Bizony, én mindig úgy motorozok hoyg az alapfilozófiám az hogy Haza akarok érni és ha ezt betartom nincs baj.
Imádom a 750 -esemet fáj is a szívem hogy a használtautón van és bőgni fogok amikor elmegy.
De, nekem a párom már 2 és fél éve éve leszállt mögülem és jön mellettem a saját motorjával, így nekem az utasszállítás már nem szempont.
Ha nem a tájnézegetés csak a cél vagy a lájtos motorozás, akkor azt be kell ismerni hogy a chopper nem túl alkalmas erre, mármint király meg minden meg imádom de kb. minden más stílusú motor jobban motorozható.
A Monstert azért imádom mert valami iszonyú nyers a gép, minden porcikája zizeg rezeg, kemény, hátbavág ha gyorsulsz és lassul ha kell úgy hogy majdnem sztopi lesz belőle. Maga a monster még más hasonló motoroktól is jóval eltér de pont ezt imádom benne, hogy nem egy rántotthús (mint ahogyan a virgácsok sem).
Rágondolsz és kanyarodik, ez a legelképesztőbb, nincs birkózás a hajtűkanyarban, nem viccelek elég a fejemmel bólintani és már szépen kanyarodik is a legkisebb súlypontváltozásra.
Nem a legkényelmesebb, ez tény, de 100-120km -ként úgy is megállunk virgáccsal is monsterrel is, 10-15 perc alatt meg teljesen regenerálódik az ember és jöhet a következő százas. Arról nem is beszélve hogy azért kicsit persze én is gyorsabban megyek vele ugy 30km/h átlaggal biztos több (nem azt jelenti hogy országúton 140 de gyorsulás lassulás, autópálya...stb), tehát ergo ugyanannyi kilométeren kevesebb időt töltök a motoron.
Most már mentem vele ugy 2000-2300km -t de ennyi kellett is hogy megtaláljam a rendes helyemet rajta. Eddig támaszkodtam a kezemre, fájt a csuklóm, merev voltam (be voltam szarva)....stb szépen lassan megtaláltam mi hogy jó rajta, hogy tudok nyujtozkodni, hogy tudok pihenni, hogy kell tartani a testem fékezéskor hogy ne a kezemre támaszkodjak (Ami eddig kb. ismeretlen volt ugye hiszen szinte hanyattfekve motorztam)
Szóval lényeg a lényeg, hogy igenis ki kell próbálni mást is mert az egyik ezért jó a másik azért jó, és teljesen igazad van abban, hogy ha tehetném én sem adnám el a Virgácsot semmi pénzért és kellene még vagy 3-4 másik típusú motor a garázsba akkor lenne kerek a labda, mert mind másra jó, de mind jó a maga nemében.
(milyen faxa lenne pl. egy crossmotor is néha kimenni a mezőre csapatni :))
Egyet értek veled.
A Hétvégén kipróbáltam egy Suzuki GSX 650-est.
Imádom a virgácsomat, de ez a segrakéta teljesen más dimenzióban működik. Teljesen más élményt nyújt. Azzal nem lehet a tájat nézegetni, és élvezni a szabadságot. Viszont olyan gyorsulást, és kanyar sebességet enged meg, hogy már ettől feláll a hátamon a szőr.
Ha úgy lennék elengedve anyagilag ahogy nem vagyok, biztos, hogy lenne egy ilyen vadló a garázsomba. Csak arra az esetekre amikor nem jön velem az életem párja. S van egy szabad órám kanyarvadászatra. Mondjuk többet mint egy óra nem is igen jó rajta ülni.
És nagy igazság, hogy egy spíd motorral is lehet ésszel menni, és egy chopperral is lehet esze vesztet az ember.
Én is felszereltem egy aljzatot. Ezen keresztül töltögetem a gyengusz akksimat! Komoly fogyasztót nem tennék rá! /gyenge akksi, gyenge generátor/ Ha hosszabb útra mennék BELE merném dugni a GPS-t. Sziasztok!
Szia!Kipróbálni még én sem mertem a kompresszort de ami van azon 10 A van meg adva. Gondoltam a szakik majd megmondják hogy hogyan szabad használni. Ha gondolod Alsóörsön összefuthatunk add meg a számod,vagy csörgesd meg az enyémet vagy email:majorviktorkukacfreemail.hu
Üdv
Szia! Köszi a választ.Úgy gondoltam hogy a kompresszort járó motornál, hogy legyen töltés ,esetenként a kerekek felfújására használnám,természetesen lekapcsolt világítással,igy talán nem ártanék nagyon az aksinak vagy mégis?
Üdv.
Üdv!
Alsóörsre én is megyek és pont most szerkesztem a szivargyújtó toldalékot a motorra. Autóskompresszorban gondolkodom én is, jól jönne felfújni a matracot a sátorba. Én tettem rá egy 10A-es biztit, de egyelőre nem próbáltam ki a cuccot, szerintem csak járó motornál érdemes kínozni vele. Nem mértem mennyit vesz fel a kompresszor, de az akku nem bír sokat magában.
