Üdv. Megköszönném ha valaki megtudná nekem mondani vagyis írni hogy a SAITO és a PARTS-PLUS teleszkóp simmering mijen gyártmányú? És természetesen a minőségről sem ártana valamit tudni.
Ezzel a legtöbben így vagyunk sajnos.
Én nekem annyit már sikerült elérnem hogy amikro ijedségből reflexszerűen rárántok az elsőfékre és megcsúszik az első kerék akkor van annyi lélekjelenlétem hogy elengedjem a féket majd megint meghúzzam kicsit már finomabban, ergo egy manuaális ABS -t már sikeresen tudok alkalmazni :)
Hello Vic !
Azt hiszem a legnagyobb igazság az utolsó bekezdésedben van !
Egyébként a vészfékezésről szóló értekezést nem én hanem Rocky írta. Mikor baj van én nem tudok ilyen precízen fékezni. Csak húzom meg nyomom mint süket az ajtót !
Annyit változtatnék a leírásodon a fékezésről, hogy amint lassulsz egyre erősebben kell húzni az első féket, hiszen vészfékezünk.
Elején kemény hátsó fék és kicsi első mert hátul van a tapadás, ahogy billen előre szépen engeded fel a hátsót hogy ne csússzon meg és egyre erősebben húzhatod az elsőt mivel egyre jobb lesz elől a tapadás.
Ez az elmélet aztán ember legyen a talpán aki vészfékezéskor ezt a mozdulatsort rendesen végig tudja csinálni.
Blacki !
Lehet hogy így van. Meg ugye felkapja az ember a jobb lábát is mikor ráugrik a fékre. Utáljuk az ABS-t de néha hasznos lehet. Egyszer kipróbálnék hasonló helyzetben egy ilyen szerkezetet.
helo. Egy olyan kerdesem lenne hogy a Virago 535-ös nek milyen meretei vannak.marmint hoszusag, szelesseg es magassag. szalitani szeretnk egyet es nem tudom hogy befer e a kisbuszba. es hogy nincs e itt a forumozok kozt valakinek valmi jo kis 535-ös elado gep ami meg megfizethet is. koszonom elore is.
Ha motorcsörgést akartok hallani játszátok le a videók közt található klippet, a 85 éves motoros címszó alatt.
Az öreg sem semmi, végig lehet nézni.
De kb. a tizedik perc táján az új Dukatti (?) hangja aztán a valami csörgés.
Van itt a kornyeken 1 oriasi muhely, amelyik csak ezzel foglalkozik. Kul- es belfoldi kis autok, teher autok, buszok, akar motorok fotengelyeit, halytokarait csiszoljak(koszorulik) tokeletesre(szazad vagy ezred millimeternyi pontosan), aztan ha szukseges es egy akar kotaval is megno a meret, akkor gyartanak sikcsapagyat neki. Ha jol tudom, akkor 1 vagy 2 ev garanciat is vallalnak. Nagyon remelem, hogy minden igy is van, ahogy mondjak. Az biztos, hogy nem fog kicsibe kerulni, amig dorombolni fog a vas, de egyszer kell megcsinalni rendesen s akkor meg 20 evecsket eldocog.
Udv.
Kuplungot kapd szet surgosen. Mistvan-nak kisertetiesen hasonlo bajai vannak, mint neked, ugyanigy kezdodott: rakoncatlankodo motor utan egyszercsak kupplung.
Szia Rocky !
A vészfékezés technikával nagyjából én is képben vagyok,és igyekszem alkalmazni is. Bár élesben azért gyakran felülírja a szabályokat az ösztönös mozdulat.
Amit nem tudok hova tenni, hogy 10ből 10 szer miért mindig bal felé tör ki a hátsó kerék, annak ellenére hogy a kerekek egyenesbe futása rendben van, a gumi egyenletesen kopik. Abban bíztam hogy nem egyedi eset az enyém, és esetleg másnak is van hasonló tapasztalata. Egyébként hamarosan hátsó gumit cserélek és fel kell emelni a hátulját akkor majd jól megrángatom a lengőkarokat nincs -e ott valami bibi.
