2-3 tekercs.
Úgy gondoltam, hogy nem veszek másikat, hanem inkább újra tekercseltetem, el is vittem de aki elvállalta a végén visszadobta, hogy mégsem tudja megcsinálni, mert nem talált olyan vastagságú huzalt, ezért próbálkozott vastagabbal, de az meg tán túl kemény, és lerúgja magát...plusz a szigetelés is le-le töredezett a tekercsek alján.
Utána néztem, hogy a xv 535-ös virgácsé is jó lenne beléje...
A kérdésem, hogy ha nem sikerül megcsináltatnom, nem-e setleg valakinek volna egy felesleges;)

Így néz ki a történet:
http://www.electrexworld.co.uk...

Ott vannak fent a tipusok, amikhez jó ez a generátor.

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv, Laci!
Nah... kicsieréltem a vezlánc feszítő gombákat. E-bayen vettem, egy 82-es 920-asról lett lebontva.
Kis zakatolást, ciripelést véltem felfedezni főleg melegen, motorféknél és nagy gáznál - volt egy olyan feelingem, hogy visszalazul, nem elég szoros a záró menete (mert ez rugó előfeszítette csavaros, nem racsnis).

Úgy tűnik, bejött. Már álló helyben is sokkal csendesebb, a motor, még a szelepzajnak vélt halk cic-cic-cic se hallatszik. Ha lesz további eredmény pl. hosszabb távon, mesélek. Hátha valakinek hasznos lesz egyszer.
Holnap lesz a nyúzópróba, lecc gó Kisbér, meglessük Noble motorját.
"Mikor baj van én nem tudok ilyen precízen fékezni. Csak húzom meg nyomom mint süket az ajtót !"

Egy régi ismerősöm a szemem láttára taknyolt el épp ugyanígy. Mielőtt motorra ült volna már 6-7 éve csak ABS -es ESP-s autója volt. Érdekes volt épp elhaladni mellette, miközben elesik... lehetett látni, mikor melyik kerék füstöl, és hogyan bicsaklik ki az eleje a motornak... konvojban haladtunk, amikor ő előzni akart, az általa előzendő autós is erre gondolt... kivágott elé...

Más kérdés, hogy azóta inkább hagytam volna az árokban megdögleni, de akkor még jóban voltunk... egy kulcscsont töréssel megúszta a dolgot...
Amit írtam:
"Utána rámarkolni az első fékre, és a sebesség lassulásával csökkenteni a fékerőt. Közben a hátsó fékkel érzés szerint ugyanezt végrehajtani..."

azért kell csökkenteni a fékerőt, mert elég balek dolog állóra fékezett első kerékkel 100-ról már 20 km/h -r lassulva elcsúszni... ha növeljük a fékerőt, miközben lassul a kerék, abból könnyen lehet perec... A hátsó féknél meg azt is számításba kell venni, hogy motorfékünk is van...

Amikor idén márciusban elestem, épp 10-20 km/h-körül, a fehér csíkon keresztben haladva csúszott ki az első kerék...

Amúgy a vészfékezést van hogy a városban is megcsinálom 60-70-ről egy piroslámpa felé... gyakorlásként. Van olyan hely ahol 10-15m is van még a lámpa mögött, ha esetleg elvéteném a dolgot...