Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tegnap elhagytam az indotó kulcsot, nagynehezen megleltem, de érdemes kilötni annak akinek még kijár én is igy tettem ezzek után, a másik dolog: a fő csiripelés megleltem egy csavar be esett az első hegerfelyre es beszorult a gyujtó tekercsek alá, a bukócsőröl lazult le, még van egy kis csiripelés de az már ténleg a szelephimba tengely kopása lesz... köszönöm a segitseget mindenkinek
Ha rá zoomolsz létni fogod a képen
Tiszteletem, az a kardánál van tudtomal, annak ugy kell kinéznie, ugy pászol a helyére
http://www.youtube.com/watch?f...

Ezt találtam, de ez sem nagyon egyértelmű.
Már néztem. Sajna ceruzás rajzok vannak benne. Engem az érdekelne, h egy fogaskerék melyik oldalával megy rá a tengelyre. Magával az önindítóval nincs bajom. De a hozzá kapcsolódó kerekekkel már inkább.
Ha itt megkeresed az adott részt nem látszik ?

http://www.boats.net/parts/sea...
A hívatalos könyve sem segít. sajna
Robbantott ábra nem segít ?
Üdv mindenkinek!

Nincsen valakinek véletlen egy fényképe xv750se bal dekni levétel után a fogaskerekekről? Mert ezt mindenképp fordítva is össze lehet pakolni. Egyszerűen nem lelem a logikát, hogy melyik fogaskerék hogyan áll.
Szia! Egyáltalán nem nyávogos a hangja hanem kellemesen brummogos akinek eladtam a motort annak is tetszett.
Hát a gyors önindító javítás ezennel elmarad. Elképesztő módon kopott el a nagy fogaskerék, amire a nagyobb méretű omega rugó megy. Hogy miért vártam eddig a cserével? Azért mert fogalmam sem volt mi a baja az önindítónak,másrészt a régi tulaj leszarta a dolgot.
Feltételezem, valamikor jó volt és nem rég romolhatott el... ettől függetlenül lehet igazad...
Nem lehet hogy egyszerűen túl alacsony az alapjárat ?
Az egyik Ls- bandából van ismerősöm. Nem volt véletlenül egy matt fekete- zöld bobber a csapatban?
Sziasztok
Tegnap volton túrázni.
Végre találtunk egy normálisan túrázó csapatott.
Suzuki savage márka fórumozók.
Egyedül én voltam Virágós. De nem zavarta őket.
Végre egy csapat aki tényleg túrázik, és nem rohan.
St- ből indultunk. Majd Egerben találkoztunk a csapat nagy részével.
Aztán fel a Bükkbe. Klasz volt. Normál lassú tempóban haladtunk. Volt idő a tájat is nézni. Sőt pár kilométerenként meg is álltunk.
Beszélgetni, és nézelődni.
Lilafüreden eltöltöttünk egy kis időt. Aki akart evet, stb.
Aztán kényelmes gurulás Miskolcra. Kisbolt vásárlás. Kaja és egyebek. Majd ki pöfögtünk a Tokaji tóhoz, és jót fürödtünk, napoztunk, és dumáltunk.
Késő délután indultunk haza. No ez már kicsit húzósabb út volt. Mivel szinte megállás nélkül végig nyomtuk. Jól el is zsibbadt a hátsó felünk.
De a kellemes fáradság ellenére is szuper túra volt.
Remélem ti is így fogtok vélekedni a Robinzon szigeteki, 3. Virágós túra után.
Szia!

itt a keresőbe beírod azt, hogy STP és több infót kaphatsz róla. Nem varázsszer, de nekem bevált. Ha ez nem jön be, akkor komolyabb műtét lesz a dologból. Az alapjárati rendszered valószínűleg elkoszolódott, ez kioldja a legtöbb esetben.
Konkrétan mi ez a varázsszer? A benzinhez kell öntenem,és elvileg ez egy karburátor tisztítás végez el?
Erre a legjobb gyógyszer általában a fehér STP... irány a tesco, veszel egyet, beletöltöd, és várod a hatást. 30-50 km, 6-10 indítózás illetve 3-4 nap múlva tökéletes lett a paripa...
Helló márkatársak! Segítséget szeretnék kérni, indítás szívatóval majd ahogy melegszik a motor,húzom vissza a kart és ha teljesen alaphelyzetbe van leáll, szívató nélkül még melegen sem indul be. De ha egy kicsit is rajta van a szívató mindjárt beindul! A fordulatot veszi,csak nem tudom alapjáraton járatni! Köszi előre is!
óóó én balga... a "gavay" után nincsen pont...

gavay@vipmail.hu
Szia Nagy János vagyok. Érdekelne mennyire hatásos ez a gyógymód" a kipufogón. Attól félek nehogy valami kis nyávogós hang legyen. Köszi a válaszod
helo. szerintem nem jó az email cím amit adtál. kétszer is próbáltam üzenetet írni .nem sikerult.
Test felé is kimértétek a generátort? Csutkára ugyanez volt nálam is a töltéssel, amikor a generátor egyik tekercse testzárlatos lett.
dobj egy mailt a gavay.@vipmail.hu-ra