Oké, de a blokkon belül van difi ha jól sejtem... És ha valami agy gáz van, lehet egyszerűbb 535-ösre alakítani... Ami kis okossággal és a munkát nem számolva kb 100000-ből megvan... de akkor már komoly gondnak kell lennie...
Megfizethető 250-est vagy 535-öst keresek ismerős részére. Aki tud ilyenről, dobjon meg egy maillel. 400-as, 500-as, 700 és afeletti nem érdekel minket.
Még valami eszembe jutott, tudom kicsi a valószínűsége, de:
- az alapjárati rendszer fúvókája esetleg kiesett a helyéről. Innentől kezdve elég komoly tüzelőanyag mennyiséget tud szállítani. ez okozhat némi kormozódást is...
Középen szerintem jó helyen van. Ehhez a típushoz tudomásom szerint nincs kisebb ellenállású levegőszűrő, így ha minden rendben van a karbiban, és a gyújtás is jó, akkor nincs több ötletem a fogyasztás csökkentésére...
Ertem akkor a vegsebessegem nem gond, most akkor a membranjaim latszolag jok, stp-t kapott mar 2x is, megy mint a rakete de 6 liter allat nem eszik, visszatettem enis kozepre a subertu allast, mit mondasz mere mozgasam? es menyit? koszonom
Szia! Ha ráfekszek a motorra, akkor147-150 a vége óra szerint a 400-asnak ezt tavaly néztem meg, azóta nem kínoztam. 100 kg vagyok, tehát nem pehelysúlyú...
Amikor még a régi szűrő/középső tűállás/nyitott dob kombinációval ment a vas, akkor is belenyalt a 150-be a vas, és 5-5,2 nél többet soha nem evett... legalábbis nem emlékszem rá, hogy evett volna...
Tiszteletem, tudom nem ez a tema, csak mondja hogen hogy 130-140 el ment az 535 osel, nekem pont 140 a vege hatszelel mentem 155 de 140 tol nem surjen mene feljebb ez normalis? vagy ez is az elso jele a tulfogyasztasomnak, amugy emeltem a tun amint a multkor mondtam es fel literel ment feljebb a fogyasztasom, 6,5 mertem, tiszteletem
A Virago.ro-oldalon leirtak szerint berajzoltam a karburátor oldalán a szintet majd mértem. Mindkét karburátornál a benzin szint az alsó vonallal megegyező szintben van a mérés szerint. Csak az a gondom hogy a kabi egyik oldalán egy érdekes fejü csavar található,egy válalkozást eltudnék indítani anyi szerszámom van de ehhez nekem nincs szerszámom. Az ominózus csavar a membrán felőli oldalon van. A tisztításhoz ezt az oldalt is le kell vennem?
Mivel tegnap tankoltam ezért lekellett engednem az összes benzint a szűrők cseréje miatt.Mostmár két benzin szűrő van beépítve.Bele öntöttem az STP-ből mindet,rá a benzint és irány Veresegyháza-Gödöllő -Érd M-7es majd haza jöttem.Az autópályán 130-140-között mentem vele.Gondoltam biztos ki tisztult, hát csalódtam. A gyertyát kivettem ugyanojan kormos elől mint volt.Az első alapjárati keverékszabályzó csavar bármejik irányba történő elforgatása közben semmi változás nem történik a motor fordulat számában. A karburátor leeresző csonkjára ráhúztam egy darab műanyag csövet a motort beindítottam így üzem közben leengedtem kb-1-liter benzint. Leengedésközben nem láttam benne semmi koszt a műanyag csőben. Ezek után elkezdem tanulmányozni hogyfogom tudni szétszedni a karburátort a tisztításhoz.
A karburátorból engedd le a benzint többször is, had legyen benne szűrt anyag.
Ha megfelelő a szint, akkor a tűszelep szinte mindig zárás közeli állapotban van. Ha lejjebb megy az úszó, talán van esély, hogy átmosatod a szelepet.
- esetleg tégy rá egy csövet, nyisd meg a leeresztőt, és adj rá gyújtást. A tüzelőanyag szivattyú elvileg nyomni fogja az anyagot. Ha egy pet palackba töltöd, azt is láthatod mi jött ki., ülepítés, és szűrés után a nagy részét még vissza is tudod tölteni.
Nagyon köszönöm a tanácsot. Máris megyek a benzin kúthoz és veszek STP-t. Külömben most jöttem vissza a motoros boltból, vettem kettő db- rézkerámia betétes benzin szűrőt.Már cserélem is,remélem ez megfogja szűrni rendesen a benzint.
Ugye ilyenkor mindig a fehér stp-t szoktam ajánlani...
- Tégy vele egy próbát, hátha kiszedi a trutyit.
- A benzinszűrőt mielőbb cseréld le.
- Ha ez nem jön be, akkor nem úszod meg a karmi szétbontása nélkül.