Szakszerű bekötés esetén a telefon, illetve hasonló 0,3-0,5 A áramfelvételű fogyasztók elmennek akkumulátorról is, de a nagy fogyasztókat nem javasolnám. A 10A esetén 100-120W teljesítményű fogyasztót nem szerencsés sokáig üzemeltetni, mert egy jó állapotú 12Ah-s aksi sem bírja sokáig. Sokkal barátibb a dolog, ha meg tudod oldani világítás lekapcsolását, amikor nagy teljesítményfelvételű fogyasztót használsz.
Sziasztok!Szereltem fel egy szivargyújtó aljzatot külön biztosítékkal ,a kérdésem az ,hogy mennyire lehet terhelni az akkut töltés nélkül pl.telefontöltő,illetve autóskompresszor működtethető-e róla/10 A/ következmény nélkül? Az utóbbi gondolom,hogy csak járó motornál lehetséges.
Más:Találkozó a hétvégén Alsóörsön esetleg valakivel? Tel :harminc6314036
Üdv Viktor
- a vitaindító - [14558] május 30. 13:53 - hozzászólásodban semmilyen építő jellegű dolog nem volt emlékeim szerint, csak fellengzős megállapítás.
- nem fogadod el, hogy amit te szakszerű javításnak ítélsz meg, az szükségmegoldás.
- írtál beállításokról, mellyel te a fogyasztási értékeket módosítani tudtad, de a kérdésem, hogy ez mit is takar valójában, az megválaszolatlan maradt.
- szakirodalmon alapuló adatokra szakmaiatlan halandzsával válaszolsz.
Még mindig fenntartom a kérdést, mi alapján vegyem komolyan (vagy rajtam kívül bárki más) a szavaidat?
A tudod, vagy nem tudod szöveg valahogy olyan szintű mellébeszélés, amely az óvodás szintet alulról súrolja.
Ha jól értelmezed ezt a hozzászólásomat, csak minimális személyeskedés van benne, tehát ne is menjünk el ebbe az irányba. Személy szerint szívesen venném, ha a megállapításaimra választ adnál, hátha én ítéltem meg rosszul a személyiségedet, szaktudásodat.
Jelen esetben egyre komolyabb az esélye annak, hogy nagyon bosszús leszel valamelyik túrádon... én lennék a legboldogabb, ha ez nem így lenne.
Való igaz, hogy a fogyasztás nem egyenesen arányos a köbcentivel, sőt. Az 535 törkán lehet a legtöbb benzint leerőszakolni. Sportosan vezetve 7-8 körül is megihat, persze már más történet, hogy ki az, aki nyelezi egy ilyen motornak.
Na látod akkor te úgyis tudod,hogy miért nem kell minden szarért szétkapni a motorok kényes részeit,főleg ha efektív hibát nem is észlelünk.Nem szentségtörés ha 6 litert eszik egy 93-as 750-es motor.Ha szépen megy nincs azzal baj attól még jó motornak számít.
Érdekes viszont ,hogy a hozzászólást amiből kialakult a vita azért írtam,hogy a szerelés részéhez annyira nem értő 400 és 535 tulajok észrevegyék,hogy ha a gépük annyit eszik mint egy 80000 futott és most is jól hajtott valószínüleg eredeti alkatrészekkel rendelkező (rendszeresen ,de csak akkor amikor kell és csak azt amit kell karbantartott)soha eladósorba nem kerülő750-s ,akkor valami nincs rendben.Aztán innentől fiatalság bolondság.Na széles utat.
Köszi.Látom te is végigjártad a lépcsőt a rigától a virágóig,vagyis tudsz mindent ahogyan én is.A viragón kezdett motorosokkal meddő vita kezd kialakulni. Úgyhogy abba is hagyom.
Szevasz Tesó! Sajnákom hogy elhagytad a rendszámod! Okmányirodában bejelenteni! Kapsz egy papírt róla hogy körözik! Majd egy hónap múlva újra okmányiroda és egy útángyártot rendszám rendelése 12500.-ért! Majd "kpm" a műszaki matricáért! Ha megvan az előző műszakiról a papírod akkor talán gyorsabb! Sok sikert! Én a kocsi első rendszámát hagytam el , akkor igy zajlott KPM nélkül!
Nekem is ciripel már két szezon óta de nem tudom honnan jön a hang. Bárki aki rájön kérem ossza meg velünk mert eléggé idegesítő és nem birok rájönni az okára.Lehet a vezérműlánc? De már azt is megnéztem és elég feszes, igaz a feszítő eléggé bent van már de még ellátja a feladatát.
A szelephézagot is beállítottam és nem szünt meg. Nem erősödik , csak van és eléggé zavar.
Nekem biztos szerencsém volt, nem szorult a csavar. Mindenesetre meg voltam én is rémülve előtte kellőképpen, és ahhoz képest azt kell hogy mondjam, meglepően könnyű volt. Az persze nem árt, ha elég hosszú ujjai vannak az embernek, és jócskán van választéka különböző hajlított csillag, meg villáskulcsból...
Akár én is írhattam volna.
Azért feltehetnél ide egy fotót az új motorodról.
Igazán kíváncsivá tettél rá.