Hétvégére szombat éjszakára Debreczinek 2db 3személyes faház és a többieknek (Jogo, Hóhér, ......) 3db 2 személyes faház lebeszélve. A helyszínen kell rendezni, rám kell hivatkozni, én beszéltem meg Földi Veronikával. Természetesen van még hely bőven, illetve, ha valaki még sem kéri a szállást, akkor sem kell "bánatpénzt" fizetni. Megoldható a sátrazás és a földön alvás is. A tűzrakóhely és a tűzifa árában benne van a bogrács is, viszont tányért és evőeszközt biztosabb, ha hoztok. Én valószínűleg csak estefelé csatlakozok a csapathoz. Ha van még valami kérdésetek, kérésetek, írjátok meg, vagy hívjatok a 203417660-on.
Sziasztok!
Én is készülök a III.Viragó Talira 1fő.
Kérek a faházban egy helyet.
Kédés:-ágynemű van ?
-vizesblokban zuhanyozni is lehet?
A bográcsolással kapcsolatba javaslom,hogy miután megvan a pontos létszám a főznivalót ott a környéken vegyük meg és a költséget közösen rendezzük./valóban hányan is leszünk ?/
Jogo: úgy tudom Ti is jöttök ,szerintem nekünk az M31 és 3sz.út találkozásánál jólenne csatlakozni.Ha jónak tartod kérem jelezd köszi.
Üdv. Mindenkinek.
a 400-as szűrőjében van a fojtás, és azt csak némi roncsolással lehet kiszedni. Ez gyakorlatilag egy cső, ami mélyebben nyúlik be a légszűrő belsejébe. 535-ös szűrőhöz könnyebben jut az ember, ezért szokták ezt venni...
Amikor kicseréltem, akkor először a fogyasztás csökkenése szúrt szemet, majd rájöttem, a kanyarból kigyorsítás/ előzéskor gyorsítás problémájára. Ha van hely felkészülni, és nem az autó mögül akarsz kilőni, akkor fokozatos gázadással gyönyörűen lehet gyorsítani.
A fogyasztás csökkenés drasztikus mértéke nekem is rejtély, de örülök neki... Anno próbaképpen visszaraktam az eredeti szűrőt, és városban próbálva tökéletesen működött minden. Ezért gondolom azt, hogy a karburátorom más tekintetben rendben van...
Sziasztok!
Nekem 750-es van és ugyan csak ez a gond volt vele.A hiba a kapcsolóban volt. Az egyik vezeték forrasztása nem volt tökéletes, bár szemre annak tünt.Újra forrasztás után tökéletesen üzemel.
Üdv. Fred
A két alkatrész befoglaló méretei ugyanazok. Az eltérés abból adódik, hogy a 400-as szűrőjében van egy fojtás.
Beszerelhető, a 400-asba az 535-ös szűrője, de megváltozik a motor viselkedése. 80-as tempónál 5. fokozatban hirtelen gázadásnál, több mint egy másodpercet gondolkodik. Valószínű, hogy a membránokat a megváltozott nyomásegyensúly nem nyitja olyan gyorsan. Sajnos nez azzal is jár, hogy egy döntögetős kanyaros résznél nem lehet kigyorsítani a kanyarból.
Ha csak gurulsz vele, és fokozatos gázadással közlekedsz, akkor lehet észre se veszed a különbséget.
A fogyasztáscsökkenés a nagyon pozitív eredmény nálam, méghozzá, hogy 4 literrel megy a gép...
- teljesen nyitott kipufogó, és egyel emelt tű a karburátorban
Bár nekem ennyire nem volt érdekes a dolog. Nekem olyan volt ,hogy sima gyújtásnál nem jó! Aztán közlekedek vele, és egy ilyen 5-8perc után meg már működik rendesen jó mi?.. Érdekes. :D
Sziasztok!
Segítsetek légyszi! Az indexem meglehetősen fáradékony, ami azt jelenti, hogy vagy csak rövid ideig villog, kb 3-at vagy egyáltalán nem is hajlandó működni. Néha meg jó, random módon. Azt vettem észre, hogy főleg melegben teszi ezt és járó motornál. Ha csak a gyújtás van rajta, rendesen működik. A relé csatlakozóit és a kapcsolót megtisztítottam. Bár a kapcsoló mechanikája elég leharcolt. Mi lehet a gond?
Köszi
Szia Robin62.
a hétvégi talira kellene nekem kettő 3. személyes faház , mit gondolsz elég ha ott intézzük vagy segitenél esetleg a foglalásban.
Úgy néz ki lesz egy autó is aki akar pakolhat bele az örsön cuccost.
Ha időnként vissza durran nem lesz tőle semmi baja. Nekem is durrog néha. Nekem akkor durran ha nagy gázt adok neki (Tényleg nagyot! :) És utána egyből vissza és ahogy vissza áll durrog szépeket. :) De amúgy nem lesz tőle semmi baja. Amúgy minden reggel jön a kútra egy faszi akinek úgy durrog a cucc bazzeg FOLYAMATOSAN! és atya isten milyen kurva hangos! Imádom az ilyeneket de ez már nekem is sok, ami neki van! És azt mondja ,hogy már 1,5 éve megy vele és semmi baja.
lemaradt....természetesen lehet zuhanyozni ( de jó meleg az Ipoly is...)