tiszteletem, megoldottam egyik gondott mar is itt a masik, jottem hazafele, kilencvenrol motorfekekeztem visszafele, es v.mi megeriltetodot, elszalt a kuplungom, olyan mintha a rugo ment volna el mert a kuolung kar semmi ellenalas neljul mozog ki be a lenti kuplung rudal egyutt, uresbe van a gep de a kuolung zart helyzetben nem old ki hiaba behuzom a kart
Tiszteletem, mivel nagyon keveset vagyok othol, dolgozom egesz nap, ezert telefonrol tudok csak irni itt, es mivel teloval eleg szarul tudom vegig nezni a forumot, ezert csak azzokat szoktam elolvasni amiket nekem irtok amirol kapok emailt, mindeg megfogadom a tanacsaitokat, az adagolast meg felreolvastam, a durrogas megszunt mostmar szepen jar, tettem bele meg sok benzint, akkor eleg ha kicerelem azt ahol 5 mm van meg? vagy a a masikal egyutt kellene cserelni ahol meg van bo egy centi?ilyenkor kell fogaskereket is cserelni vagy csak simman a lancot? es ha tudnatok segiteni hol kapom meg a legolcsobban a lancot.koszonom a turelmet
A legtöbb szezont úgy kezdem, hogy vészfékezést gyakorolok.
többféle helyes menet van, de kb ez: lábfékre rátaposni, kis késéssel első féket kicsit behúz. Ezzel enyhén előrebillented a motort, illetve melegíted az első féket. Utána rámarkolni az első fékre, és a sebesség lassulásával csökkenteni a fékerőt. Közben a hátsó fékkel érzés szerint ugyanezt végrehajtani... Ezzel elkerülhető az első abroncs hirtelen alakváltozása, a telő összeütése, és egyenletesebbé tehető a az abroncsot az aszfalttal összenyomó erő növekedése. Egyszer esőben, egy kocsisort előzte, de be kellett sorolnom az első autó mögé. a hülye is belefékezett, és ez a mozdulatsor mentett meg attól, hogy benézzek a hátsó szélvédőn...
Az, hogy melyik irányba csúszik meg a hátsó kerék az több tényezőtől függ:
- Az ember soha nem egyenesen ül a motoron. A fenekünk sincs középen.
- A motor sem függőleges teljesen.
- Az abroncs kopása, illetve az útburkolat lejtése befolyásolja a csúszó abroncs oldalirányú elmozdulását.
Van egy kereszteződés, a melóba vezető úton, ahol számtalanszor blokkolt már a hátsó kerék, és mindig jobbra csúszott egy picit a motor hátulja, de erre már fel vagyok készülve.
alapszabály, hogy a hátsó kereket sem motorfékkel, sem lábfékkel nem fékezzük kanyar bejáratnál... Ezeket a bravúrokat meghagyom Rossi-nak. Ő megcsinálja, hogy fékezés közben enyhén megemeli a hátsó kereket, és odébb rakja... ezzel más ívre helyezi a motort, utána a leérkező kereket megcsúsztatva lapra dönti... Ezt downside nélkül összehozni bámulatra méltó dolog...
Ma reggel kigurult elém egy furgon , és vészfékezésre kénszerűltem.
Azaz csúszott a hátsó kerék. Ilyen esetben minden alkalommal kitör balra a hátulja, és a motor keresztbe áll. Többször teszteltem már. Amíg nem csúszik meg hátsó kerék tökéletesen tartja az egyenes irányt. Gyorsításkor, folyamatos haladásnál úgy tartja az egyenest mintha zsinóron húznák. Találkozott már valaki hasonló problémával ? Mi a fax ez ?
5 mm kevés, az a lánc ki van nyúlva. 8 mm a határ, de ezt is leírtam már egy fél oldallal lejjebb.
Elmondtam világosan, mennyit kell hozzáadni a karbitisztítóból alapesetben. Azt is elmondtam, hogy ha töményebben akarod adagolni, akkor mennyit érdemes.
Ha saját meggondolatlan fejedtől vezérelve cselekszel minden egyes jótanács ellenére, akkor nem tudom, miért kérsz véleményt vagy tanácsot...
Én nekem annyit már sikerült elérnem hogy amikro ijedségből reflexszerűen rárántok az elsőfékre és megcsúszik az első kerék akkor van annyi lélekjelenlétem hogy elengedjem a féket majd megint meghúzzam kicsit már finomabban, ergo egy manuaális ABS -t már sikeresen tudok alkalmazni :)
Azt hiszem a legnagyobb igazság az utolsó bekezdésedben van !
Egyébként a vészfékezésről szóló értekezést nem én hanem Rocky írta. Mikor baj van én nem tudok ilyen precízen fékezni. Csak húzom meg nyomom mint süket az ajtót !