- A kormos gyertya könnyen lehet pl. megakadt tűszeleptől, ha szennyeződés miatt nem tud bezárni. - esetleg ez okozhat olyan alapjárat problémát, mint a tiéd, hiszen az alapjárati rendszer akkor dolgozik, amikor a főfúvóka nem szállít, hiszen a keverőtérben nincs akkora depresszió, hogy az üzemanyagot felemelje. Ha nem zár a tűszelep rendesen, akkor a megemelkedett benzinszint miatt a főfúvóka rendszere is szállíthat tüzelőanyagot. Az alapjárati rendszer jóval kevesebbet szállít, ezért lehet, hogy érzéketlen az állításra.
- A gyertyák felcserélésével el tudod kerülni a túlzott kokszosodást, mert mindig letisztulhat a szennyezett darab. Túl sokszor azért nem illik ki-be tekergetni, mert sérülhet a menet a hengerfejben (Egy motor az élettartama alatt 10-20 gyertyacserét él meg), a meghúzáskor mindig zömül valamennyit az anyag.
Üdv. Megcsináltam azt a verziót amit ajánlottál, mármint a hátsó gyertya kivételt stb stb. Egy pöccre beindult, de nagyon lassan járt a motor.Ekkor elkezdtem a csavart tekergetni befelé majd kifelé és semmi változás nem történt a motor fordulat számában. . Megcsináltam ugyanezt a hátsóval is.Annál a csavar egy miliméteres elmozdítása igen nagyban megváltoztatta a motor fordulat számát. Ha ez valóban dugulás soha többet nem tankolok autó clubbos kutnál. Amikor a kaburátorból engedtem le a benzit egy átlátszó csövön elvoltam ájulva mennyi finomszemcsés kosz volt benne. Azt szeretném még megtudni, ki kell e vennem a karburátort a tisztításhoz? A gyertya vadi új a hét elején vettem.
Még valami. vedd ki a hátsó gyertyát, testeld le.
- utána indítsd el a gépet, az első hengerrel is járnia kell a motornak, és úgy próbáld meg az állítást.
A többit értem...
chopperfield kukac gmail pont com
Köszönöm!
- az alapjárati rendszer fúvókája esetleg kiesett a helyéről. Innentől kezdve elég komoly tüzelőanyag mennyiséget tud szállítani. ez okozhat némi kormozódást is...
sajnos innen nehéz találgatni...
A rajzon tudsz zoomolni is!
A km óra jól mér?
Amikor még a régi szűrő/középső tűállás/nyitott dob kombinációval ment a vas, akkor is belenyalt a 150-be a vas, és 5-5,2 nél többet soha nem evett... legalábbis nem emlékszem rá, hogy evett volna...
http://www.boats.net/parts/sea...
Amikor nem volt alapjáratom, akkor egy felet tettem bele, az is segített.
Ha megfelelő a szint, akkor a tűszelep szinte mindig zárás közeli állapotban van. Ha lejjebb megy az úszó, talán van esély, hogy átmosatod a szelepet.
- esetleg tégy rá egy csövet, nyisd meg a leeresztőt, és adj rá gyújtást. A tüzelőanyag szivattyú elvileg nyomni fogja az anyagot. Ha egy pet palackba töltöd, azt is láthatod mi jött ki., ülepítés, és szűrés után a nagy részét még vissza is tudod tölteni.
Szólj, ha rendbe jött a masina
épp tanulok, csak kis kikapcsolódáskén írogatok...
de örülök, ha tetszik :)
- Tégy vele egy próbát, hátha kiszedi a trutyit.
- A benzinszűrőt mielőbb cseréld le.
- Ha ez nem jön be, akkor nem úszod meg a karmi szétbontása nélkül.
- A kormos gyertya könnyen lehet pl. megakadt tűszeleptől, ha szennyeződés miatt nem tud bezárni. - esetleg ez okozhat olyan alapjárat problémát, mint a tiéd, hiszen az alapjárati rendszer akkor dolgozik, amikor a főfúvóka nem szállít, hiszen a keverőtérben nincs akkora depresszió, hogy az üzemanyagot felemelje. Ha nem zár a tűszelep rendesen, akkor a megemelkedett benzinszint miatt a főfúvóka rendszere is szállíthat tüzelőanyagot. Az alapjárati rendszer jóval kevesebbet szállít, ezért lehet, hogy érzéketlen az állításra.
- A gyertyák felcserélésével el tudod kerülni a túlzott kokszosodást, mert mindig letisztulhat a szennyezett darab. Túl sokszor azért nem illik ki-be tekergetni, mert sérülhet a menet a hengerfejben (Egy motor az élettartama alatt 10-20 gyertyacserét él meg), a meghúzáskor mindig zömül valamennyit az anyag.
A tűszelep zárását lehet ellenőrizni az úszószint ellenőrzés csöves módszerével.
http://www.virago.ro/2010/03/2...
- utána indítsd el a gépet, az első hengerrel is járnia kell a motornak, és úgy próbáld meg az állítást.
állítsd ugyanoda, mint a hátsót, és cseréld ki a gyertyákat, menj egy kört, utána gyertya megnéz...