Ágynemű van, de huzat és lepedő nincs, tehát ezt, vagy hálózsákot hozzatok, vizesblokk van ( sajnos nem koedukált, hanem külön női és férfi ).
Hétvégére szombat éjszakára Debreczinek 2db 3személyes faház és a többieknek (Jogo, Hóhér, ......) 3db 2 személyes faház lebeszélve. A helyszínen kell rendezni, rám kell hivatkozni, én beszéltem meg Földi Veronikával. Természetesen van még hely bőven, illetve, ha valaki még sem kéri a szállást, akkor sem kell "bánatpénzt" fizetni. Megoldható a sátrazás és a földön alvás is. A tűzrakóhely és a tűzifa árában benne van a bogrács is, viszont tányért és evőeszközt biztosabb, ha hoztok. Én valószínűleg csak estefelé csatlakozok a csapathoz. Ha van még valami kérdésetek, kérésetek, írjátok meg, vagy hívjatok a 203417660-on.
Én is készülök a III.Viragó Talira 1fő.
Kérek a faházban egy helyet.
Kédés:-ágynemű van ?
-vizesblokban zuhanyozni is lehet?
A bográcsolással kapcsolatba javaslom,hogy miután megvan a pontos létszám a főznivalót ott a környéken vegyük meg és a költséget közösen rendezzük./valóban hányan is leszünk ?/
Jogo: úgy tudom Ti is jöttök ,szerintem nekünk az M31 és 3sz.út találkozásánál jólenne csatlakozni.Ha jónak tartod kérem jelezd köszi.
Üdv. Mindenkinek.
a 400-as szűrőjében van a fojtás, és azt csak némi roncsolással lehet kiszedni. Ez gyakorlatilag egy cső, ami mélyebben nyúlik be a légszűrő belsejébe. 535-ös szűrőhöz könnyebben jut az ember, ezért szokták ezt venni...
Amikor kicseréltem, akkor először a fogyasztás csökkenése szúrt szemet, majd rájöttem, a kanyarból kigyorsítás/ előzéskor gyorsítás problémájára. Ha van hely felkészülni, és nem az autó mögül akarsz kilőni, akkor fokozatos gázadással gyönyörűen lehet gyorsítani.
A fogyasztás csökkenés drasztikus mértéke nekem is rejtély, de örülök neki... Anno próbaképpen visszaraktam az eredeti szűrőt, és városban próbálva tökéletesen működött minden. Ezért gondolom azt, hogy a karburátorom más tekintetben rendben van...
És gondolom a fojtást nem lehet kiszedni.
Nekem 750-es van és ugyan csak ez a gond volt vele.A hiba a kapcsolóban volt. Az egyik vezeték forrasztása nem volt tökéletes, bár szemre annak tünt.Újra forrasztás után tökéletesen üzemel.
Üdv. Fred
A két alkatrész befoglaló méretei ugyanazok. Az eltérés abból adódik, hogy a 400-as szűrőjében van egy fojtás.
Beszerelhető, a 400-asba az 535-ös szűrője, de megváltozik a motor viselkedése. 80-as tempónál 5. fokozatban hirtelen gázadásnál, több mint egy másodpercet gondolkodik. Valószínű, hogy a membránokat a megváltozott nyomásegyensúly nem nyitja olyan gyorsan. Sajnos nez azzal is jár, hogy egy döntögetős kanyaros résznél nem lehet kigyorsítani a kanyarból.
Ha csak gurulsz vele, és fokozatos gázadással közlekedsz, akkor lehet észre se veszed a különbséget.
A fogyasztáscsökkenés a nagyon pozitív eredmény nálam, méghozzá, hogy 4 literrel megy a gép...
- teljesen nyitott kipufogó, és egyel emelt tű a karburátorban
Nekem teljesen ugyan ezt játszotta most a vas.
Én fogtam és contact javító sprével befújtam ott ahol az ujjaddal kapcsolgatod.
(Megjavult.)
Segítsetek légyszi! Az indexem meglehetősen fáradékony, ami azt jelenti, hogy vagy csak rövid ideig villog, kb 3-at vagy egyáltalán nem is hajlandó működni. Néha meg jó, random módon. Azt vettem észre, hogy főleg melegben teszi ezt és járó motornál. Ha csak a gyújtás van rajta, rendesen működik. A relé csatlakozóit és a kapcsolót megtisztítottam. Bár a kapcsoló mechanikája elég leharcolt. Mi lehet a gond?
Köszi
Tonképpen lehet tudni hányan megyünk ?
a hétvégi talira kellene nekem kettő 3. személyes faház , mit gondolsz elég ha ott intézzük vagy segitenél esetleg a foglalásban.
Úgy néz ki lesz egy autó is aki akar pakolhat bele az örsön cuccost.
1-1.5 év alatt nem teszi tönkre a hengerfejet, de hosszú távon csúnyán odab_sz a kipufogó szelepnek.
Aki nem akarja idő előtt eltemetni a blokkot, az állítsa be szépen a karbit. Isntrukciók a Virago.ro oldalon.
Nem tudom pontosan lemérni, de kb 29-30 cm.