Én szinte az összes kúton tankoltam már.
Shell, Mol, ÖMV, Lukoil, és mindenféle kis névtelen kúton is.
Soha semmilyen bajom nem volt. Sőt minden tankoláskor fogyasztást is szoktam számolgatni. De semmi jelentős különbséget nem tapasztalok.
Igaz időnként szoktam a tankomba tenni egy pici Metabond üzem anyag adalékot. Ami tisztítja a tüzelő ellátó részeket.
Köszi, átnézem az egész rendszert. A relé nem kattan, úgyhogy vagy még előtte van a hiba vagy a relé hibás.
Keresgéltem még a neten és találtam ezt a fórumot: http://viragotechforum.com
Ott is írtak pár megfontolandót, végigmegyek rajta.
Köszi mindenkinek!
Szia!
Távolrol segíteni nagyon nehéz, de szerintem littlerocknak igaza lehet.
Kérdés amikor bekapcsolod a kapcsolót kattan-e a reléd? Amennyiben kattan akkor jo az electromágnes a relében a hiba utána van. A mennyiben nem kattan, vagy nenjut el az áram odáig, vagy a kis tekerccsel van valami hiba.
Üdv. fred
Sziasztok!
Megnéztem az index kapcsolót, kitakarítottam, kontaktok jók. Reggel indulás előtt gyújtással működik is, de ahogy beindítom a motort meghal az egész. S utána már leállítás után sem működik.
Azt néztem, hogy a kapcsolótól 5 vezeték megy a reléhez, de a relénél már 9 vezeték van. Azok honnan jönnek? Nem lehet, hogy onnan kap valami fals jelet? Pl. tudom, hogy bizonyos távolság megtétele után is lekapcsol az index.
Jövőhéten mennék Erdélybe és index nélkül elég necces a dolog.
Köszi előre is!
Én Agipon szoktam tankolni! :D A MOL meg jó kis hely, de abban igazad van ,hogy ,hogy a Shell veszi a legdrágább adalékot a MOLtól a lötyibe ezen kívül. De attól még nem biztos ,hogy jobb.
Nekem igazából mind1 ,hogy hol tankolok! Csak ne Lukoil és ne noname kút legyen! :D Egyszer tankoltam lukoilt.. Egyszer! Rángatott, lassan ment, nem ment, szenvedett. A lukoil amikor veszi a lötyit nem kér semmilyen adalékot a MOLtól! Biztos ők állítanak elő valamit bele! :P De kötve hiszem! :) nyomássák a naturt! :D
Szia!
Én Mol kúton soha nem tankolok, amióta vörös iszappal volt tele a karburátorom, folyamatos Mollos tankolás után.
A Shellnél ugyanannyi a benzin, ráadásul minőségi adalékokkal, ha lehet mindig ott tankolok. Menj át oda dolgozni
Ha valaki olajcsere előtt áll, a "robinsonra" tudok hozni 15W-50 GULF RIDE 4T olajat. Nagyon király, csendesebb a váltó vele . 2090Ft/L bruttó. Név kell, lakcím a számla miatt, a pénzt majd ott rendezzük. Amcsi olaj, teszteltük több gépben is, nem olyan,mint a CASTROL Actevó.....jelezze, akit érdekel mailben, vagy telefonon.
Csak a páromból meg magamból indulok ki....
Szerintem felesleges hálózsákot vinni. Dög meleg lesz! Elég egy lepedő és azon feküdni, mi úgysem takarózunk be. Ha meg picit fázós a hangulat, amit kétlek! :P Akkor magunkra csavarjuk a lepedőt! :P
Szia!
Nálad lehet faházat foglalni a Virgács talira?
Kéne egy két főre, viszem az oldalbordámat is.
A helyszínen fizetem a költségeket.
Debrecenből indulok, csak pénteken még levizsgáztatom a vasat mert elsejétől jön az orbánc adó.
Lehet valami visszajelzést kapni a faházról mert akkor nem viszek sátrat?
Az olaj csere ciklus: 6000 Km-enként. Vagy 1 év. Ha nem mész hat ezret egy év alatt.
Nagy könyv szerint az olaj szűrőt csak minden második olaj cserénél kelleme. De én mindig cserélem a szűrőt is. Mivel nem nagy összeg, de meghálálhatja a gép. Biztos ami biztos.
Nekem kereken 3 liter ment bele, és az olajszint ellenőrző ablak tetejéig ér az olaj.
A tiednek másabb a durrogása. A tiéd, olyan hangos, és öblös.
Az enyém meg mintha egy hangosat tüsszentene az ember.
Én attól tartok, hogy ez ugye akkor jöhet létre, amikor nyit a szívó szelep, és kicsap a láng.
No én konkrétan a szelepet féltem. Bár jobban bele gondolva elég kemény és hőálló anyagból gyárthatják. Nem?
Szia
Mond meg a párodnak, hogy a motorozás kimondottan gyógyítja a gerinc sérvet. Főleg egy chopper.
Ugyan is egyenes derékkal is tudsz ülni rajta. S menet közben a fenekeddel egyensúlyozod, mozgatod a gépet. No pont ez az ellazító mozgás és egy kis rezgés kell a derék táji csigolyáknak.
Hidel, nem a levegőbe beszélek.
Sajnos négy évvel ezelőt szétszakadt egy gerincsérvem, és 4 napig bénán feküdtem. Majd műtét. (Ott ahol Massát is műtötték, miután a Hungaroringen fejbe vágta a rúgó).
Műtét után pedig a jó kemény felépülés.
Jelenleg semmi bajom. Nem látszik a mozgásomon semmi. S Ugyan úgy dolgozom, mint bárki más.
De ha újra elkezd fájogatni a derekam, akkor csak motorra pattanok és irány a Mátrai szerpentinek. S helyre is mozgatja.
Egyébként még a gyógytorna és a háton úszás is csodákat tud művelni a gerincsérvvel.
Van egy haverom, akinek motoros találkozón becsípődött a dereka. Nem tudott kiegyenesedni.
A többi motoros ráemelte, őt a motorjára, hogy haza tudjon jönni. Mire haza ért kimozdult a dereka, és ugyan sziszegve de már simán leszállt a motorról, és hajolgatni is tudott.
Szóval csak ennyit, a gerinc bántalmak és a motorozásról.
Mondjuk, a sport motoron való görnyedést azért lehet, hogy nem javasolnám.
Nekem is volt hasonló problémám ,igaz csak az egyik oldalon.
Az okozta hogy a hátsóhoz menő vezetékek összeértek .
Pontosabban a két hengeres tűzősaru ért össze a zsugorcső alatt .
Mérj áramfelvételt ,akkor kiderül zárlat okozza e .
Nekem a 125-ösben kicsit több van, és csak 20 évvel fiatalabb.
De hát ez már lerágott csont.