Jó helyen jársz csak valszeg le van dugózva még gyári, finoman fúróval kicsiket haladva fúrd át a dugózást ugy hogy a csavar tetetjét már lehetőleg ne fúrd meg :)
Osszeraktam, mentem kb 3 km ert es ujbol ugyan ugy osszeragadtak, mikor kb 120 rol kezdtem motorfekelni es behuztam a kuplungot hogy valtsak visszafele de csak 4. fokozatig jutottam es mar leragadt, megint nem tudom kioldani a kuplungot
Udv.
Szuksegem lenne egy kis eligazitasra. boats.net-en nezegetema siklocsapagyakat es a gyuruket. Nem igazan ertem, hogy mi a megnevezesek kozti kulonbsegek. Pl. PISTON RING SET (STD) - ez standard-ot jelent? Az pontosan milyen meret? Aztan PISTON RING SET (0.50MM O/S) AP vagy ugyanez csak (1.00MM O/S). Ez a kopasnak mas-mas kota? Aztan a siklocsapagyaknal vannak a UR BLU, UR BLK, UR BRN, UR GRN es UR YEL kodok. Ezek mit jelentene?
Elore is nagyon koszonom!
Megcsiszoltam a feluleteket, a golyot mar nem tudom tokeletesen kihozni, hol tudnek ilyen golyot szerezni? szetszedtem mar 3 csapalydot de egyik se olyan, mennyire kellene a tarcsa kilazuljon, szoval eltavalodjon mikor behuzom a kart? ugy veszem eszre hogy keveset mozdotm az allito csavart is kitekertem maxra, v.ki v.mi otlet?
Tiszteletem mindenkinek, itt van a problema hogy miert nem old ki a kuplungom, ellnezest kerek a kepminosegert, de a gond latszik, osszeolvadt a rudal a golyo, mintha hegesztve lett volna, patentfogoval is alig tort le rola, nah mar most nem tudom, hogy mennyi eredetileg a rud hossza, hogy potoljam mas golyoval nah meg, hogy miert tortent ez, koszonom
Sziasztok!
Tegnap voltam a Citadellás guruláson ,sokan voltunk,akár 100-an is.A régi 7-en mentünk a Velencei tóig,még ott is lehettünk vagy 50-en.Kurva meleg volt,de azért élveztem.Szerintem nem veszélytelen ,különösen a biztosító motorok előre manőverezése sokszor a vonuló motorok között,de nem vol probléma.
Király volt.
Sziasztok!
Talán emlékeztek pár hete írtam, hogy rosszalkodik a vs 1400-as motorom töltése.Kaptam itt egy jó fülest, miszerint ez a generátor lehet...az is volt:( sajnos elfüstölt 2-3 tekercs.
Úgy gondoltam, hogy nem veszek másikat, hanem inkább újra tekercseltetem, el is vittem de aki elvállalta a végén visszadobta, hogy mégsem tudja megcsinálni, mert nem talált olyan vastagságú huzalt, ezért próbálkozott vastagabbal, de az meg tán túl kemény, és lerúgja magát...plusz a szigetelés is le-le töredezett a tekercsek alján.
Utána néztem, hogy a xv 535-ös virgácsé is jó lenne beléje...
A kérdésem, hogy ha nem sikerül megcsináltatnom, nem-e setleg valakinek volna egy felesleges;)
Nah... kicsieréltem a vezlánc feszítő gombákat. E-bayen vettem, egy 82-es 920-asról lett lebontva.
Kis zakatolást, ciripelést véltem felfedezni főleg melegen, motorféknél és nagy gáznál - volt egy olyan feelingem, hogy visszalazul, nem elég szoros a záró menete (mert ez rugó előfeszítette csavaros, nem racsnis).
Úgy tűnik, bejött. Már álló helyben is sokkal csendesebb, a motor, még a szelepzajnak vélt halk cic-cic-cic se hallatszik. Ha lesz további eredmény pl. hosszabb távon, mesélek. Hátha valakinek hasznos lesz egyszer.
Holnap lesz a nyúzópróba, lecc gó Kisbér, meglessük Noble motorját.
"Mikor baj van én nem tudok ilyen precízen fékezni. Csak húzom meg nyomom mint süket az ajtót !"
Egy régi ismerősöm a szemem láttára taknyolt el épp ugyanígy. Mielőtt motorra ült volna már 6-7 éve csak ABS -es ESP-s autója volt. Érdekes volt épp elhaladni mellette, miközben elesik... lehetett látni, mikor melyik kerék füstöl, és hogyan bicsaklik ki az eleje a motornak... konvojban haladtunk, amikor ő előzni akart, az általa előzendő autós is erre gondolt... kivágott elé...
Más kérdés, hogy azóta inkább hagytam volna az árokban megdögleni, de akkor még jóban voltunk... egy kulcscsont töréssel megúszta a dolgot...
Amit írtam:
"Utána rámarkolni az első fékre, és a sebesség lassulásával csökkenteni a fékerőt. Közben a hátsó fékkel érzés szerint ugyanezt végrehajtani..."
azért kell csökkenteni a fékerőt, mert elég balek dolog állóra fékezett első kerékkel 100-ról már 20 km/h -r lassulva elcsúszni... ha növeljük a fékerőt, miközben lassul a kerék, abból könnyen lehet perec... A hátsó féknél meg azt is számításba kell venni, hogy motorfékünk is van...
Amikor idén márciusban elestem, épp 10-20 km/h-körül, a fehér csíkon keresztben haladva csúszott ki az első kerék...