Elején kemény hátsó fék és kicsi első mert hátul van a tapadás, ahogy billen előre szépen engeded fel a hátsót hogy ne csússzon meg és egyre erősebben húzhatod az elsőt mivel egyre jobb lesz elől a tapadás.
Ez az elmélet aztán ember legyen a talpán aki vészfékezéskor ezt a mozdulatsort rendesen végig tudja csinálni.
Lehet hogy így van. Meg ugye felkapja az ember a jobb lábát is mikor ráugrik a fékre. Utáljuk az ABS-t de néha hasznos lehet. Egyszer kipróbálnék hasonló helyzetben egy ilyen szerkezetet.
Eszerint nem voltál katona !
Annak idején a seregben megkövetelték, hogy "csatot f@..t balra"
Az öreg sem semmi, végig lehet nézni.
De kb. a tizedik perc táján az új Dukatti (?) hangja aztán a valami csörgés.
Udv.
Eleg ha a fejed jobbra dontod kicsit.
A vészfékezés technikával nagyjából én is képben vagyok,és igyekszem alkalmazni is. Bár élesben azért gyakran felülírja a szabályokat az ösztönös mozdulat.
Amit nem tudok hova tenni, hogy 10ből 10 szer miért mindig bal felé tör ki a hátsó kerék, annak ellenére hogy a kerekek egyenesbe futása rendben van, a gumi egyenletesen kopik. Abban bíztam hogy nem egyedi eset az enyém, és esetleg másnak is van hasonló tapasztalata. Egyébként hamarosan hátsó gumit cserélek és fel kell emelni a hátulját akkor majd jól megrángatom a lengőkarokat nincs -e ott valami bibi.
A legtöbb szezont úgy kezdem, hogy vészfékezést gyakorolok.
többféle helyes menet van, de kb ez: lábfékre rátaposni, kis késéssel első féket kicsit behúz. Ezzel enyhén előrebillented a motort, illetve melegíted az első féket. Utána rámarkolni az első fékre, és a sebesség lassulásával csökkenteni a fékerőt. Közben a hátsó fékkel érzés szerint ugyanezt végrehajtani... Ezzel elkerülhető az első abroncs hirtelen alakváltozása, a telő összeütése, és egyenletesebbé tehető a az abroncsot az aszfalttal összenyomó erő növekedése. Egyszer esőben, egy kocsisort előzte, de be kellett sorolnom az első autó mögé. a hülye is belefékezett, és ez a mozdulatsor mentett meg attól, hogy benézzek a hátsó szélvédőn...
Az, hogy melyik irányba csúszik meg a hátsó kerék az több tényezőtől függ:
- Az ember soha nem egyenesen ül a motoron. A fenekünk sincs középen.
- A motor sem függőleges teljesen.
- Az abroncs kopása, illetve az útburkolat lejtése befolyásolja a csúszó abroncs oldalirányú elmozdulását.
Van egy kereszteződés, a melóba vezető úton, ahol számtalanszor blokkolt már a hátsó kerék, és mindig jobbra csúszott egy picit a motor hátulja, de erre már fel vagyok készülve.
alapszabály, hogy a hátsó kereket sem motorfékkel, sem lábfékkel nem fékezzük kanyar bejáratnál... Ezeket a bravúrokat meghagyom Rossi-nak. Ő megcsinálja, hogy fékezés közben enyhén megemeli a hátsó kereket, és odébb rakja... ezzel más ívre helyezi a motort, utána a leérkező kereket megcsúsztatva lapra dönti... Ezt downside nélkül összehozni bámulatra méltó dolog...
Ma reggel kigurult elém egy furgon , és vészfékezésre kénszerűltem.
Azaz csúszott a hátsó kerék. Ilyen esetben minden alkalommal kitör balra a hátulja, és a motor keresztbe áll. Többször teszteltem már. Amíg nem csúszik meg hátsó kerék tökéletesen tartja az egyenes irányt. Gyorsításkor, folyamatos haladásnál úgy tartja az egyenest mintha zsinóron húznák. Találkozott már valaki hasonló problémával ? Mi a fax ez ?
Elmondtam világosan, mennyit kell hozzáadni a karbitisztítóból alapesetben. Azt is elmondtam, hogy ha töményebben akarod adagolni, akkor mennyit érdemes.
Ha saját meggondolatlan fejedtől vezérelve cselekszel minden egyes jótanács ellenére, akkor nem tudom, miért kérsz véleményt vagy tanácsot...