Amúgy a vészfékezést van hogy a városban is megcsinálom 60-70-ről egy piroslámpa felé... gyakorlásként. Van olyan hely ahol 10-15m is van még a lámpa mögött, ha esetleg elvéteném a dolgot...
Szuksegem lenne egy kis eligazitasra. boats.net-en nezegetema siklocsapagyakat es a gyuruket. Nem igazan ertem, hogy mi a megnevezesek kozti kulonbsegek. Pl. PISTON RING SET (STD) - ez standard-ot jelent? Az pontosan milyen meret? Aztan PISTON RING SET (0.50MM O/S) AP vagy ugyanez csak (1.00MM O/S). Ez a kopasnak mas-mas kota? Aztan a siklocsapagyaknal vannak a UR BLU, UR BLK, UR BRN, UR GRN es UR YEL kodok. Ezek mit jelentene?
Elore is nagyon koszonom!
Kipuff csere (durrog) miatt dúsítani szeretnék az alapjárati keveréken, de nem lelem a csavart. Tud segíteni valaki?
Én arra gondoltam hogy ez az:
kép
egy 535.ös viragohoz keresek gyári kormányt ha lenne valakinek eladó.
95-ös évjárat, de szerintem egy fajta van belőle.
Köszönöm!
Tegnap voltam a Citadellás guruláson ,sokan voltunk,akár 100-an is.A régi 7-en mentünk a Velencei tóig,még ott is lehettünk vagy 50-en.Kurva meleg volt,de azért élveztem.Szerintem nem veszélytelen ,különösen a biztosító motorok előre manőverezése sokszor a vonuló motorok között,de nem vol probléma.
Király volt.
A festés project miatt nem tudtam elmenni a gurulásra... nos tegnap leesett a plafon.. egy 6 éves lakásban...
kicsit megpiszkáltam pár repedést és onnantól 10cm-es darabokban leszedhettem az egészet...
Ő biztosan meg tudja javítani.
ott a válasz a kérdésedre a hirdetés alján...
Shipping services with Canada-Post Canada-Post
Standard Shipping (5-10 business days)
Expedited Shipping (1-4 business days)
Most ezt találtam, a kérdésem az volna, hogy szerintetek ez mennyi idő alatt érne ide szeretett kis hazánkba?
http://www.ebay.com/itm/251102...
Igen nagyon sürgető volna, hogy kész legyen a motor...
Talán emlékeztek pár hete írtam, hogy rosszalkodik a vs 1400-as motorom töltése.Kaptam itt egy jó fülest, miszerint ez a generátor lehet...az is volt:( sajnos elfüstölt 2-3 tekercs.
Úgy gondoltam, hogy nem veszek másikat, hanem inkább újra tekercseltetem, el is vittem de aki elvállalta a végén visszadobta, hogy mégsem tudja megcsinálni, mert nem talált olyan vastagságú huzalt, ezért próbálkozott vastagabbal, de az meg tán túl kemény, és lerúgja magát...plusz a szigetelés is le-le töredezett a tekercsek alján.
Utána néztem, hogy a xv 535-ös virgácsé is jó lenne beléje...
A kérdésem, hogy ha nem sikerül megcsináltatnom, nem-e setleg valakinek volna egy felesleges;)
Így néz ki a történet:
http://www.electrexworld.co.uk...
Ott vannak fent a tipusok, amikhez jó ez a generátor.
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv, Laci!
Kis zakatolást, ciripelést véltem felfedezni főleg melegen, motorféknél és nagy gáznál - volt egy olyan feelingem, hogy visszalazul, nem elég szoros a záró menete (mert ez rugó előfeszítette csavaros, nem racsnis).
Úgy tűnik, bejött. Már álló helyben is sokkal csendesebb, a motor, még a szelepzajnak vélt halk cic-cic-cic se hallatszik. Ha lesz további eredmény pl. hosszabb távon, mesélek. Hátha valakinek hasznos lesz egyszer.
Holnap lesz a nyúzópróba, lecc gó Kisbér, meglessük Noble motorját.
Egy régi ismerősöm a szemem láttára taknyolt el épp ugyanígy. Mielőtt motorra ült volna már 6-7 éve csak ABS -es ESP-s autója volt. Érdekes volt épp elhaladni mellette, miközben elesik... lehetett látni, mikor melyik kerék füstöl, és hogyan bicsaklik ki az eleje a motornak... konvojban haladtunk, amikor ő előzni akart, az általa előzendő autós is erre gondolt... kivágott elé...
Más kérdés, hogy azóta inkább hagytam volna az árokban megdögleni, de akkor még jóban voltunk... egy kulcscsont töréssel megúszta a dolgot...
"Utána rámarkolni az első fékre, és a sebesség lassulásával csökkenteni a fékerőt. Közben a hátsó fékkel érzés szerint ugyanezt végrehajtani..."
azért kell csökkenteni a fékerőt, mert elég balek dolog állóra fékezett első kerékkel 100-ról már 20 km/h -r lassulva elcsúszni... ha növeljük a fékerőt, miközben lassul a kerék, abból könnyen lehet perec... A hátsó féknél meg azt is számításba kell venni, hogy motorfékünk is van...
Amikor idén márciusban elestem, épp 10-20 km/h-körül, a fehér csíkon keresztben haladva csúszott ki az első kerék...
Amúgy a vészfékezést van hogy a városban is megcsinálom 60-70-ről egy piroslámpa felé... gyakorlásként. Van olyan hely ahol 10-15m is van még a lámpa mögött, ha esetleg elvéteném a dolgot...